1,6 SR 75kW- neřešitelný problém.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
hudyx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 23.01.2010 16:07

1,6 SR 75kW- neřešitelný problém.

Příspěvek od hudyx »

Zdravím,

mám problém s G IV 1,6 SR 75kW automat. Koupil jsem si ho nedávno a bylo na autě vadné čidlo vačkové hřídele. Nechal jsem ho v servisu vyměnit a při té příležitosti dát nový rozvod. řemen. Vše bylo OK a po ujetí 500 km se začaly z rozvodu ozývat zvuky, povolil se řemen a lehce pískal. Zavolal jsem ihned od servisu, aby si auto odtáhli a verdikt: povolila se napínací kladka, i kdyz její utažení bylo překontrolováno mom. klíčem. Nechal jsem tedy pro jistotu už dát znovu nový řemen+ napínací kladku, vodní pumpu vše SKF, aby to bylo OK.
Jenže po dalším ujetí cca 500 km stejný problém. Už jsem tomu servisu nevěřil a říkal jsem si, že to není možné , co je to za umělce. Dal jsem to do druhého a stejnou závadu mi řekli a po ujetí přibližně stejné vzdálenosti mi to dneska začalo zase popískavát.
Já už fakt nevím, co s tím. Prý tam už předtím žádnou závadu neshledali na šteftu, který drží napínací kladku, či v jakémkoli místě na motoru, aby se to takhle povolilo.

Nemyslím si, že by závada byla v napínácí kladce, která je nová, protože stejný problém byl i s tou starou. A že by dva autoservisy, z toho jeden udělal tu samou chybu 2x na takhle jednoduchém autě? Poraďte mi co mám dělat, přece nemůžu každých 500 km nastavovat rozvody :cry: :cry:
Setkal se s tím někdo už?
VW Passat 3C 1.9 TDI 77kW Highline

Uživatelský avatar
dwajt
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 08.09.2014 19:57

Re: 1,6 SR 75kW- neřešitelný problém.

Příspěvek od dwajt »

Asi blbá otázka, ale píská to jenom při startu (nepříklad ráno, když je třeba mlha, nebo vlko), nebo to píská pořád?
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent

hudyx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 23.01.2010 16:07

Re: 1,6 SR 75kW- neřešitelný problém.

Příspěvek od hudyx »

je to lehke cinkání a popískávání asi zhruba 30s po startu a řemen je opět volný.

jinak pokud byl pokaždé napnutý těch 400 km- co to vydrželo, tak to nedělalo nic....
VW Passat 3C 1.9 TDI 77kW Highline

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: 1,6 SR 75kW- neřešitelný problém.

Příspěvek od matasimek »

Ještě zkontrolovat zda jde volně otáčet s vačkou, jestli nezaměnili horní víka ložisek vačky a ona se ted nepřidírá, jestli to teda měli rozdělané nebo něco takového. Jedině toto vytahá řemen a povolí kladku... Nějaká minulost toho motoru? dělané těsnění pod hlavou, nebo jestli někdy nejelo bez oleje, nebo olej výrazně pod minimem, tlak oleje na volnoběh? (stýčkovi se tak trhal rozvoďák na fiorínu, jezdil s nedostatkem oleje, přidřelo se na vačce a každých 1000km se škubl rozvoďák-vím vw není fiat ale poučení dobré)

hudyx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 23.01.2010 16:07

Re: 1,6 SR 75kW- neřešitelný problém.

Příspěvek od hudyx »

museli ty víka vyndavat, pokud sundali kolo vačkové hřídele a měnili to čidlo otáček ? (do zásahu najelo auto 700 km - od koupi a nebyl problém s tímto. ) a to ted tak dlouho nevydrží......
jinak dle servisky mělo auto pravidelný servis, jsou tam i faktury. O těsnění pod hlavou ani slovo, najeto 207, banka s chladící hezky čistá

Jinak řemen to netrhá, jen proste se ta kladka povolí.....
VW Passat 3C 1.9 TDI 77kW Highline

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“