Jak zafixovat spojovací trubku sání?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- borista14
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 18.06.2016 08:21
Jak zafixovat spojovací trubku sání?
Zdar všem, problém min. všech 1.6tek, potřebuji poradit jak to natrvalo zdárně zafixovat. Už je to třetí originální trubice, která se trhá na stejném místě, vyznačil jsem to místo na fotce. Motor kvůli toho tahá zbytečně falešný vzduch a tím zvyšuje spotřebu a samozřejmě kolísá na volnoběh.
VW Bora 1.6SR 74kW AKL
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Jak zafixovat spojovací trubku sání?
Tady na fóru jsem viděl řešení, že to zaslepili v tom husím krku a to odvětrání z hrdla pro doplnění oleje vytáhli hadicí dolů a tam instalovali jímací nádobu na ten olej.
Zkus to najít.
Edit: takže něco takového
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3178285#p3178285" onclick="window.open(this.href);return false;
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Zkus to najít.
Edit: takže něco takového
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3178285#p3178285" onclick="window.open(this.href);return false;
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Jak zafixovat spojovací trubku sání?
jediné řešení
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Jak zafixovat spojovací trubku sání?
No já to upřesním. U našeho peklostroje se ten pružný díl odvětrání bloku neroztrhnul ale při výměně a nalévání nového oleje díky máslu (kondenzátu) pod mezikusem hrdla víčka oleje prošlo cca půl litru přes odvětání bloku, sání, váhu vzduchu a vzduch. filtr po převodovce pod auto kde to vytrořilo Grossekatastrofe. Po zjištění příčiny následovalo naběhnutí žíly na čele, demontáž potrubí sání, vyčištění váhy a výměna dalšího nového vzduch. filtru a hlavně uříznutí toho pružného členu odvětrání bloku. Zalepeno tím co garáž zrovna dala (je to ucpaný bezdušový ventil), mezikus nalévání oleje vyčištěn, prostor ventildeklu pod ním zbaven másla, odvětrání bloku vyvedeno provizorně kolem převodovky ven. Po čase hadice zkulturněna a vyvedena kolem hadic bufíku do podběhu. Odlučovač nakonec nenamontován - nebylo třeba. On už ten mezikus pod víčkem dolévání oleje má labyrint aby se do sání netlačil olej z víka ventilů takže tudy jde minimum oleje. Pokud je motor v horším stavu a víc podfukují kroužky tak samozřejmě bude nutná nějaká kondenzační nádobka jako je na těch foto (je to z mého Vepře). Teď je prostor mezikusu i ventildeklu pod dolévacím víčkem dlouhodobě bez kondenzátu a pouze na samotném víčku kondenzuje pár kapek čisté vody a netvoří se máslo.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi