Jak zafixovat spojovací trubku sání?

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
borista14
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 18.06.2016 08:21

Jak zafixovat spojovací trubku sání?

Příspěvek od borista14 »

Zdar všem, problém min. všech 1.6tek, potřebuji poradit jak to natrvalo zdárně zafixovat. Už je to třetí originální trubice, která se trhá na stejném místě, vyznačil jsem to místo na fotce. Motor kvůli toho tahá zbytečně falešný vzduch a tím zvyšuje spotřebu a samozřejmě kolísá na volnoběh.
Přílohy
781x405_Ugci_j.jpg
VW Bora 1.6SR 74kW AKL

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Jak zafixovat spojovací trubku sání?

Příspěvek od Graun »

Tady na fóru jsem viděl řešení, že to zaslepili v tom husím krku a to odvětrání z hrdla pro doplnění oleje vytáhli hadicí dolů a tam instalovali jímací nádobu na ten olej.
Zkus to najít.

Edit: takže něco takového
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3178285#p3178285" onclick="window.open(this.href);return false;

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Jak zafixovat spojovací trubku sání?

Příspěvek od xerxes »

jediné řešení

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Jak zafixovat spojovací trubku sání?

Příspěvek od M@ty »

No já to upřesním. :lol: U našeho peklostroje se ten pružný díl odvětrání bloku neroztrhnul ale při výměně a nalévání nového oleje díky máslu (kondenzátu) pod mezikusem hrdla víčka oleje prošlo cca půl litru přes odvětání bloku, sání, váhu vzduchu a vzduch. filtr po převodovce pod auto kde to vytrořilo Grossekatastrofe. Po zjištění příčiny následovalo naběhnutí žíly na čele, demontáž potrubí sání, vyčištění váhy a výměna dalšího nového vzduch. filtru a hlavně uříznutí toho pružného členu odvětrání bloku. Zalepeno tím co garáž zrovna dala (je to ucpaný bezdušový ventil), mezikus nalévání oleje vyčištěn, prostor ventildeklu pod ním zbaven másla, odvětrání bloku vyvedeno provizorně kolem převodovky ven. Po čase hadice zkulturněna a vyvedena kolem hadic bufíku do podběhu. Odlučovač nakonec nenamontován - nebylo třeba. On už ten mezikus pod víčkem dolévání oleje má labyrint aby se do sání netlačil olej z víka ventilů takže tudy jde minimum oleje. Pokud je motor v horším stavu a víc podfukují kroužky tak samozřejmě bude nutná nějaká kondenzační nádobka jako je na těch foto (je to z mého Vepře). Teď je prostor mezikusu i ventildeklu pod dolévacím víčkem dlouhodobě bez kondenzátu a pouze na samotném víčku kondenzuje pár kapek čisté vody a netvoří se máslo. :tooth:
Přílohy
WP_20160525_002.jpg
WP_20160525_003.jpg
WP_20160510_011.jpg
WP_20160510_012.jpg
WP_20160510_013.jpg
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“