G4 VR6
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
G4 VR6
Dobrý den všem,
Rád bych se zeptal na pár věcí ohledně G4 engine.
Z jedné strany na mě lidé srší informace, že VW nedělal G4 s VR6 motory, ale já jsem si z několika zdrojů vygooglil něco jiného viz. obrázek.
Prostě uvažuji nad koupi G4 a jen uvažuji jakou motorizaci a rád bych měl vr6.
Předem děkuji za rady a za případný spam se omlouvám.
Rád bych se zeptal na pár věcí ohledně G4 engine.
Z jedné strany na mě lidé srší informace, že VW nedělal G4 s VR6 motory, ale já jsem si z několika zdrojů vygooglil něco jiného viz. obrázek.
Prostě uvažuji nad koupi G4 a jen uvažuji jakou motorizaci a rád bych měl vr6.
Předem děkuji za rady a za případný spam se omlouvám.
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: G4 VR6
nazdár samozdřejmě že je 2.8 V6
není co tomu autu vytknout snad jen spotřebu ale dá se jezdit šetrně,má nestutečné grády
není co tomu autu vytknout snad jen spotřebu ale dá se jezdit šetrně,má nestutečné grády
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
Re: G4 VR6
A ve VR6 nedělali, já bych totiž právě preferoval VR6 nežli V6, má jedinečný zvuk.xerxes píše:nazdár samozdřejmě že je 2.8 V6
není co tomu autu vytknout snad jen spotřebu ale dá se jezdit šetrně,má nestutečné grády
Taky to plánuji mít jako garage & weekly car, tak mě nějaká spotřeba nebude trápit. Předtím jsem měl G4 1,9 TDI.
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
Re: G4 VR6
Tak to se potom zeptám, proč jsem na přední masce nebo na zadních vratech viděl maximálně V6, ale na Corradu třeba VR6 hrdě uvádějí. Prostě mám nějak rozházené informace o těchto motorech a prostě jen doufám v to,že tam VR6 cpou, jenom šetří na Rku. Podle mých dočtených informací by VR6 měla být v :yessmen píše:Právě naopak v G4 je pouze VR6.. V6 tam nenacpeš.
- VW Golf Mk.III and Mk.IV
- VW Passat (B4 chassis)
- VW Vento/VW Jetta Mk.III
- VW Bora/VW Jetta Mk.IV
- VW Corrado
- VW Phaeton
- VW Touareg
- VW Transporter T4 and T5
- VW Sharan/SEAT Alhambra/Ford Galaxy
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: G4 VR6
G4 jen ve VR6 řadový V6 je pro tuhle kastli moc široký
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
Re: G4 VR6
Tak to děkuji za informace, tím pádem se začínám poohlížet po mazlíčkovi, hlavně v této motorizaci. Na stavu mi moc nesejde, já ho uzdravím a postavím na všechny 4.xerxes píše:G4 jen ve VR6 řadový V6 je pro tuhle kastli moc široký
VW Golf IV VR6 2.8 24V
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
Re: G4 VR6
Takže po delším hledání, jelikož jsem začátečník a trošku v tom tápu, jsem našel jak vypada blok motoru typu AQP.
A to znamená co ? Že je to VR6
A to znamená co ? Že je to VR6
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: G4 VR6
Že je to uspořádaný v řadě do V pod určitým úhlem sevření jen si nejsem jistej jestli 15 stupňů-kolegové kdyžtak upřesní
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
Re: G4 VR6
Já se dočetl takovou zajímavou informaci :EgoBurian píše:Že je to uspořádaný v řadě do V pod určitým úhlem sevření jen si nejsem jistej jestli 15 stupňů-kolegové kdyžtak upřesní
Já už v podstatě nevím čemu věřit a kde mám hledat přesné informace o VR6 motoru, nejlépe by se mi hodila literatura, kde by byl motor popsán od A po Z. I se všemi momenty, protože se v něm plánuji hrabat.The VR6 is a highly compact engine, thanks to the narrower angle of 10.5 to 15-degrees between cylinder banks, as opposed to the traditional V6 angles ranging from 45 to 90-degrees.
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: G4 VR6
v GIV je vždy fyzicky VR6, ale vw už od GIV začalo používat obecné označení V6 jak pro motor v passatech (b5 B5.5 kde je motor podelně fyzicky V6 dvě hlavy 142kW (novější passaty B6 a novější už mají motory napříč tedy je tam VR6)) tak v GIV kde motor napříč (fyzicky VR6 150kW) a pak je sposta lidí co to matlá dohromady jelikož na kufru mají V6 označení pro šestiválec né pro provedení a na štítku máš VR6
tady máš jako důkaz i nákresy z ETKY
tady máš jako důkaz i nákresy z ETKY
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: G4 VR6
každopádně supr svezeníčko
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
- Pietro1820
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 03.08.2013 05:58
Re: G4 VR6
Zdravím,
Tak to ti přeji hodně úspěchů se sháněním, jelikož v ČR jsou údajně pouze 3 - 5 kusů a z toho jeden vlastním. Na spotřebu to jde i na 7,5L, když lechtáš plyn. Když tomu dáš chiptunnig, tak výkon se zvedne něco o málo, ale kroutící moment se zvýší o dost.. Jinak GTi proti tomu nemá šanci, jelikož nemá takové otáčky, jako V6 a otestoval jsem to i v praxi. Také si připrav větší obnosy na díly a je potřeba se o to starat
Originál : 150kW, 270Nm = 201HP
Chiptunning : 163kW, 310Nm = 218,6HP
Co se týče údržby, dopřávat mu kvalitní olej (5w-40). Já dávám Castrol. Jeho mínus je to, že věčně odchází díly na podvozku jako jsou : manžety, silentbloky ramen, čepy, axiální táhla řízení. Vše se dá vyřešit kvalitnějšími díly. Největší problém mi dělaly silentbloky. Dal jsem plné a drží. Mínus toho je jen to, že budeš mít tvrdší podvozek. Také je dobré po servisních intervalech měnit poctivě svíčky a kabely. Špatné kabely můžou způsobit velmi krátkou životnost zapalovacího modulu, za který si připlatíš kolem 10 - 13tis.
A některé díly se už nevyrábí a na tento typ motoru potřebuješ díly, které na něj patří. Čili když to neseženeš zde, jak už tomu bývá, tak mrknout na německé obchody, firmy s díly, které je vyrábí.
A to je tak asi vše.. Jinak je to velmi dobré svezení a málo se najde aut, co tě bude stíhat
Tak to ti přeji hodně úspěchů se sháněním, jelikož v ČR jsou údajně pouze 3 - 5 kusů a z toho jeden vlastním. Na spotřebu to jde i na 7,5L, když lechtáš plyn. Když tomu dáš chiptunnig, tak výkon se zvedne něco o málo, ale kroutící moment se zvýší o dost.. Jinak GTi proti tomu nemá šanci, jelikož nemá takové otáčky, jako V6 a otestoval jsem to i v praxi. Také si připrav větší obnosy na díly a je potřeba se o to starat
Originál : 150kW, 270Nm = 201HP
Chiptunning : 163kW, 310Nm = 218,6HP
Co se týče údržby, dopřávat mu kvalitní olej (5w-40). Já dávám Castrol. Jeho mínus je to, že věčně odchází díly na podvozku jako jsou : manžety, silentbloky ramen, čepy, axiální táhla řízení. Vše se dá vyřešit kvalitnějšími díly. Největší problém mi dělaly silentbloky. Dal jsem plné a drží. Mínus toho je jen to, že budeš mít tvrdší podvozek. Také je dobré po servisních intervalech měnit poctivě svíčky a kabely. Špatné kabely můžou způsobit velmi krátkou životnost zapalovacího modulu, za který si připlatíš kolem 10 - 13tis.
A některé díly se už nevyrábí a na tento typ motoru potřebuješ díly, které na něj patří. Čili když to neseženeš zde, jak už tomu bývá, tak mrknout na německé obchody, firmy s díly, které je vyrábí.
A to je tak asi vše.. Jinak je to velmi dobré svezení a málo se najde aut, co tě bude stíhat
Golf IV 2.8 V6 4motion