Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
petr312
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 29.08.2016 16:11

Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)

Příspěvek od petr312 »

Čau lidi :) Mám takový podezření že, odchází tubo ale nejsem si jistý,možná bude problém jinde :)

-mám pocit že, auto nemá takový tah a nemá to turboefekt,netlačí do sedačky
-turbo zabírá až kolem 3000ot
-v zimě při startování jde z výfuku bělejší kouř ale jen pár minut a pak vše OK
-někdy při sešlápnutí plynu auto jako by na půl vteřiny vynechá nebo tak a pak zase táhne ale to je jen občas
-při větších otáčkách je slyšet pěkně turbo
-netlačí do sedačky

Nevím jestli se mi to třeba jenom nezdá nebo je nějaký problém,či s tím neumím jezdit :D . Nikdy sem neměl možnost porovnat s jiným motorem 1.8t. Ale podle svezení v kamarádově golf 5 2.0tdi který má o pár kw méně tak mu to táhne lépe a i to tlačí do sedačky.
Nedavno jsem to měl v servisu a měnilo se: Vzduchový filt,kabinový filtr,svíčky,olejový filtr+ výměna oleje a palivový filtr čímž se to vynechávání o dost zlepšilo a chvíli to nedělalo vůbec :) má to najeto 190 a turbo myslím se ještě nedělalo

Jinak dík za rady :)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)

Příspěvek od majrek001 »

benzín do sedaček pocitově netlačí jako třeba TDI, který má větší krouťák a jdou více odspodu..

co jsem s 1.8t série/čip tak to tahalo od těch 3000ot do té doby to nebyla kdo ví co..


chce to udělat log za jízdy ať je vidět jak reguluje
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
EgoBurian
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 28.06.2016 17:03
Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)

Re: Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)

Příspěvek od EgoBurian »

Do sedačky u kámoše tě tlačí o 100nm větší krouťák než máš v golfu..to že ti bere až od 3000 je trochu pozdě mě bere už od nějakejch 2200..zkontroluj N75 ventil váhu vzduchu ale určitě ti vag prozradí víc :wink:
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/

Uživatelský avatar
snuff
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 06.08.2013 10:20

Re: Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)

Příspěvek od snuff »

1.8T aj tlaci od 3000... od 2000 citis postupne narastajuci tlak, ale od 3000 tlaci najrazantnejsie..tak to ma byt ... ked si nie si isty tak sprav log.. podla mna s tym nic nemas.
1.8T f čypu

petr312
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 29.08.2016 16:11

Re: Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)

Příspěvek od petr312 »

VWmaniak : No asi tak nějak,od 3000ot je teprve cítit že to táhne :)
No kdybych právě měl možnost srovnávat s jiným motorem 1.8T tak bych hned věděl :)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“