Čau lidi Mám takový podezření že, odchází tubo ale nejsem si jistý,možná bude problém jinde
-mám pocit že, auto nemá takový tah a nemá to turboefekt,netlačí do sedačky
-turbo zabírá až kolem 3000ot
-v zimě při startování jde z výfuku bělejší kouř ale jen pár minut a pak vše OK
-někdy při sešlápnutí plynu auto jako by na půl vteřiny vynechá nebo tak a pak zase táhne ale to je jen občas
-při větších otáčkách je slyšet pěkně turbo
-netlačí do sedačky
Nevím jestli se mi to třeba jenom nezdá nebo je nějaký problém,či s tím neumím jezdit . Nikdy sem neměl možnost porovnat s jiným motorem 1.8t. Ale podle svezení v kamarádově golf 5 2.0tdi který má o pár kw méně tak mu to táhne lépe a i to tlačí do sedačky.
Nedavno jsem to měl v servisu a měnilo se: Vzduchový filt,kabinový filtr,svíčky,olejový filtr+ výměna oleje a palivový filtr čímž se to vynechávání o dost zlepšilo a chvíli to nedělalo vůbec má to najeto 190 a turbo myslím se ještě nedělalo
Jinak dík za rady
Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 29.08.2016 16:11
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)
benzín do sedaček pocitově netlačí jako třeba TDI, který má větší krouťák a jdou více odspodu..
co jsem s 1.8t série/čip tak to tahalo od těch 3000ot do té doby to nebyla kdo ví co..
chce to udělat log za jízdy ať je vidět jak reguluje
co jsem s 1.8t série/čip tak to tahalo od těch 3000ot do té doby to nebyla kdo ví co..
chce to udělat log za jízdy ať je vidět jak reguluje
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)
Do sedačky u kámoše tě tlačí o 100nm větší krouťák než máš v golfu..to že ti bere až od 3000 je trochu pozdě mě bere už od nějakejch 2200..zkontroluj N75 ventil váhu vzduchu ale určitě ti vag prozradí víc
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
- snuff
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 06.08.2013 10:20
Re: Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)
1.8T aj tlaci od 3000... od 2000 citis postupne narastajuci tlak, ale od 3000 tlaci najrazantnejsie..tak to ma byt ... ked si nie si isty tak sprav log.. podla mna s tym nic nemas.
1.8T f čypu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 29.08.2016 16:11
Re: Golf4 1.8T 110kw AUM (asi špatné turbo)
VWmaniak : No asi tak nějak,od 3000ot je teprve cítit že to táhne
No kdybych právě měl možnost srovnávat s jiným motorem 1.8T tak bych hned věděl
No kdybych právě měl možnost srovnávat s jiným motorem 1.8T tak bych hned věděl