Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
pata02
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 04.06.2017 19:13

Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od pata02 »

Zdravím, mam problém u mého Golfa IV 1.4 16V - 55KW s tím že z motoru se my ozývá podivné cvakání. Podle názoru by se mělo jednat o Hydroštěly.
Myslel jsem že tento problém vyřeším lepším olejem a tak jsem při výměně volil 10W-40. Cvakání furt nepřestalo.
Cvakání motoru nemá vliv na jízdu a na nic s autem, jezdí super a jsem spokojený. Otázkou spíše je jestli toto cvakání něčemu vadí? Jestli mi může odejít motor nebo ne? Nebo je to spíše jen zvukově nepříjemné a nemůže se nic stát.

Děkuji moc za info. S Pozdravem a přáním hezkého dne Patrik :)
VW Golf IV - 1.4 16V - 55KW

Uživatelský avatar
patrabus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.11.2015 12:51
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od patrabus »

Co jsem slyšel z více stran, viděl na youtube, tyhle motory to dělají po 100k... Moc se nevyvedly, jsou i v ochcávkách a fábkách... Hydroštely jsem měnil a klepe furt... Holt máme šicí stroje no :D Taky Patrik
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
pata02
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 04.06.2017 19:13

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od pata02 »

A mam to nějak řešit? Nebo nechat být nemůže se nic stát? :)
VW Golf IV - 1.4 16V - 55KW

Uživatelský avatar
patrabus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.11.2015 12:51
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od patrabus »

Hele já mám najeto 315k a jezdí to furt...To by asi bylo na generálku motoru to opravit...
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
pata02
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 04.06.2017 19:13

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od pata02 »

Dobře super díky moc, uklidnil jsi mě. Já mam nějakých 212 XXX takže to snad něco ještě zvládne :D
VW Golf IV - 1.4 16V - 55KW

Uživatelský avatar
tomino123
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od tomino123 »

Ahoj, mě to dělá taky. Mám najeto 200.000Km. Jak říkáte, u tohoto motoru asi standardní stav, ne porucha :)

Uživatelský avatar
patrabus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.11.2015 12:51
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od patrabus »

Jsou to pisty, respektiva vule v nich, nekdo to resil na fabce... A pry se to tyka i tech novejsich 63kW v Roomsteru apod...
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;

wenaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 20.07.2017 23:05
Bydliště: Plzeň

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od wenaaa »

Čau,mám stejný problém,1,4 16v r.v.:2000
Slyšel jsem 3 různé varianty od třech různých lidí a to:
1- Hydroštosy
2- Chycená klika
3- Vůle v pístech...
Mě to teda začne klepat po lehkém zahřátí motoru..
U třetí varianty,prý, po výbrusu problém zmizí...W :idea:

wenaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 20.07.2017 23:05
Bydliště: Plzeň

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od wenaaa »

Hydraulické zdvihátka... http://servisdecin.cz/golf-4-1-4-16v-vy ... u-a-oleje/" onclick="window.open(this.href);return false;

B.Milan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 14.09.2017 14:13

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od B.Milan »

Ahoj mám stejný problem;měnil jsem rozvody ,repasace hlavy tzn.i ventilu,hydroštely.Do motoru jsem nalil Liqui Moly-přísada pro hydr.zdvihátka,projeví se cca po 500-800km ,nic moc,spíš nic.Jinak nechám vyměnit vahadla a pak už nic,generálka je drahá,muže to být cokoliv,jak už psali přde mnou.Krom vyjímky 1.9 TDI.Na město 1.416V55KW prý nejlepší motory,u mě trochu sklamání.Měl jsem Ladu,Š-120,Favorita,Mitsubiši colt a motor mě nikdy neklepal ,protože neměl hydroštely.Pokud by to byla vule ve válcích,kroužky pístu,tak zkusím naposled aditivum do motoru.Pozn: vahadla vyměněny,menší zlepšení,ale stále cvaká na 1-2 stupeň silněji a při jízdě po přidání plynu ,u volnoběhu nad 2000 ot zmizí.Je to zakopanej pes,tak,že jezdit dokud to neklikne,jinak za opravy vyhozené peníze.automechanici bezradní a když to klikne pak už si snad budou vědě rady,čím to bylo.
Naposledy upravil(a) B.Milan dne 11.10.2017 09:33, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od majrek001 »

no nevim 1.4 16v, že by bylo supr na ježdění po městě kór v kolonách to je spíš utrpení.. i 1.6 16v, který jede o něco víc není žádná hitparáda zlatě TDI na popojíždění

co se cvakání hydroštwlů týče, tak mi jednou dal mechoš 10w-40 a v zimě to cvakalo dost, tak jsem se vrátil opět k 5w-40 a cvakání nepozoruji nebo je výrazně tižší..

než dávat 10w-40 tak je lepší dát 5w-50, když ti to žere olej
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od 11mAjA11 »

Na mem motoru po 280tkm byly chycene vsechny hydra a vsechny vahadla, pri studenem startu to zarachtalo a prestalo, po vymene 16x hydro 16x vahadlo rachtani prakticky zmizlo, motor ma kupodivu tlaky na valcich 16, nebere od vymeny do vymeny zadny olej, je to v LPG na ktery to ma najeto 200tkm. Pravidelne po 10tkm vymeneny olej a valce nejsou nijak zasazene opotrebenim. Kdyby uz mely bouchat pisty v bloku tak to bude zrat olej jak howado. Blbe je ze kontrola vahadel je pomerne narocna operace na system pokus/omyl..ja je mel vsechny vymlacene na jehlickach a postupem casu popravily hydra..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Zdeno2
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 20.11.2017 12:30

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od Zdeno2 »

Cvakání může být bambilion věcí.
Známý to řešil u Renult Espace 2.0T LPG na 300t a ve finale to byl jen vymlácený silentblok pod motorem.
Při režimu motoru, kdy cvakají ventily se motor nahrbil a vibrace šly do kabiny a zrovna takový jako cvakání.
Ale nebyl to klasický silentblok, je v něm prý něco jako tlumič.
Při tůrování na místě motor způsobně seděl.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od 11mAjA11 »

Nemíchej jabka s hruškama..VW motory 16V prostě trpí na chronické věci, hydra, vahadla, písty..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Cvakání v motoru 1.4 55KW 16V - Hydroštěly?

Příspěvek od xerxes »

cvakani hydroštelu muže být zpusobeno špatným palivem :!:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“