Špatný olejový filtr?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Špatný olejový filtr?
Dobrý den, už jsem psal v jiném tématu o něčem jiném, zkusím dát nové téma. nedávno jsem měnil olej a tedy i olejový filtr. Vyndal jsem původní, nechal jsem ho zabalený do hadru. Šroubuju nový a nejde to. Říkám si co je to za blbost a ejhle, původní filtr má jiné šroubení než nový. Nový má šroubení jako je na obrázku. Starý má jakoby šroub s dírou. Ptal jsem se kamaráda i více lidí a octavie I i Golfy IV prý mají všechny ten typ filtru co je na obrázku. Prý se mi asi vyšrouboval ten závitový mezikus z držáku filtru. Zkoušel jsem ho předtím vyšroubovat z původního filtru, ale nešlo to. Takže, má být filtr v Golfu IV opravdu jen ten s vnitřním závitem jako je na obrázku? Nedávalo se více typů? S případným vyšroubováním toho mezikusu si nějak poradím, ale jak ho zajistit zpátky na motoru? Vydrží tu teplotu modré lepidlo Loctite na zajišťování závitů?
- Přílohy
-
- Olej. filtr.jpg (13.58 KiB) Zobrazeno 1683 x
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Špatný olejový filtr?
Koukni se do toho nákresu.
Podařilo se Ti vyšroubovat to šroubení, které je v tom držáku olejového filtru. Měl by tam být vnitřní imbus (10 nebo 12?), kterým to utáhneš. To lepidlo to udrží. Filtr se utahuje rukou.
http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... r_bracket/
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Podařilo se Ti vyšroubovat to šroubení, které je v tom držáku olejového filtru. Měl by tam být vnitřní imbus (10 nebo 12?), kterým to utáhneš. To lepidlo to udrží. Filtr se utahuje rukou.
http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... r_bracket/
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Špatný olejový filtr?
žádný lepidlo bych tam necpal... normálně bych to tam zašrouboval, dotáhl přes dvě matky a hotovo... mě by spíš zajímalo jak se ti to povedlo protože aby se tohle nestávalo je to zajištěný tou matkou na obrázku pod číslem 17
jenom je na to dobrej přístup když se to dělá na autě a ne na vymontovaným motoru
jenom je na to dobrej přístup když se to dělá na autě a ne na vymontovaným motoru
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Špatný olejový filtr?
U mě tam žádná matka není. No musel jsem tam dát zpátky starý filtr, protože jsem nevěděl co a jak. To mě nas...o.
Jak se mi to povedlo? Předchozí majitel nebo servis dotáhnul olejový filtr na krev jak se říká. U bývalých aut jsem vždy pomazal tu gumičku čistým olejem a dotáhl normálně rukou a při demontáži to šlo i rukou povolit. Max. přes nějaký neklouzavý hadr apod. Tady jsem to musel rvát klíčem na filtry a i tak jsem musel pořádně zabrat.
Takže v tom mezikusu je imbusový šestihran, tak ho povolím imbusovým klíčem a našroubuji zpátky na držák u motoru? Tak lepidlo bych nedával, ale bojím se, aby se při další demontáži zase nepovolil. V práci jsme vždycky závit klepli třeba majzlíkem, aby se závit jemně seknul. Po zašroubování se zakousl do materiálu, ale tady to nechci dělat. Jestli tam ale má být nějaká matka, já ji tam nemám a zkusím ji sehnat.
Děkuji
Jak se mi to povedlo? Předchozí majitel nebo servis dotáhnul olejový filtr na krev jak se říká. U bývalých aut jsem vždy pomazal tu gumičku čistým olejem a dotáhl normálně rukou a při demontáži to šlo i rukou povolit. Max. přes nějaký neklouzavý hadr apod. Tady jsem to musel rvát klíčem na filtry a i tak jsem musel pořádně zabrat.
Takže v tom mezikusu je imbusový šestihran, tak ho povolím imbusovým klíčem a našroubuji zpátky na držák u motoru? Tak lepidlo bych nedával, ale bojím se, aby se při další demontáži zase nepovolil. V práci jsme vždycky závit klepli třeba majzlíkem, aby se závit jemně seknul. Po zašroubování se zakousl do materiálu, ale tady to nechci dělat. Jestli tam ale má být nějaká matka, já ji tam nemám a zkusím ji sehnat.
Děkuji
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Špatný olejový filtr?
pod tím chladičem / výměníkem má být taková velká placatá matka... ta právě zabraňuje tomu co se ti stalo... koukni na to scheéma
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Špatný olejový filtr?
Ano koukal jsem. Já ji tam ale nemám. Prostě byl filtr moc dorvaný a vyšrouboval jsem ho i s tím závitem. Někteří lidé jsou hold hovada.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue