Cukání motoru 1.4 55Kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.03.2017 11:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Cukání motoru 1.4 55Kw
Zdravím všechny,
Potřeboval bych pomoct, mám Golfa 1.4 16v. Trochu žere olej, ale zatím nic extra. Bohužel od začátku co jej mám se mi občas stalo že se třeba na 1-2 vteřiny propadl výkon a autem to cuklo. Dneska, ale sem jel a auto cukalo v jednom kuse kdykoliv jsem trochu víc přidal plyn. Vím že EGR víc nefunguje než funguje a plánuji ho vyměnit. Když nastartuji za studena tak volnoběžné otáčky vyletí na 1100 a po pár minutách se srovnaji normálně na 800.
Je možné že to cukání a propady výkonu způsobuje jenom ten EGR nebo ještě něco jiného?
Díky moc budu vděčný za každou radu
Odesláno z mého HUAWEI NXT-L29 pomocí Tapatalk
Potřeboval bych pomoct, mám Golfa 1.4 16v. Trochu žere olej, ale zatím nic extra. Bohužel od začátku co jej mám se mi občas stalo že se třeba na 1-2 vteřiny propadl výkon a autem to cuklo. Dneska, ale sem jel a auto cukalo v jednom kuse kdykoliv jsem trochu víc přidal plyn. Vím že EGR víc nefunguje než funguje a plánuji ho vyměnit. Když nastartuji za studena tak volnoběžné otáčky vyletí na 1100 a po pár minutách se srovnaji normálně na 800.
Je možné že to cukání a propady výkonu způsobuje jenom ten EGR nebo ještě něco jiného?
Díky moc budu vděčný za každou radu
Odesláno z mého HUAWEI NXT-L29 pomocí Tapatalk
VW Golf IV 1.4 16v 55kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.03.2017 11:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
Tak dneska jsem vyměnil svíčky, pár km to jelo bez cukání a potom zase. V pondělí vyměním ten egr a uvidím co bude dál. Kdyby měl někdo nějaký tip co to může být tak jej uvítám
Odesláno z mého HUAWEI NXT-L29 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HUAWEI NXT-L29 pomocí Tapatalk
VW Golf IV 1.4 16v 55kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 11.04.2017 07:41
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
Ještě bych vyčistil škrtící klapku...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.03.2017 11:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
Díky, určitě to udělám, protože i s novým EGR ventilem, když to stojí delší dobu (třeba přes noc) a nastartuji tak to má 1100 otáček na volnoběh, které se po pár minutách vrátí na 800 a pořád to trochu cuká.
VW Golf IV 1.4 16v 55kw
- patrabus
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21.11.2015 12:51
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
To já mám taky 1100 otáček, pak to spadne na 850 a drží to, čistili mi egr a škrtící klapku, nijak to necuká
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
drží to víc otáček jelikož je motor studený to je normální jev u každého motoru.
udělal zadkladní nastavení klapky a egr + smazání adaptačních hodnot? klapka je vyčistěná i zespodu nebo jen prostříklá nějakým sprayem? egr ventil to má už elektrický nebo ještě mechanický?
na diagnostice si prošel čidla teploty jestli ukazují realitu?
může to i někde přisávat vzduch na svodech
udělal zadkladní nastavení klapky a egr + smazání adaptačních hodnot? klapka je vyčistěná i zespodu nebo jen prostříklá nějakým sprayem? egr ventil to má už elektrický nebo ještě mechanický?
na diagnostice si prošel čidla teploty jestli ukazují realitu?
může to i někde přisávat vzduch na svodech
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.03.2017 11:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
EGR měnili přímo v servisu takže udělali základního nastavení, motor je AXP a ventil je myslím elektrický. Škrtící klapku budu čistit nejspíš o víkendu, normálně ji vymontuju a vyčistím, seshora vypadá čistě tak uvidím jak bude vypadat z druhé strany. Jinak jsem zapoměl napsat že při startu za studena, naskočí většinou až na druhý pokus, motor se zkusí roztočit a zdechne, druhý pokus už bez problému.
VW Golf IV 1.4 16v 55kw
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
Řešilo se to tu několikrát zkus kouknout na pár témat níž
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.03.2017 11:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
Zdravím, je možné že to cukání způsobuje špatná spojka tím že prokluzuje? Někdy když se mi povede špatně pustit spojku tak to poskakuje a cuká taky. A když ji znovu zmáčknu a pečlivě ji pustím tak už to většinou necuká. Taky když jedu po dálnici na 5 a přijde kopec tak to začne cukat. Díky
Odesláno z mého HUAWEI NXT-L29 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HUAWEI NXT-L29 pomocí Tapatalk
VW Golf IV 1.4 16v 55kw
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
prokluzováni bys poznal že otáčky motoru vystřeli nahoru cukani bude zpusobovat nejspíš něco jiného
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.03.2017 11:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
S tou spojkou mě to jenom napadlo, ty cukance jsou krátké a rychlé a nějak se nestíhají ani projevovat na otáčkách motoru, teď v zimě je to trochu lepší, ale třeba když jedu do Prahy cca těch 50km tak tam to jede v pořádku a začne to zlobit až při cestě zpátky. Ještě se mi teď při startování ráno rosvítí kontrolky ABS a kontroly trakce, ale to spíš souvisí se slabší baterkou. Jinak může mi někdo vysvětlit jak je to s těma otáčkama po nastartování? V létě když bylo teplo tak po nastartování bylo 1100-1200 otáček, ale teď když je zima a přijde mi logičtější aby to mělo vyšší otáčky po startu tak to má pokaždé jinak od necelých 1000 po 1100 otáček. Děkuji za vysvětlení
VW Golf IV 1.4 16v 55kw
- HANZ500
- Moderátor
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 28.01.2010 21:35
- Bydliště: Kladno
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
Cívky/kabely v pohodě?
Dodge Challenger HURST 5.7 Hemi, Škoda Octavia IV PHEV, Dacia Pick Up 1.6 mpi, Škoda Octavia 2.0 tdi, Škoda Felicia 1.3mpi
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Cukání motoru 1.4 55Kw
Nezlepší se to trochu při delší trase? Tedy až se to trochu zahřeje? Měl jsem podobný problém. Auto za studenta cukalo jako prase, když jsem se rozjížděl velmi opatrně, tak to šlo. Když jsem tomu chtěl trochu dát, tak jsem myslel, že mě auto vyhodí ze sedadla. Při delší trase to také cukalo, ovšem ne tak výrazně. Bylo to špatné čidlo serva. Nebo spíš to asi házelo zkrat přes vyzlínaný olej. A otáčky jsem měl myslím taky vyšší.
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.03.2017 11:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
HANZ500
cívky a kabely na pohled vypadají v pořádku, nevím jak je prověřit víc
Fessy
Popravdě to mám víceméně naopak když vyjedu a zahřeju motor tak v pohodě. A potom třeba po 2 zastavení a startování když jedu a došlápnu víc plyn tak to začně cukat. Např. včera jsem jezdil skoro 2 hodiny v kuse, teplota venku kolem 1 stupně a auto jelo krásně, ani jedno cuknutí.
cívky a kabely na pohled vypadají v pořádku, nevím jak je prověřit víc
Fessy
Popravdě to mám víceméně naopak když vyjedu a zahřeju motor tak v pohodě. A potom třeba po 2 zastavení a startování když jedu a došlápnu víc plyn tak to začně cukat. Např. včera jsem jezdil skoro 2 hodiny v kuse, teplota venku kolem 1 stupně a auto jelo krásně, ani jedno cuknutí.
VW Golf IV 1.4 16v 55kw
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Cukání motoru 1.4 55Kw
mrkni pod kapotu po tmě jestli tam v okoli cívky a kabelu nešlehaji jiskry