Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 15.04.2018 19:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.11.2014

Příspěvky:

9

Bydliště:

Havličkův Brod

Ahoj,

mám problém s nastartováním. Když otevřu dveře, čerpadlo běží, když otočím klíček v zapalování, čerpadlo běží, potom otočím dál, starter točí jako prdlej, ale golfík nechytne. V závadach je toto:

Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Part No: 036 906 032 G
Component: ME7.5.10 4411
Coding: 00031
Shop #: WSC 00000
VCID: 1420671264E0CFE15D-5000
WVWZZZ1JZ2W522931 VWZ6Z0A3605908

6 Faults Found:
16645 - Fuel Injector #1 (N30)
P0261 - 35-00 - Short to Ground
16651 - Fuel Injector #3 (N32)
P0267 - 35-00 - Short to Ground
16654 - Fuel Injector #4 (N33)
P0270 - 35-00 - Short to Ground
16648 - Fuel Injector #2 (N31)
P0264 - 35-00 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 35-00 - Short to Ground
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2
P1117 - 35-00 - Short to Ground
Readiness: 0000 0101

Chyby smažu a v pohodě nastaruju a jezdím. Můžu startovat jak chci a nastaruji. Po nějakém čase, několik hodin, někdy den, někdy dva stání opět toto.
Nikdy s Golfíkem problém nebyl. Jen sem teď měnil střední a zadní díl výfuku, ale to tím být nemusí. Každopádně sem nemohl nastartovat hned ten den po výměně. Ale ne ihned po výměně.
Prošel sem snad všechny kabely v motorovém prostoru, i sem sundal kryt baterie a prohlédl ty zafačované kabely pod krytem vedené, nikde nic prodřeného. Kontroloval sem i relé palivového čerpadla (nevypadá vypálené, ani přehřáté), které napájí tyto spotřebiče. Pojistky také vypálené nejsou ... To relé sem vyčetl na zahraničním fóru.
Už nevím, kam bych se měl podívat dál.
Dík za pomoc.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 15.04.2018 19:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8635

Bydliště:

Svitavsko

a nesvařel jsi tam něco bez odpojené baterie? je to moc náhoda - to vypadá buď na nějakou společnou kostru nebo spíš na jednotku

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 15.04.2018 20:14 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

492

Bydliště:

Havířov

Co máte za motor? Sice neumím anglicky, ale něco se vstřikováním paliva? To druhé u každě chyby je něco s kostrou. Nemáte urezlou kostru pod baterií?

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 15.04.2018 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.11.2014

Příspěvky:

9

Bydliště:

Havličkův Brod

Ne, ne nesvářel.
Hledal sem to i jinde po netu, našel sem dost postů, kde o tom píší, ale nic z toho mi nepomohlo.
Ještě sem to neprohlídnul důkladně za pojistkama a relátka uvnitř.
Ale sem bezradný. Jezdí s tím žena po městě, tak ladění s noťasem není pravděpodobné.
Vypadá to, že je to první, druhý studený start. Jak je to teplé, můžu startovat jak chci.
Ale kdyby to byl zkrat, tak by to vypálilo nějakou pojistku, ne?

Motor je BCA. Ano, zkrat na zem.
Kryt baterie sem vyndal, svazek pod není prošoupaný a kostra vypadá dobře, tahal sem za ní a nevypadá uhnile.
Všechny tyto periferie jsou napájené napětím ze stejného místa, jsem našel v jiných článcích.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 15.04.2018 21:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8635

Bydliště:

Svitavsko

zkrat na kostru máš např při odpojení konektorů - to je jak kdyby společná zem byla zoxidovaná nebo jednotka motoru hapruje

zkoukni ještě pojistku - dej ji novou zrovna č.32 - 10A to je napájení vstřikovačů a pak ještě č. 43 10A, ale spíš bych to vidět na jednotku

kostra u jednotky je taky vpořádku pod stěrači?

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 16.04.2018 11:16 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

492

Bydliště:

Havířov

Jestli to kontrolujete tímto způsobem, tak na nic nepřijdete. Musíte spoj povolit, hlavně u těch výkonových částí jako je hlavní kostra, přívod ke startéru apod. Když to povolíte třeba pod baterií, myslím kostru, tak pod tím je to kolikrát zrezlé a zoxidované až hrůza. Tak pořádně obrousit na čistý kov, jak nosné místo, tak očko na kabelu. I kdyby ne, tak preventivně ošetřit.

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 16.04.2018 13:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.11.2014

Příspěvky:

9

Bydliště:

Havličkův Brod

Díky, odpoledne až dorazím domů, udělám vše co bylo napsáno a ozvu se.

Dík

Odesláno z mého Thor E pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 16.04.2018 16:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9248

tam ti píše že problém s vstřikovači paliva tak nejspíš něco od řídící jednotky :roll:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 22.04.2018 18:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.11.2014

Příspěvky:

9

Bydliště:

Havličkův Brod

Tak sem dle rad prolezl spočné země, očistil a znovu spojil. Zakonzervoval. Chyba stále zůstává.

"Protože věta od majrek001: zkrat na kostru máš např. při odpojení konektorů" mě vlasně postrčíla dál. Všechny ty chyby jsou za relé palivového čerpadla, obě lambdy, 4 injektory paliva, ventil filtru s uhlím (N80) ... Takže tam vlastně nejde plus.
Sundal sem kryt s relé, proměřil silový kontakt a dobrý, pro jistotu sem ho malinko ocistil smirkem z obou stran. Nasadim relé zpět a nic ani čerpadlo ... Snažím se relé vytáhnout z patice a najednou se čerpadlo rozběhne a tak otočím klíčem v zapalování a motor běží. Šáhnu na relé a cítím jak v něm kontakt udělá pohyb a motor chcípnul. Natočit nejde ... Nechám zapnuté klíčky a manipuluji s relé a čerpadlo se rozběhne a natočit opět jde, když na něj nešáhnu, můžu startovat do aleluja.
Říkám si, vadné relé nebo ta patice pro něj ...
Rozebral sem to celé, vyndal z auta, hodil na stůl. Sundal z relé kryt a začal měřit vnitřek relátka vůčí výstupu patice na druhé straně u konektoru. To vypadá dobře, přihnu ještě kontakty na patici a naskládam to dovnitř, ale chová se to stejně, musím se zapnutým klíčkem najít tu správnou pozici a pak to funguje.
Tak buď dochází k nějakému pnutí v tom relé, jak ho zastrkuji do patice a pak nefunguje, nebo v té patici k pohybu těch konektorů co tam jsou.

Díky za cenné rady, které mi přišly, případně ještě přijdou. :-)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group