výměna těsnění pod hlavou
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 02.11.2016 19:20
výměna těsnění pod hlavou
Zdravím dotaz,měnily nám těsnění pod hlavou a rozvody.Teď když jsem koukal na chladící kapalinu tak je tam povlak oleje a trochu bordel.To je normální????
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: výměna těsnění pod hlavou
Ano. Zůstává tam zbytek oleje, který se smíchá s kapalinou a ten vytvoří ten povlak.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 02.11.2016 19:20
Re: výměna těsnění pod hlavou
A vadí to něčemu,nebo musím vyměnit kapalinu?
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: výměna těsnění pod hlavou
chtělo by udělat proplach a pak vyměnit chladici kap.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: výměna těsnění pod hlavou
Dobrý večer, taky jsem dělal těsnění pod hlavou, ale sám. Nalil jsem novou chladící kapalinu, nechal na volnoběh zahřát, ale mám to zavzdušněné. Jak se prosím u motorů 1,6 AKL odvzdušňuje chl. soustava? Děkuji
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: výměna těsnění pod hlavou
Nijak. Odvzdušňuje se to samo.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: výměna těsnění pod hlavou
No ale nechal jsem to blafat asi půl hodiny na volnoběh. Potom opatrně pár kilometrů projížďka a pořád mi to nechce termostat pustit do chladiče, takže to mám asi zavzdušněné? Termostat je nový.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: výměna těsnění pod hlavou
Nebo jak to tedy je? Prostě mi nechce termostat pustit chl. kapalinu do chladiče, tak jsem usoudil že je to zavzdušněné. I když jsem to nechal přes půl hodiny blafat na volnoběh, teplota přes 90°C. Pak jsem to projel asi 3 kilometry a pořád nic. Dnes jsem byl s rodinou na nákupech, projížďka odhadem 5km, ale pořád je ta spodní hadice studená. Nevěděl by prosím někdo jak to odvzdušnit?
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: výměna těsnění pod hlavou
a co ten termostat co je to zač - jestli se vůbec otevře? jak se auto ohřeje na 90°C musí se otevřít velký okruh
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: výměna těsnění pod hlavou
Dnes už se povedlo. Ujel jsem odhadem 5km, teploměr na 90°C. Napojil jsem to na vag-com a hele. Budík není teda moc přesný. I když je termostat na 87°C, otevřel odhadem až kolem 95. Koupil jsem nový Wahler, což jsem našel na netu že je kvalita a i z mých předchozích aut spokojenost.
Ale budík teda dost kecá. Na vag-comu už jsem měl teplotu okolo 100°C, ale na budíku bylo jen jemně nad 90. Přitom čidlo taky nové. Nevím jaké tam má být přesně, koupil jsem EPS se zeleným konektorem.
Ale budík teda dost kecá. Na vag-comu už jsem měl teplotu okolo 100°C, ale na budíku bylo jen jemně nad 90. Přitom čidlo taky nové. Nevím jaké tam má být přesně, koupil jsem EPS se zeleným konektorem.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue