výměna těsnění pod hlavou

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
paja1869
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 02.11.2016 19:20

výměna těsnění pod hlavou

Příspěvek od paja1869 »

Zdravím dotaz,měnily nám těsnění pod hlavou a rozvody.Teď když jsem koukal na chladící kapalinu tak je tam povlak oleje a trochu bordel.To je normální????

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: výměna těsnění pod hlavou

Příspěvek od Graun »

Ano. Zůstává tam zbytek oleje, který se smíchá s kapalinou a ten vytvoří ten povlak.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

paja1869
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 02.11.2016 19:20

Re: výměna těsnění pod hlavou

Příspěvek od paja1869 »

A vadí to něčemu,nebo musím vyměnit kapalinu?

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: výměna těsnění pod hlavou

Příspěvek od xerxes »

chtělo by udělat proplach a pak vyměnit chladici kap.

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: výměna těsnění pod hlavou

Příspěvek od varok »

Dobrý večer, taky jsem dělal těsnění pod hlavou, ale sám. Nalil jsem novou chladící kapalinu, nechal na volnoběh zahřát, ale mám to zavzdušněné. Jak se prosím u motorů 1,6 AKL odvzdušňuje chl. soustava? Děkuji
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: výměna těsnění pod hlavou

Příspěvek od Graun »

Nijak. Odvzdušňuje se to samo.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: výměna těsnění pod hlavou

Příspěvek od varok »

No ale nechal jsem to blafat asi půl hodiny na volnoběh. Potom opatrně pár kilometrů projížďka a pořád mi to nechce termostat pustit do chladiče, takže to mám asi zavzdušněné? Termostat je nový.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: výměna těsnění pod hlavou

Příspěvek od varok »

Nebo jak to tedy je? Prostě mi nechce termostat pustit chl. kapalinu do chladiče, tak jsem usoudil že je to zavzdušněné. I když jsem to nechal přes půl hodiny blafat na volnoběh, teplota přes 90°C. Pak jsem to projel asi 3 kilometry a pořád nic. Dnes jsem byl s rodinou na nákupech, projížďka odhadem 5km, ale pořád je ta spodní hadice studená. Nevěděl by prosím někdo jak to odvzdušnit?
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: výměna těsnění pod hlavou

Příspěvek od majrek001 »

a co ten termostat co je to zač - jestli se vůbec otevře? jak se auto ohřeje na 90°C musí se otevřít velký okruh
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: výměna těsnění pod hlavou

Příspěvek od varok »

Dnes už se povedlo. Ujel jsem odhadem 5km, teploměr na 90°C. Napojil jsem to na vag-com a hele. Budík není teda moc přesný. I když je termostat na 87°C, otevřel odhadem až kolem 95. Koupil jsem nový Wahler, což jsem našel na netu že je kvalita a i z mých předchozích aut spokojenost.

Ale budík teda dost kecá. Na vag-comu už jsem měl teplotu okolo 100°C, ale na budíku bylo jen jemně nad 90. Přitom čidlo taky nové. Nevím jaké tam má být přesně, koupil jsem EPS se zeleným konektorem.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“