Ventilátor, servo a škubání

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Plankamarek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 89
Registrován: 01.09.2009 17:04
Bydliště: Ostrava

Ventilátor, servo a škubání

Příspěvek od Plankamarek »

Čau chlapi,

můžete mi prosím poradit s mými třemi problémy, předem děkuji ;-)

1.problém - zjistil jsem přidřený ventilátor (malý - na straně spolujezdce). Kdy se spouští, jak fungují? Když pustím klimu či když vyroste teplota? Je třeba vyměnit, opravit či nechat tak :-)

odkaz:
https://www.youtube.com/watch?v=9T-w-6u_m-Y" onclick="window.open(this.href);return false;

2.problém - zjistil jsem olej v čidle od serva. Co s tím? Koupit nové? Zatím jsem jen vystříkal kontaktolem, vyfoukal a zapojil.

3-problém - Vždy při prvním rozjezdu je problém. Na jedničku i na dvojku vždy cukání a dusí se. Někdy méně někdy více a někdy to ( pokud nevyšlápnu spojku) chcípne úplně. Ale po ujetí pár metrů a většinou když už řadím trojku, tak relativně dobré. Co s tím???? Jakoby se to dusilo, ale jak to "protáhnu", tak je to mnohém lepší. Svíčky nové, váha vzduchu pročištěna a škrt.klapa je vyčištěná a nastavena.Lze si nějak ověřit její fci bez diagnostiky?

odkaz:
https://www.youtube.com/watch?v=Z_uhLCuuRbU" onclick="window.open(this.href);return false;


Děkuji za rady a omlouvám se, že tady dávám více problému najednou.
Přílohy
20171007_143442.jpg
20171007_143138.jpg

Uživatelský avatar
krejdaz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 26.11.2013 13:47
Bydliště: Strakonice

Re: Ventilátor, servo a škubání

Příspěvek od krejdaz »

Ahoj,
mě se sahary spustí při zapnutí climatronicu, když nejede, tak nejspíš sepnou při vysoké teplotě.
Jinak to cukání, má na to vliv, studený-teplý motor? nebo to dělá stejně při obojím.
VW Golf III 1.8 55kW AAM// VW GOLF IV 1.6 16V 77kW BCB

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Ventilátor, servo a škubání

Příspěvek od xerxes »

1.spouští se při zapnuti klimy jako dochlazování a nebo při vysoké teplotě to jde ze signálu termospinače na chladiči.
2.čidlo skoro kdekoliv va utodilech podle win kodu a nebo typu motoru předpokládám že to je 1,6 akl
3.chtělo by to diagnostiku a mrknout na hodnoty váhy teplotního čidla....

Uživatelský avatar
Plankamarek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 89
Registrován: 01.09.2009 17:04
Bydliště: Ostrava

Re: Ventilátor, servo a škubání

Příspěvek od Plankamarek »

Diky za odpovedi.
A v jakem poradi se spousti? Jakoze se spusti prvni treba ten maly a kdyz teplota stoupne jeste vice, tak se spusti i velky? Jde mi o to, jestli to tak muzu nejakou dobu nechat???

Cukani je u studeneho motoru. Nastartuju a pri rozjeti, tak lehke cukani a kdyz dam plynu vice, tak cukani poradne-dusi se. Auto pekne poskace a uz mam relativne klid. Kdyz vypnu a nastartuju, kdyz jr motor jeste zahraty tak v poradku, ale kdyz uz zchladne, tak cukani a duseni znova.zkratka pri kazdem nastartovani studeneho motoru si musim po ujeti prvnich par metru projit cukanim a pak uz je relativne klid.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Ventilátor, servo a škubání

Příspěvek od majrek001 »

ventilátor na straně spolujezdce je primárně pro klimu a levý na chlazení motoru
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“