Čau chlapi,
můžete mi prosím poradit s mými třemi problémy, předem děkuji
1.problém - zjistil jsem přidřený ventilátor (malý - na straně spolujezdce). Kdy se spouští, jak fungují? Když pustím klimu či když vyroste teplota? Je třeba vyměnit, opravit či nechat tak
odkaz:
https://www.youtube.com/watch?v=9T-w-6u_m-Y" onclick="window.open(this.href);return false;
2.problém - zjistil jsem olej v čidle od serva. Co s tím? Koupit nové? Zatím jsem jen vystříkal kontaktolem, vyfoukal a zapojil.
3-problém - Vždy při prvním rozjezdu je problém. Na jedničku i na dvojku vždy cukání a dusí se. Někdy méně někdy více a někdy to ( pokud nevyšlápnu spojku) chcípne úplně. Ale po ujetí pár metrů a většinou když už řadím trojku, tak relativně dobré. Co s tím???? Jakoby se to dusilo, ale jak to "protáhnu", tak je to mnohém lepší. Svíčky nové, váha vzduchu pročištěna a škrt.klapa je vyčištěná a nastavena.Lze si nějak ověřit její fci bez diagnostiky?
odkaz:
https://www.youtube.com/watch?v=Z_uhLCuuRbU" onclick="window.open(this.href);return false;
Děkuji za rady a omlouvám se, že tady dávám více problému najednou.
Ventilátor, servo a škubání
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Plankamarek
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 01.09.2009 17:04
- Bydliště: Ostrava
- krejdaz
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 26.11.2013 13:47
- Bydliště: Strakonice
Re: Ventilátor, servo a škubání
Ahoj,
mě se sahary spustí při zapnutí climatronicu, když nejede, tak nejspíš sepnou při vysoké teplotě.
Jinak to cukání, má na to vliv, studený-teplý motor? nebo to dělá stejně při obojím.
mě se sahary spustí při zapnutí climatronicu, když nejede, tak nejspíš sepnou při vysoké teplotě.
Jinak to cukání, má na to vliv, studený-teplý motor? nebo to dělá stejně při obojím.
VW Golf III 1.8 55kW AAM// VW GOLF IV 1.6 16V 77kW BCB
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Ventilátor, servo a škubání
1.spouští se při zapnuti klimy jako dochlazování a nebo při vysoké teplotě to jde ze signálu termospinače na chladiči.
2.čidlo skoro kdekoliv va utodilech podle win kodu a nebo typu motoru předpokládám že to je 1,6 akl
3.chtělo by to diagnostiku a mrknout na hodnoty váhy teplotního čidla....
2.čidlo skoro kdekoliv va utodilech podle win kodu a nebo typu motoru předpokládám že to je 1,6 akl
3.chtělo by to diagnostiku a mrknout na hodnoty váhy teplotního čidla....
- Plankamarek
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 01.09.2009 17:04
- Bydliště: Ostrava
Re: Ventilátor, servo a škubání
Diky za odpovedi.
A v jakem poradi se spousti? Jakoze se spusti prvni treba ten maly a kdyz teplota stoupne jeste vice, tak se spusti i velky? Jde mi o to, jestli to tak muzu nejakou dobu nechat???
Cukani je u studeneho motoru. Nastartuju a pri rozjeti, tak lehke cukani a kdyz dam plynu vice, tak cukani poradne-dusi se. Auto pekne poskace a uz mam relativne klid. Kdyz vypnu a nastartuju, kdyz jr motor jeste zahraty tak v poradku, ale kdyz uz zchladne, tak cukani a duseni znova.zkratka pri kazdem nastartovani studeneho motoru si musim po ujeti prvnich par metru projit cukanim a pak uz je relativne klid.
A v jakem poradi se spousti? Jakoze se spusti prvni treba ten maly a kdyz teplota stoupne jeste vice, tak se spusti i velky? Jde mi o to, jestli to tak muzu nejakou dobu nechat???
Cukani je u studeneho motoru. Nastartuju a pri rozjeti, tak lehke cukani a kdyz dam plynu vice, tak cukani poradne-dusi se. Auto pekne poskace a uz mam relativne klid. Kdyz vypnu a nastartuju, kdyz jr motor jeste zahraty tak v poradku, ale kdyz uz zchladne, tak cukani a duseni znova.zkratka pri kazdem nastartovani studeneho motoru si musim po ujeti prvnich par metru projit cukanim a pak uz je relativne klid.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Ventilátor, servo a škubání
ventilátor na straně spolujezdce je primárně pro klimu a levý na chlazení motoru
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu