Mne to robi a vymenil som sviecky a stale to iste.Robi mi to vacsinou rano a tiez sporadicky.Borizzz píše:Nooo jako já mám taky ten problém, ale myslim si že by to mohlo bejt svíčkama...Tenhle týden je vyměnim tak uvidíme. Nejhorší je na tom to že to blbne jak kdy třeba tři týdny nic a pak dva dnyzasebou to jebe!!!
Zhasínání motoru GIV 1.4 + 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- vlenko
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lipt. Mikulas SK
- katsi
- Člen klubu
- Příspěvky: 6532
- Registrován: 02.04.2008 15:10
- Bydliště: Praha-východ
Re: Zhasínání motoru GIV 1,6 16V BCB
Zdravím všechny, přimíchám se do tohoto fóra, mám nejspíše úplně stejný problém, mám GIV 1,4 55kw, ujedu třeba 200km a pak prostě chcípne(převážně, když vyháknu rychlost) , nastartovat jde úplně v poho... Prosím o radu. Kolik, že stojí to čidlo? Počítač žádnou chybu nenahlásil...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11.10.2010 15:27
Re: Zhasínání motoru GIV 1,6 16V BCB
Zdravím všechny, přimíchám se do tohoto fóra, mám nejspíše úplně stejný problém, mám GIV 1,4 55kw (r.v.1999), najeto kolem 180000 km. Doposun bez problémů, naprosto spokojen.
Přibližně před dvěma měsíci mi to začalo zlobit. Dojíždim ke křižovatce a vyřadím si, najednou zjistím že mi nejde zatočit pořádně volantem a zjistím že mi to chcíplo, svítí jen kontrolka baterky. Od té doby se mi to stalo ještě několikrát, auto většinou už minimálně 5 min jede, takže to není tím že by to bylo studené, otáčky jsou myslím taky dobré. Prostě nevím jak bych určil kdy to dělá, prostě náhodně. Zhruba před měsícem se k této závadě přidalo občasně špatné rozjetí po nastartování. Nastartuji a když se chci rozject tak se auto pořádně nechce rozject, neví jestli to má ject nebo chcípnout, ale nechcípne to, jede to pomalinku a nemá to sílu. Po chvilce to přejde a jede to normálně. Jezdím s autem do práce každý den tak 30 km a stane se mi to náhodně přibližně jednou za 10 dní (chcípnutí nebo špatný kuckavý rozjezd). Olej a filtr oleje mám nový, baterka nová, když se přidal i problém s rozjezdem tak jsem nechal vyměnit svíčky a vzduchový filtr, ale pořád se nic nezlepšilo. Kamarád to měl připíchlé na pc a nic nenašel, poradil mi abych si nechal vyčistit tu škrtící klapku a poté nechat nastavit na výrobní nastavení. To jsem ještě nedělal, ale chystám se na to. Nevím už co jiného s tím dělat. První problémy se vyskytli po návratu z chorvatska když jsem s mým golfíkem najel asi největší vzdálenost . Myslel jsem že je ucpaný filtr vzduchu protože jsem tam na pláž jezdil po dost prašných cestách. Ale také mě napadlo zda to nedělá benzín, protože jsem teď pár měsíců kupoval benzín u O NO. Teď ho budu chvilku brát u benziny a nebo OMW a uvidí se. Díky za každou radu.
Přibližně před dvěma měsíci mi to začalo zlobit. Dojíždim ke křižovatce a vyřadím si, najednou zjistím že mi nejde zatočit pořádně volantem a zjistím že mi to chcíplo, svítí jen kontrolka baterky. Od té doby se mi to stalo ještě několikrát, auto většinou už minimálně 5 min jede, takže to není tím že by to bylo studené, otáčky jsou myslím taky dobré. Prostě nevím jak bych určil kdy to dělá, prostě náhodně. Zhruba před měsícem se k této závadě přidalo občasně špatné rozjetí po nastartování. Nastartuji a když se chci rozject tak se auto pořádně nechce rozject, neví jestli to má ject nebo chcípnout, ale nechcípne to, jede to pomalinku a nemá to sílu. Po chvilce to přejde a jede to normálně. Jezdím s autem do práce každý den tak 30 km a stane se mi to náhodně přibližně jednou za 10 dní (chcípnutí nebo špatný kuckavý rozjezd). Olej a filtr oleje mám nový, baterka nová, když se přidal i problém s rozjezdem tak jsem nechal vyměnit svíčky a vzduchový filtr, ale pořád se nic nezlepšilo. Kamarád to měl připíchlé na pc a nic nenašel, poradil mi abych si nechal vyčistit tu škrtící klapku a poté nechat nastavit na výrobní nastavení. To jsem ještě nedělal, ale chystám se na to. Nevím už co jiného s tím dělat. První problémy se vyskytli po návratu z chorvatska když jsem s mým golfíkem najel asi největší vzdálenost . Myslel jsem že je ucpaný filtr vzduchu protože jsem tam na pláž jezdil po dost prašných cestách. Ale také mě napadlo zda to nedělá benzín, protože jsem teď pár měsíců kupoval benzín u O NO. Teď ho budu chvilku brát u benziny a nebo OMW a uvidí se. Díky za každou radu.
- katsi
- Člen klubu
- Příspěvky: 6532
- Registrován: 02.04.2008 15:10
- Bydliště: Praha-východ
Re: Zhasínání motoru GIV 1,6 16V BCB
nejdřív zkus vyčistit tu škrtící klapku ! u mě to byl hlavní problém, sice chtěla čistit už každý měsíc, tak jsem koupila novou a mám klid... je to prostě bolavé místo .. za vyčistění skoro nic nedáš, pokud to uděláš sám, tak jen trochu času,.. a pak můžeš případně pátrat dál ... hodně štěstí
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11.10.2010 15:27
Re: Zhasínání motoru GIV 1,6 16V BCB
Dík vrhnu se na to jakmile budu mít chvilku čas. Ještě jsem zapoměl připsat, že se mi zvedla spotřeba, z nějakých 6,3 l na nějakých 7,7 l. Předtím jsem jezdil do práce 25 km a na nádrž jsem dal mezi 750 a 800 km, teď jezdím jinam zhruba 30 km a na nádrž dám 650 až 700 km. Spotřebu kontroluji od jara (800 km jaro léto, 650 km srpen až teď). Styl jízdy je stejný, svižná jízda, většinou to netočím nad 4000.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 25.10.2010 17:35
Re: Zhasínání motoru GIV 1,6 16V BCB
Měl jsem také obdobné problémy, nikde jsem tady nečetl o výměně tzv. "váhy vzduchu". Já to udělal a je to ok. Možná by to pomohlo
-
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 06.09.2010 21:16
- Bydliště: SK-okr.SENICA
Re: Zhasínání motoru GIV 1,6 16V BCB
čo myslíš tou tzv.váhou vzduchu??
píše sa tady o motoroch 1.4 a 1.6 16V a teda aspoň 1,4 16V ju nemá...či mýlim sa??
ak áno,tak si nechám poradiť,lebo mám podobný problém s volnobehom aj s naštartovaním na Cordobe 1.4 16V-BKY..
píše sa tady o motoroch 1.4 a 1.6 16V a teda aspoň 1,4 16V ju nemá...či mýlim sa??
ak áno,tak si nechám poradiť,lebo mám podobný problém s volnobehom aj s naštartovaním na Cordobe 1.4 16V-BKY..
- katsi
- Člen klubu
- Příspěvky: 6532
- Registrován: 02.04.2008 15:10
- Bydliště: Praha-východ
Re: Zhasínání motoru GIV 1,6 16V BCB
no jasně, že v 1,4 16V váhu vzduchu nemáme chtělo by to upravit název tématu na 1,4 + 1,6
- Skrat-G4
- VWexpert
- Příspěvky: 3525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Zhasínání motoru GIV 1,6 16V BCB
Máte někdo číslo toho dílu jak snímá otáčky?
- katsi
- Člen klubu
- Příspěvky: 6532
- Registrován: 02.04.2008 15:10
- Bydliště: Praha-východ
Re: Zhasínání motoru GIV 1.4 + 1.6 16V
Scrate myslíš teda abs čidlo (snímač) ?
- Skrat-G4
- VWexpert
- Příspěvky: 3525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Zhasínání motoru GIV 1.4 + 1.6 16V
nene myslím to čidlo otáčekkatsi píše:Scrate myslíš teda abs čidlo (snímač) ?
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Zhasínání motoru GIV 1.4 + 1.6 16V
já vím že tohle je jinej motor (a jiný auto, mě takle smtam zlobil PSA motor XUR RFS), ale mě tohle - uplně stejný problémy dělal krokovej motorek, vždy jednou třeba po 3 měsících ježdění při vyřazení zcípl, motorek stačilo demontovat a vyčistit benzínem a zase byl klídek....
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i