Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1535
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW

Příspěvek od varok »

Dnes jsem se po šichtě stavil na emise, chtěl jsem to jen zkontrolovat bez papírů. A světe div se, už je to dobré. Tak paráda, váha nebude asi potřeba zatím měnit. Nevzal jsem s sebou velký techničák, mohl jsem to přijednom udělat legálně na STK.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
Plankamarek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 89
Registrován: 01.09.2009 17:04
Bydliště: Ostrava

Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW

Příspěvek od Plankamarek »

Chlapi caute, resim ted taky lambdu. Divam se tedy na stejne oznaceni 0258 006 978 - jak je uz tady zminovana. Ale trochu me zarazi ta delka vodicu 1760mm? Je to opravdu tedy ta spravna? Akl 74kw 2000. Diky.

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1535
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW

Příspěvek od varok »

Asi ano. Oni to teď tak dělaji. Co jsem nedávno kupoval originál Bosch, tak měl taky káblík kolem 1,5m. Vyšel do té krabičky pod autem a ještě je kus srolovaný. Co k tomu výrobce vede nevím, stačil by kabel něco přes metr.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW

Příspěvek od noxik600 »

Já si taky myslím, že to bylo 1260mm, nebo tak nějak. Ale radši delší, než kratší.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1535
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW

Příspěvek od varok »

Já to neměřil, napsal jsem jenom tak odhad. Jenom pořád nechápu, proč je to spojení až pod autem. Stejně jde kabel z ŘJ shora dolů.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW

Příspěvek od xerxes »

dělají tet nějaké univezzál tak proto ten dlouhý kabel

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1535
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW

Příspěvek od varok »

No já myslel všeobecně. Už originál vede kabel asi z ŘJ pod auto. Nejméně 80cm kabelu. Z lambda sondy taky vede kabel až pod auto. Kdyby byly konektory někde nahoře v motorovém prostoru, bylo by to lepší, nebyly by zasrané věčně od bláta, vody a bordelu ze silnice.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW

Příspěvek od Graun »

Ono jde o to, že to místo na podvozku spojuje dvě lambdy v autech, kde jsou dvě instalované. U toho motoru AKL je pouze jedna, ale v rámci standartizace se používá stejné umístění.
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1535
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW

Příspěvek od varok »

No to je vlastně pravda, jsem si to neuvědomil. Pozdější modely už měly 2 sondy a proč by to výrobci měli složitě předělávat. Tak je auto univerzální.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“