Golf IV - 1.8T AGU, chyba na škrtící klapce

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin Brázda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 25.03.2018 23:22
Bydliště: Znojmo

Golf IV - 1.8T AGU, chyba na škrtící klapce

Příspěvek od Martin Brázda »

Zdravím VW-Klub,

jen bych se rád poradil. Koupil jsem si pro radost 1.8T, AGU 100kW. Výbava Exclusive, kožené Recaro, dešťák, šíbr, výhřevy :-) Mazel!
Mám tohle auto chvíli. Problém je, že moc nejede, není cítit nijak zvlášť tah. Udělali jsme diagnostiku.
Skočili tam 2 chyby na škrtící klapce. ŘJ a nastavení zákl. hodnoty. Klapku jsem už dřív čistil.
Kamarád říkal, ať rovnou koupím novou š. kapku.

Může tam být problém v kontaktu, studeňák, nějaká taková blbina? Nebo mám rovnou objednat novou klapku?

Jen dodám, že auto necuká, volnoběh drží, otáčky na teplém motoru kolem 1000. Akorát občas, podle nálady, po prvním startu chytne a hned chcípne. Napodruhé už v pořádku.

Děkuji za jakoukoliv reakci.
Martin
VW Golf IV 1.8T AGU 110KW, výbava Exclusive, kožené Recaro, dešťák, šíbr, výhřevy, z Itálie, origo stav s jedním dílem po laku - korozi neznáme :-)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf IV - 1.8T AGU, chyba na škrtící klapce

Příspěvek od majrek001 »

záleží co to píše přesně za chyby..

po vyčištění klapky si dělal základní nastavení? smazal jsi adaptační hodnoty?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Martin Brázda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 25.03.2018 23:22
Bydliště: Znojmo

Re: Golf IV - 1.8T AGU, chyba na škrtící klapce

Příspěvek od Martin Brázda »

Sakra, měl jsem si to vyfotit.
Jedna byla chyba řídící jednotky š.klapky. Uložená jako trvalá, nedá se smazat.
Tudíž nejde ani udělat zákl. nastavení a adaptaci.
VW Golf IV 1.8T AGU 110KW, výbava Exclusive, kožené Recaro, dešťák, šíbr, výhřevy, z Itálie, origo stav s jedním dílem po laku - korozi neznáme :-)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf IV - 1.8T AGU, chyba na škrtící klapce

Příspěvek od majrek001 »

můžeš zkusit klapku rozdělat na straně kde je motorek pročistit dráhy třeba kontaktolem/lihem propájet kontakty - buď to pomůže nebo ne - a kabeláž zkouknout nejlépe proměřit do motorové jednotky

záleží co je to konkrétně za chyby
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“