Zdravím VW-Klub,
jen bych se rád poradil. Koupil jsem si pro radost 1.8T, AGU 100kW. Výbava Exclusive, kožené Recaro, dešťák, šíbr, výhřevy Mazel!
Mám tohle auto chvíli. Problém je, že moc nejede, není cítit nijak zvlášť tah. Udělali jsme diagnostiku.
Skočili tam 2 chyby na škrtící klapce. ŘJ a nastavení zákl. hodnoty. Klapku jsem už dřív čistil.
Kamarád říkal, ať rovnou koupím novou š. kapku.
Může tam být problém v kontaktu, studeňák, nějaká taková blbina? Nebo mám rovnou objednat novou klapku?
Jen dodám, že auto necuká, volnoběh drží, otáčky na teplém motoru kolem 1000. Akorát občas, podle nálady, po prvním startu chytne a hned chcípne. Napodruhé už v pořádku.
Děkuji za jakoukoliv reakci.
Martin
Golf IV - 1.8T AGU, chyba na škrtící klapce
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Martin Brázda
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.03.2018 23:22
- Bydliště: Znojmo
Golf IV - 1.8T AGU, chyba na škrtící klapce
VW Golf IV 1.8T AGU 110KW, výbava Exclusive, kožené Recaro, dešťák, šíbr, výhřevy, z Itálie, origo stav s jedním dílem po laku - korozi neznáme
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf IV - 1.8T AGU, chyba na škrtící klapce
záleží co to píše přesně za chyby..
po vyčištění klapky si dělal základní nastavení? smazal jsi adaptační hodnoty?
po vyčištění klapky si dělal základní nastavení? smazal jsi adaptační hodnoty?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Martin Brázda
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.03.2018 23:22
- Bydliště: Znojmo
Re: Golf IV - 1.8T AGU, chyba na škrtící klapce
Sakra, měl jsem si to vyfotit.
Jedna byla chyba řídící jednotky š.klapky. Uložená jako trvalá, nedá se smazat.
Tudíž nejde ani udělat zákl. nastavení a adaptaci.
Jedna byla chyba řídící jednotky š.klapky. Uložená jako trvalá, nedá se smazat.
Tudíž nejde ani udělat zákl. nastavení a adaptaci.
VW Golf IV 1.8T AGU 110KW, výbava Exclusive, kožené Recaro, dešťák, šíbr, výhřevy, z Itálie, origo stav s jedním dílem po laku - korozi neznáme
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf IV - 1.8T AGU, chyba na škrtící klapce
můžeš zkusit klapku rozdělat na straně kde je motorek pročistit dráhy třeba kontaktolem/lihem propájet kontakty - buď to pomůže nebo ne - a kabeláž zkouknout nejlépe proměřit do motorové jednotky
záleží co je to konkrétně za chyby
záleží co je to konkrétně za chyby
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu