Nejde nastartovat

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Tklf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 10.11.2014 00:32
Bydliště: Havličkův Brod

Nejde nastartovat

Příspěvek od Tklf »

Ahoj,

mám problém s nastartováním. Když otevřu dveře, čerpadlo běží, když otočím klíček v zapalování, čerpadlo běží, potom otočím dál, starter točí jako prdlej, ale golfík nechytne. V závadach je toto:

Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Part No: 036 906 032 G
Component: ME7.5.10 4411
Coding: 00031
Shop #: WSC 00000
VCID: 1420671264E0CFE15D-5000
WVWZZZ1JZ2W522931 VWZ6Z0A3605908

6 Faults Found:
16645 - Fuel Injector #1 (N30)
P0261 - 35-00 - Short to Ground
16651 - Fuel Injector #3 (N32)
P0267 - 35-00 - Short to Ground
16654 - Fuel Injector #4 (N33)
P0270 - 35-00 - Short to Ground
16648 - Fuel Injector #2 (N31)
P0264 - 35-00 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 35-00 - Short to Ground
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2
P1117 - 35-00 - Short to Ground
Readiness: 0000 0101

Chyby smažu a v pohodě nastaruju a jezdím. Můžu startovat jak chci a nastaruji. Po nějakém čase, několik hodin, někdy den, někdy dva stání opět toto.
Nikdy s Golfíkem problém nebyl. Jen sem teď měnil střední a zadní díl výfuku, ale to tím být nemusí. Každopádně sem nemohl nastartovat hned ten den po výměně. Ale ne ihned po výměně.
Prošel sem snad všechny kabely v motorovém prostoru, i sem sundal kryt baterie a prohlédl ty zafačované kabely pod krytem vedené, nikde nic prodřeného. Kontroloval sem i relé palivového čerpadla (nevypadá vypálené, ani přehřáté), které napájí tyto spotřebiče. Pojistky také vypálené nejsou ... To relé sem vyčetl na zahraničním fóru.
Už nevím, kam bych se měl podívat dál.
Dík za pomoc.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od majrek001 »

a nesvařel jsi tam něco bez odpojené baterie? je to moc náhoda - to vypadá buď na nějakou společnou kostru nebo spíš na jednotku
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od varok »

Co máte za motor? Sice neumím anglicky, ale něco se vstřikováním paliva? To druhé u každě chyby je něco s kostrou. Nemáte urezlou kostru pod baterií?
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Tklf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 10.11.2014 00:32
Bydliště: Havličkův Brod

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od Tklf »

Ne, ne nesvářel.
Hledal sem to i jinde po netu, našel sem dost postů, kde o tom píší, ale nic z toho mi nepomohlo.
Ještě sem to neprohlídnul důkladně za pojistkama a relátka uvnitř.
Ale sem bezradný. Jezdí s tím žena po městě, tak ladění s noťasem není pravděpodobné.
Vypadá to, že je to první, druhý studený start. Jak je to teplé, můžu startovat jak chci.
Ale kdyby to byl zkrat, tak by to vypálilo nějakou pojistku, ne?

Motor je BCA. Ano, zkrat na zem.
Kryt baterie sem vyndal, svazek pod není prošoupaný a kostra vypadá dobře, tahal sem za ní a nevypadá uhnile.
Všechny tyto periferie jsou napájené napětím ze stejného místa, jsem našel v jiných článcích.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od majrek001 »

zkrat na kostru máš např při odpojení konektorů - to je jak kdyby společná zem byla zoxidovaná nebo jednotka motoru hapruje

zkoukni ještě pojistku - dej ji novou zrovna č.32 - 10A to je napájení vstřikovačů a pak ještě č. 43 10A, ale spíš bych to vidět na jednotku

kostra u jednotky je taky vpořádku pod stěrači?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od varok »

Jestli to kontrolujete tímto způsobem, tak na nic nepřijdete. Musíte spoj povolit, hlavně u těch výkonových částí jako je hlavní kostra, přívod ke startéru apod. Když to povolíte třeba pod baterií, myslím kostru, tak pod tím je to kolikrát zrezlé a zoxidované až hrůza. Tak pořádně obrousit na čistý kov, jak nosné místo, tak očko na kabelu. I kdyby ne, tak preventivně ošetřit.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Tklf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 10.11.2014 00:32
Bydliště: Havličkův Brod

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od Tklf »

Díky, odpoledne až dorazím domů, udělám vše co bylo napsáno a ozvu se.

Dík

Odesláno z mého Thor E pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od xerxes »

tam ti píše že problém s vstřikovači paliva tak nejspíš něco od řídící jednotky :roll:

Tklf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 10.11.2014 00:32
Bydliště: Havličkův Brod

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od Tklf »

Tak sem dle rad prolezl spočné země, očistil a znovu spojil. Zakonzervoval. Chyba stále zůstává.

"Protože věta od majrek001: zkrat na kostru máš např. při odpojení konektorů" mě vlasně postrčíla dál. Všechny ty chyby jsou za relé palivového čerpadla, obě lambdy, 4 injektory paliva, ventil filtru s uhlím (N80) ... Takže tam vlastně nejde plus.
Sundal sem kryt s relé, proměřil silový kontakt a dobrý, pro jistotu sem ho malinko ocistil smirkem z obou stran. Nasadim relé zpět a nic ani čerpadlo ... Snažím se relé vytáhnout z patice a najednou se čerpadlo rozběhne a tak otočím klíčem v zapalování a motor běží. Šáhnu na relé a cítím jak v něm kontakt udělá pohyb a motor chcípnul. Natočit nejde ... Nechám zapnuté klíčky a manipuluji s relé a čerpadlo se rozběhne a natočit opět jde, když na něj nešáhnu, můžu startovat do aleluja.
Říkám si, vadné relé nebo ta patice pro něj ...
Rozebral sem to celé, vyndal z auta, hodil na stůl. Sundal z relé kryt a začal měřit vnitřek relátka vůčí výstupu patice na druhé straně u konektoru. To vypadá dobře, přihnu ještě kontakty na patici a naskládam to dovnitř, ale chová se to stejně, musím se zapnutým klíčkem najít tu správnou pozici a pak to funguje.
Tak buď dochází k nějakému pnutí v tom relé, jak ho zastrkuji do patice a pak nefunguje, nebo v té patici k pohybu těch konektorů co tam jsou.

Díky za cenné rady, které mi přišly, případně ještě přijdou. :-)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“