Motor- Jaky vybrat (motorizace)

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
patrabus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.11.2015 12:51
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)

Příspěvek od patrabus »

Tak ono u těch našich klenotů už ček musí počítat s výdaji, přece jen už i ty "nejnovější" kusy/Varianty/ maj 12 let... Já teď taky vrazil dost do mého Golfíka - škrtící klapka, EGR, dával jsem new orig, ale jede to teď fakt dobře
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)

Příspěvek od noxik600 »

Ten můj je jeden z prvních 10/1999

Já měl půjčeného Fokuse z 2011,115tis.km, sice diesel, ale s golfem se to srovnat nedá, všechno tam klepe, drncá.. Bál jsem se jet rychle, aby mi něco neuletelo.. Ale to turbo je dobré
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
patrabus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.11.2015 12:51
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)

Příspěvek od patrabus »

Tak modelový rok 2000, to už máš, stejně jako já(10/99), elektro snímač plynu, škrtící klapku a egr, to už je moderna. Dřív to byla ještě jakž takž kvalita, dneska spotřebka. Golfíčky(čtyřky) jsou nej prostě(a Generationy zvlášť), zase bych do něj šel
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)

Příspěvek od majrek001 »

modelák 2000 je od r.v. 7/1999

turbo dělá hodně a kór třeba u tdi velký krouťák to pak jet 1.6 je utrpení (148Nm vs 366Nm (310Nm + lehky chipek)) - dnes už jednoznačně TDI a pokud benzín tak asi jedině 1.8T
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)

Příspěvek od Sonny »

Já už bych šel do jinýho motoru :D mám 1,6 16v,nejede to špatně,teda pokud se lije to co tam patří-N98,jinak je to líná potvora,především pružnost je mizerná,ale jak se motor roztočí tak to není špatný,důležitý je to držet v otáčkách.
Na druhou stranu je motor spolehlivý,teda ten můj,olej mi to nebere,za 90tis.km jsem měnil jen jednu cívku.Hodně fakt záleží na palivu...
Nýty na diferáku jsem neřešil,ani nevím co tam mám.

Uživatelský avatar
Plague
Řidič
Řidič
Příspěvky: 180
Registrován: 05.10.2016 20:12
Bydliště: Brno

Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)

Příspěvek od Plague »

Můžu potvrdit, že N98 (a spol., prostě Super Plus) je pro 1.6 potřeba, jinak máš pocit, že autu něco je, jak netáhne. On je na to opravdu stavěný.

Mám AKL, mechanickou klapku ještě, olej prakticky nežere, pohodička.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“