Motor- Jaky vybrat (motorizace)
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
vždyť jsem ti už psal několikrát jediný BCB je už z výroby by mělo mít vyměněno za pevnostní šrouby zbytek má nýty - 16v by měli mít udajně o trochu pevnější nýty něž třeba 8v, ale střihají se taky jedna radost a převodovky pak stojí docela ranec a co se týče těchto převodovek tak jestli už někdy viděl systém pák k řazení, tak to je taky radost je to tak jednou ročně rozebrat vyčistit a promazat, když nejsou silony vydřené a dost často jde blbě díky tomu řadit (já to mažu pravidelně každý rok - už mám novou konzoli co je na převodovce a stejně to není žádná hitparáda) - zlatě když to má lana
pak je tu ještě dost podstatná charakteristika průbehu - 16v má raději otáčky na spodku je série dost zdechlá a popojíždět v koloně je docela utrpení, ale to se dá trošku poléčit origo filtrboxem z TDI/GTI a origo vedení vzduchu od masky kolem baterky.. 16v má primárně určený benzín N98. 8v má předepsaný benzín N95 někdo straně řeší kvůli dražšímu benzínu - jinak se ty 16v moc nekazí žerou olej od cca 200tkm jako každý benzín.. 8v má lanko na plynu tedy třeba problém docela drahý špás, 16v má el. plyn, ale zase ty chujovinky kolem jelikož je to euro IV, tak el. egr ventil, 2x katík, 2x lambda atd - dodělat tempomat je otázka 2000,- , ale je to prostě slabý jak tam dáš třeba origo 17" kovaný santa monici, tak je to dost jalový (jak chvíli jezdím golfem přesednu do passata, tak to je jede raketa - občas lituji, že jsem tenkrát nekoupil 1.9 TDI nebo 1,8T) - rada nad zlato pokud chceš benzín běž opravdu do 1,8T případně 2,8 VR6
pak je tu ještě dost podstatná charakteristika průbehu - 16v má raději otáčky na spodku je série dost zdechlá a popojíždět v koloně je docela utrpení, ale to se dá trošku poléčit origo filtrboxem z TDI/GTI a origo vedení vzduchu od masky kolem baterky.. 16v má primárně určený benzín N98. 8v má předepsaný benzín N95 někdo straně řeší kvůli dražšímu benzínu - jinak se ty 16v moc nekazí žerou olej od cca 200tkm jako každý benzín.. 8v má lanko na plynu tedy třeba problém docela drahý špás, 16v má el. plyn, ale zase ty chujovinky kolem jelikož je to euro IV, tak el. egr ventil, 2x katík, 2x lambda atd - dodělat tempomat je otázka 2000,- , ale je to prostě slabý jak tam dáš třeba origo 17" kovaný santa monici, tak je to dost jalový (jak chvíli jezdím golfem přesednu do passata, tak to je jede raketa - občas lituji, že jsem tenkrát nekoupil 1.9 TDI nebo 1,8T) - rada nad zlato pokud chceš benzín běž opravdu do 1,8T případně 2,8 VR6
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 29.04.2018 12:18
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
děkuji ti moc ! MUŽU poprosit odkaz na ty pevnostni sruby jestli mas naky eshop nebo neco diky jinak vazne dekuji
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
zajdi do VW a vezmi určitě origo na eshopech nemáš žádnou jistotu co je to zač
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 29.04.2018 12:18
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
a s tím olejem se dá neco delat ? když jeste nic nebere ? děkuji
jen mě ještě trapý ty šrouby trochu je nebudu vědet jaky koupit
jen mě ještě trapý ty šrouby trochu je nebudu vědet jaky koupit
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
pokud nic nebere, tak na to nesehat.. až začne tak záleží kolik bere tak cca do 2,5l na 15 000km to budou asi jen gufera na ventilech, ale jak to žere 1l na 1000km tak to bude zapečené na spodku to ani nebrat takové auto
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 29.04.2018 12:18
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
dobře dělují moc
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
Kdyby mi někdo před koupí dal auto na rok/15tis km na otestování, hned bych to bral.
Pokud chceš mít u auta větší jistotu, ať auto projde mechanik, provede diagnostiku a zajede na emise.
Jinak mám 1.6, 8v, AKL, teď 177tis a co se měnilo za život auta: oleje, filtry, svíčky, zapalovací kabely, zapalovací modul (byl prasklý), příruba ke klapce, škrtící klapka a zadní tlumiče.
Ovládání škrtící klapky lankem vidím jako výhodu, řídící konzoly jsem namazal před 20000km kvalitní mazivem a od té doby není problém, řazení jde krásně, olej v převodovce se měnil při 165000 km - bez jediné špony,nebo kousku nýtu.
Pokud chceš mít u auta větší jistotu, ať auto projde mechanik, provede diagnostiku a zajede na emise.
Jinak mám 1.6, 8v, AKL, teď 177tis a co se měnilo za život auta: oleje, filtry, svíčky, zapalovací kabely, zapalovací modul (byl prasklý), příruba ke klapce, škrtící klapka a zadní tlumiče.
Ovládání škrtící klapky lankem vidím jako výhodu, řídící konzoly jsem namazal před 20000km kvalitní mazivem a od té doby není problém, řazení jde krásně, olej v převodovce se měnil při 165000 km - bez jediné špony,nebo kousku nýtu.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
A olej: Přešel jsem z 10W 40 na 5W 40 a od výměny k výměně nedolévám.
Vše je to o tom, jak se člověk k tomu autu chová, můžeš si tam dát jako nějaký frajírek 18ky kola, hrabat na místě a pak se budeš divit že ti najednou teče olej z převodovky, protože se tady stříhají nýty jedna báseň?!? nebo senk tomu chovat jako k autu, který není žádný žihadlo, nikdy nebude, ale na slušnou jízdu to stačí.
Jinak stejnou převodovku se stejnými nýty mají i 1.4 a 1.9 SDI a tam se nýty jedna báseň nestříhají & téměř nikdy.
Vše je to o tom, jak se člověk k tomu autu chová, můžeš si tam dát jako nějaký frajírek 18ky kola, hrabat na místě a pak se budeš divit že ti najednou teče olej z převodovky, protože se tady stříhají nýty jedna báseň?!? nebo senk tomu chovat jako k autu, který není žádný žihadlo, nikdy nebude, ale na slušnou jízdu to stačí.
Jinak stejnou převodovku se stejnými nýty mají i 1.4 a 1.9 SDI a tam se nýty jedna báseň nestříhají & téměř nikdy.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- patrabus
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21.11.2015 12:51
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
Takže s 1.4 můžu být v klidu co se týká nýtů? Chudinka už má za sebou 320k, ale je to velmi zachovalý autí a jezdí dobře.
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
Co jsem četl a ptal se na trhání nýtů, tak jeden mechanik řekl hezkou logickou věc a to, že ve Volkswagenu inženýři, když vymýšleli pevnostní nýty, tak při běžném provozu auta se nýty nemají šanci ustřihnout.
A jako u každého jiného auta, věk je věk. Vyčistit a vyleštit auto umí kde kdo, nekoukej jen na vzhled. Řekni si mechanikovi, nebo se domluvil se servisem, že tam zajedeš na prohlídku.
A jako u každého jiného auta, věk je věk. Vyčistit a vyleštit auto umí kde kdo, nekoukej jen na vzhled. Řekni si mechanikovi, nebo se domluvil se servisem, že tam zajedeš na prohlídku.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- patrabus
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21.11.2015 12:51
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
Ju, udělám to pro sichr, díky
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 29.04.2018 12:18
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
ahoj,borec od koho mám kupovat to auto mě napsal "omlouvám se ale bohužel teď řeším technickou závadu, která se na vozidle vyskytla. Auto mám v servisu a čekám na opravu. V případě Vašeho zájmu Vás mohu kontaktovat až budu mít více informací" co si o tom myslíte ? myslíte že to bude v pohodě pak ?
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
A napsal ti jakou?
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
-
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 29.04.2018 12:18
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
zatim ne,teprve sem mu odpovedel a ptal sem se
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Motor- Jaky vybrat (motorizace)
Já mám zkušenost špatnou, co se týče mé 1.6 8V (motor AKL). Kupoval jsem auto za cenu málo přes 50k a jednou tolik do toho nasázel, abych jej dostal do spolehlivého stavu. S rozvody, brzdami, termostatem jsem počítal, ale vyšší spotřebou oleje už nikoliv. To mi předchozí majitel jaksi zamlčel. Do reklamace jsem už nešel, protože jsem hned ze startu do nasypal pár tisíc a bylo by to na dlouhé lokte vyhádat slevu za skrytou vadu. Hold moje blbost.
Na řadu přišla revize hlavy s výměnou prasklých píst.kroužků. Pak mně potkaly typické závady jako lambda sonda, teplotní čidlo, 2x škrtící klapka (naštěstí z vrakáče), baterie, servomotor naklápění klapky, spínačka, vysvícený polodot displej, nefunkční zámky (výměna mikrospínačů) a další drobné maličkosti. Spoustu věcí jsem na tom dělal sám, jinak by ty náklady za opravy byly vyšší. Jediná věc co je na tom zatím dobrá je LPGčko. Kvůli tomu jsem to kupoval.
Asi bych se rozhodoval jinak, kdybych měl jít do koupě znova. Je třeba počítat s tím, že bude nutno zainvestovat nějaký další peníz.
Svezení je s tím však hezké, ač tvrdé.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Na řadu přišla revize hlavy s výměnou prasklých píst.kroužků. Pak mně potkaly typické závady jako lambda sonda, teplotní čidlo, 2x škrtící klapka (naštěstí z vrakáče), baterie, servomotor naklápění klapky, spínačka, vysvícený polodot displej, nefunkční zámky (výměna mikrospínačů) a další drobné maličkosti. Spoustu věcí jsem na tom dělal sám, jinak by ty náklady za opravy byly vyšší. Jediná věc co je na tom zatím dobrá je LPGčko. Kvůli tomu jsem to kupoval.
Asi bych se rozhodoval jinak, kdybych měl jít do koupě znova. Je třeba počítat s tím, že bude nutno zainvestovat nějaký další peníz.
Svezení je s tím však hezké, ač tvrdé.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG