Úpravy 1.4 16v

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
čaděj
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 18.04.2017 18:42

Úpravy 1.4 16v

Příspěvek od čaděj »

Zdravím,

byl jsem postaven před úkol upravit kamarádovu 1.4 16v rv.99 :fool:
Chtěl bych se zeptat na názor ohledně zamýšlených úprav.

Motor má nalítáno něco kolem 325tis, vezme si tak 1l oleje na 1500km.

Jako první by se udělala "oprava" gufer ventilů.

Časem by přišlo vycuknutí motoru a následné úpravy:
kompletní repas motoru
Vyleštění kanálků, sací svody s klapkou z 74kw, sání od nárazníku s tepelným odstíněním
Vačky 74kw, zapuštění ventilů do hlavy, srovnání bloku a hlavy
lazené svody + výfuk, omotaný tepelnou páskou
vyhození 2 lambdy
odlehčený setrvačník + řemenice

Pokud by byly tlaky na válcích špatné, tak je někde možnost sehnat písty s kroužky pro výbrus?
Jak je to s kompatibilitou motorů 55kw a 74kw golf/fabia?
Co jednotka? Půjde naladit na základní 55kw? Nebo vzít 74kw, či rovnou nějakou aftermarket?
Také jsem četl že 74kw verze měly údajně větší průměr výfukového systému, je to pravda?

Díky za případné nápady čím by jsme mohli ještě motoru pomoci, případně taky za kritiku čím motor totálně odděláme. :laugh:

Kód motoru dodám hned jak budu vědět.

Rovnou raději napíšu důvody proč se do toho chce pustit, protože bych to stejně musel napsat:
Sehnal GIV za pár kaček, k tomu má nálepku "povolání syn", takže se při stavbě nemusíme držet úplně u země. Chce se na autě naučit upravovat a podobně. :)
Nejde ani tak o to dostat z motoru vše, ale aspoň něco. Jde o to že to musí být více, či méně "legální", takže swap motoru nepřipadá v úvahu.
S tím, že to bude hodně peněz/málo muziky je už seznámen... :)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Úpravy 1.4 16v

Příspěvek od majrek001 »

1l na 1500km nebudou gufera, ale kroužky (kdyby to bylo na 15 000kmm tak ano gufírka na ventilech)

jediný co na tom motoru má trochu smysl je tam dát větší škrtící klapku z 1.8t a origo sání filtrbox z GTI/TDI a vedení za světlem (od nárazníku je to blbost saje to teplý vzduch od asfaltu z masky je to nelepší a je to náporový) od masky

úpravy tohoto motoru jsou vyhozené peníze - prodat koupit s 1,8t
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
EgoBurian
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 28.06.2016 17:03
Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)

Re: Úpravy 1.4 16v

Příspěvek od EgoBurian »

Souhlasím s kolegou nademnou. pomůže akorát klapka z GTI/TDI sání pro lepší zvedaní z nižších otáček klapka pak na vyšší otáčky zbytek je spíš takový pro efekt :)
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“