Chlazení motoru
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 22.09.2016 19:58
Chlazení motoru
Zdravím mám takový problém
Mizi chladicí kapalina ale téměř hned 5 minut jízdy a teplota je na 130 pod kapotou je voda rozstriknuta jakoby všude ale odkud to uniká to sem nenašel jestli nekde těsnění nebo pumpa netuším moc se nevyznám zhruba na cca 10km sem 3x dolival bylo to skoro na suchu hadicky praskle nejsou,na volnobeh to začne bublat a voda stříká ven při otevřeném chladiči.vetraky jedou,bohužel jse moc nevyznám moje první auto,golf 1.4 16v 55kw
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Mizi chladicí kapalina ale téměř hned 5 minut jízdy a teplota je na 130 pod kapotou je voda rozstriknuta jakoby všude ale odkud to uniká to sem nenašel jestli nekde těsnění nebo pumpa netuším moc se nevyznám zhruba na cca 10km sem 3x dolival bylo to skoro na suchu hadicky praskle nejsou,na volnobeh to začne bublat a voda stříká ven při otevřeném chladiči.vetraky jedou,bohužel jse moc nevyznám moje první auto,golf 1.4 16v 55kw
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Chlazení motoru
1, Kde konkrétně je rozstříknutá voda?
2, Tím otevřeným chladičem myslíš nádobku na dolévání chladicí kapaliny, že?
3, Dolej vodu do studeného motoru, nastartuj a sleduj. Pak dej vědět
2, Tím otevřeným chladičem myslíš nádobku na dolévání chladicí kapaliny, že?
3, Dolej vodu do studeného motoru, nastartuj a sleduj. Pak dej vědět
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Chlazení motoru
Jestli to dobře chápu a po chvíli při běžícím motoru buble kapalina v nádobce, tak nejspíše prdlé těsnění pod hlavou. Nebo v horším případě prasklá hlava.
Ale třeba to je jen banalita a je jen někde něco prasknuté. Jak psal kolega předemnou, třeba dolít kapalinu, nastartovat a koukat u motoru kde to stříká.
Ale třeba to je jen banalita a je jen někde něco prasknuté. Jak psal kolega předemnou, třeba dolít kapalinu, nastartovat a koukat u motoru kde to stříká.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 22.09.2016 19:58
Re: Chlazení motoru
Nechal jsem to běžet vodu dolil a nic kolega říkal že možná pumpa,voda nekoluje a tak se tlakuje v nadobce na dolivani a stříká skrz víko nebo tam kde jsou slabší místa,na volnobeh jse asi moc nezahreje a stíhá se ochladit,jednou voda strikala z otevřené nádoby a jednou to nedelalo nic ani po 10ti minutách ale jak se rozjezdu tak 5 minut a bum teplota na 130 z auta pára a kaluž vody ,jediné co sem zpozoroval tak voda kolem té nádoby na doliti ono to asi fakt vytlačuje ven
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Chlazení motoru
A nebo může být špatný termostat, i když tak rychle asi neotevírá, nevím.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 22.09.2016 19:58
Re: Chlazení motoru
Termostat vyměněn udělal jsem sice jen malou zkušební jízdu ale i tak motor horký jak prase zmizelo půl nádoby chladicí kapaliny a z pod kapoty dost divné zvuky,u tě vody bych řekl že za jízdy se to možná rozlilo tam kde se ešte vešla tak to asi kleslo,teď mě zajímá jestli má být i hadice od termostatu horka nebo studená,teplota ma byt 87 myslim takže je něco špatně starý termo byl na 3 kusy tyčinka, umelohmotna část s pruzinou a kovový valecek,dal nevím co s tím voda proudu tak pumpa by měla fungovat a nikde to neteče
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Chlazení motoru
Ještě se podívej, jestli je voda jen voda, jestli v ni není olej, nebo jsou cítit výfukové plyny.
Jinak už jsem viděl pumpu, která měla servané lopatky, ale sem tam o to osička škrtla, takže to fungovalo jak kdy a jakž takž. Vyměnila se a bylo po problému.
Hadice za termostatem má být horká, až když se otevře. U tebe to fakt vypadá na nefunkční pumpu,kdy se malý okruh hned zahřeje,hned otevře termostat a proto je hadice hned horká.
Jinak už jsem viděl pumpu, která měla servané lopatky, ale sem tam o to osička škrtla, takže to fungovalo jak kdy a jakž takž. Vyměnila se a bylo po problému.
Hadice za termostatem má být horká, až když se otevře. U tebe to fakt vypadá na nefunkční pumpu,kdy se malý okruh hned zahřeje,hned otevře termostat a proto je hadice hned horká.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 22.09.2016 19:58
Re: Chlazení motoru
Když zapnu topení naplno tak ručička téměř hned klesá zpět na 90,když měním pumpu dělají se i rozvody?
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chlazení motoru
ano udělej přitom už i rozvody stejně se kvůli výměně sundávají
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 22.09.2016 19:58
Re: Chlazení motoru
Musím vybrat rozvody podle kódu motoru?například AHW jde použít i na AKQ ?je v tom rozdíl?
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Chlazení motoru
Vyber rozvody podle ročníku a kódu motoru. Pak si podle výsledku najdi levnější, nebo o co ti jde.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 22.09.2016 19:58
Re: Chlazení motoru
Kéž by jen rozvody, je to praskle těsnění hlavy motoru,věděl by někdo cenu jak se zhruba pohybuje?prej 10 tisíc a více,To už jse mi neoplatí.
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Chlazení motoru
Nová těsnění, šrouby, rovnání hlavy + práce, to se mi zdá moc.
Ale když už bude dole, nech dát nové kroužky a guferka ventilů. To bych za tu cenu bral.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Ale když už bude dole, nech dát nové kroužky a guferka ventilů. To bych za tu cenu bral.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Chlazení motoru
Tady je to drahé, ale pro představu
https://www.autokelly.cz/Catalog/volksw ... 8;42499757" onclick="window.open(this.href);return false;
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
https://www.autokelly.cz/Catalog/volksw ... 8;42499757" onclick="window.open(this.href);return false;
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Chlazení motoru
těsnění 800, nový šrouby litr, rovnání hlavy na magnetce litr... .. nová kapalina 500 ..= cca 3500Jersey Jazz píše:Kéž by jen rozvody, je to praskle těsnění hlavy motoru,věděl by někdo cenu jak se zhruba pohybuje?prej 10 tisíc a více,To už jse mi neoplatí.
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
...takže těsnění samotný ...3500+ práce...
rozvodová sada 2500,- hydraulickej napínák litr, vodní pumpa litr...
s rozvodama celkem cca 8000 + práce...
ceny orientační ...vycházím z ceny dílů pro 1,8T
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO