Chlazení motoru

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Jersey Jazz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 22.09.2016 19:58

Chlazení motoru

Příspěvek od Jersey Jazz »

Zdravím mám takový problém

Mizi chladicí kapalina ale téměř hned 5 minut jízdy a teplota je na 130 pod kapotou je voda rozstriknuta jakoby všude ale odkud to uniká to sem nenašel jestli nekde těsnění nebo pumpa netuším moc se nevyznám zhruba na cca 10km sem 3x dolival bylo to skoro na suchu hadicky praskle nejsou,na volnobeh to začne bublat a voda stříká ven při otevřeném chladiči.vetraky jedou,bohužel jse moc nevyznám moje první auto,golf 1.4 16v 55kw

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od noxik600 »

1, Kde konkrétně je rozstříknutá voda?
2, Tím otevřeným chladičem myslíš nádobku na dolévání chladicí kapaliny, že?
3, Dolej vodu do studeného motoru, nastartuj a sleduj. Pak dej vědět
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od varok »

Jestli to dobře chápu a po chvíli při běžícím motoru buble kapalina v nádobce, tak nejspíše prdlé těsnění pod hlavou. Nebo v horším případě prasklá hlava.
Ale třeba to je jen banalita a je jen někde něco prasknuté. Jak psal kolega předemnou, třeba dolít kapalinu, nastartovat a koukat u motoru kde to stříká.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Jersey Jazz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 22.09.2016 19:58

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od Jersey Jazz »

Nechal jsem to běžet vodu dolil a nic kolega říkal že možná pumpa,voda nekoluje a tak se tlakuje v nadobce na dolivani a stříká skrz víko nebo tam kde jsou slabší místa,na volnobeh jse asi moc nezahreje a stíhá se ochladit,jednou voda strikala z otevřené nádoby a jednou to nedelalo nic ani po 10ti minutách ale jak se rozjezdu tak 5 minut a bum teplota na 130 z auta pára a kaluž vody ,jediné co sem zpozoroval tak voda kolem té nádoby na doliti ono to asi fakt vytlačuje ven

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od varok »

A nebo může být špatný termostat, i když tak rychle asi neotevírá, nevím.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Jersey Jazz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 22.09.2016 19:58

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od Jersey Jazz »

Termostat vyměněn udělal jsem sice jen malou zkušební jízdu ale i tak motor horký jak prase zmizelo půl nádoby chladicí kapaliny a z pod kapoty dost divné zvuky,u tě vody bych řekl že za jízdy se to možná rozlilo tam kde se ešte vešla tak to asi kleslo,teď mě zajímá jestli má být i hadice od termostatu horka nebo studená,teplota ma byt 87 myslim takže je něco špatně starý termo byl na 3 kusy tyčinka, umelohmotna část s pruzinou a kovový valecek,dal nevím co s tím voda proudu tak pumpa by měla fungovat a nikde to neteče

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od noxik600 »

Ještě se podívej, jestli je voda jen voda, jestli v ni není olej, nebo jsou cítit výfukové plyny.
Jinak už jsem viděl pumpu, která měla servané lopatky, ale sem tam o to osička škrtla, takže to fungovalo jak kdy a jakž takž. Vyměnila se a bylo po problému.
Hadice za termostatem má být horká, až když se otevře. U tebe to fakt vypadá na nefunkční pumpu,kdy se malý okruh hned zahřeje,hned otevře termostat a proto je hadice hned horká.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Jersey Jazz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 22.09.2016 19:58

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od Jersey Jazz »

Když zapnu topení naplno tak ručička téměř hned klesá zpět na 90,když měním pumpu dělají se i rozvody?

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od majrek001 »

ano udělej přitom už i rozvody stejně se kvůli výměně sundávají
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Jersey Jazz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 22.09.2016 19:58

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od Jersey Jazz »

Musím vybrat rozvody podle kódu motoru?například AHW jde použít i na AKQ ?je v tom rozdíl?

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od noxik600 »

Vyber rozvody podle ročníku a kódu motoru. Pak si podle výsledku najdi levnější, nebo o co ti jde.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Jersey Jazz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 22.09.2016 19:58

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od Jersey Jazz »

Kéž by jen rozvody, je to praskle těsnění hlavy motoru,věděl by někdo cenu jak se zhruba pohybuje?prej 10 tisíc a více,To už jse mi neoplatí.

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od noxik600 »

Nová těsnění, šrouby, rovnání hlavy + práce, to se mi zdá moc.
Ale když už bude dole, nech dát nové kroužky a guferka ventilů. To bych za tu cenu bral.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od noxik600 »

Tady je to drahé, ale pro představu

https://www.autokelly.cz/Catalog/volksw ... 8;42499757" onclick="window.open(this.href);return false;

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od vtuni »

Jersey Jazz píše:Kéž by jen rozvody, je to praskle těsnění hlavy motoru,věděl by někdo cenu jak se zhruba pohybuje?prej 10 tisíc a více,To už jse mi neoplatí.

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
těsnění 800, nový šrouby litr, rovnání hlavy na magnetce litr... .. nová kapalina 500 ..= cca 3500

...takže těsnění samotný ...3500+ práce...

rozvodová sada 2500,- hydraulickej napínák litr, vodní pumpa litr...
s rozvodama celkem cca 8000 + práce...

ceny orientační ...vycházím z ceny dílů pro 1,8T :laugh: :mrgreen: :laugh:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“