Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2018 19:07
Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
Ahoj, posledni dobou za studena auto hur startovalo a pak cca po kilaku kdyz jsem podrazoval u vesnice a pak se rozjizdel tak mi to dvakrat lehce skublo jako kdyby dochazel benzin. O vikendu sem s autem nejezdil a udelal jsem si mezitim palivovy filtr. Jel jsem cca 10kilaku klidnou cestou do mesta a bez problemu. Na zpatek jsem tomu zacal slapat a zacalo to silene vynechavat a zacalo se klepat cely auto... pak to prestalo a po chvilce to zacalo delat vic a vic az sem musel zastavit protoze se s tim nedalo jet. Napsalo to motor do dilny. Po chvilce jsem nastartoval a jel jsem domu a pri rozjezdu to silene cukalo ale pak kdyz sem vytacel rychlosti tak to prestalo...
Druhy den jsem vzal stary cerpadlo ktery jsem mel vymenil jsem cerpadla a kdyz jedu normalne tak to je OK jakmile slapnul a dam tomu vic plynu skube a vynechava. Na volnobeh to kolikrat chcipne po minute samo. Kdyz odpojim vstrikovaci hadici v motoru a otocim klickem tak vystrikne dost paliva takze cerpadlo dava dost. Nevite kde by byl problem? nejde mi cidlo teploty ale to vliv na to asi nebude mit. Jinak golf 4 2.8 150kw 4 motion. Diky za radu.
Druhy den jsem vzal stary cerpadlo ktery jsem mel vymenil jsem cerpadla a kdyz jedu normalne tak to je OK jakmile slapnul a dam tomu vic plynu skube a vynechava. Na volnobeh to kolikrat chcipne po minute samo. Kdyz odpojim vstrikovaci hadici v motoru a otocim klickem tak vystrikne dost paliva takze cerpadlo dava dost. Nevite kde by byl problem? nejde mi cidlo teploty ale to vliv na to asi nebude mit. Jinak golf 4 2.8 150kw 4 motion. Diky za radu.
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
Čerpadlo dává dost znamená jaký tlak? A hlavně je rozdíl, kolik vytlačí na volnoběh a kolik při zátěži! Nech si změřit tlak paliva a pak to tu řeš dál.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2018 19:07
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
noxik600 píše:Čerpadlo dává dost znamená jaký tlak? A hlavně je rozdíl, kolik vytlačí na volnoběh a kolik při zátěži! Nech si změřit tlak paliva a pak to tu řeš dál.
pochybuju ze by byly obe dve cerpadla v prdeli... nereknu jedno ale kdyz to dela u druhyho tak to cerpadlem stopro neni. Skrtici klapku mam vycistenou to na to ma pry taky vliv
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
čidlo teploty chladící kapaliny je na tom jak?
škrtící klapka je nastavena přes diagnostiku?
lambdy?
škrtící klapka je nastavena přes diagnostiku?
lambdy?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2018 19:07
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
cidlo teploty mam KO obcas stoupne na 90 a pak klesne nekdy drzi. Na diag byla chyba. Zitra vymenim.
Skrtici klapku jsem cistil nedavno byla odpojena. Na diag zadna chyba takze OK.
Lamby to hazi chybu jednu. Ale to jsem mel problem na emisich uz pred rokem. Bud vadna ci odpojena a do ted to jezdilo. Ted kdyz nastartuju hazi to chybu. Vymazal veskery chyby co tam byly nejspis pri odpojeni baterky a ted sem to projel a jelo to v pohode uvidime zitra. Co by to mohlo delat? mam mu rict at nastavi skrtici klapku? + hned dam cidlo teploty.
Skrtici klapku jsem cistil nedavno byla odpojena. Na diag zadna chyba takze OK.
Lamby to hazi chybu jednu. Ale to jsem mel problem na emisich uz pred rokem. Bud vadna ci odpojena a do ted to jezdilo. Ted kdyz nastartuju hazi to chybu. Vymazal veskery chyby co tam byly nejspis pri odpojeni baterky a ted sem to projel a jelo to v pohode uvidime zitra. Co by to mohlo delat? mam mu rict at nastavi skrtici klapku? + hned dam cidlo teploty.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2018 19:07
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
na diag chyba 17526 rada valcu 1 sonda 2.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2018 19:07
auto chciplo za jizdy.
Ahoj dneska cestou domu mi auto chciplo za jizdy na rovince zajel jsem ke krajnici (volant brzdy sli.) Nastartoval jsem sice se tomu moc nechtelo ale naskocilo a od ty doby pokoj. Cim by to mohlo byt? Pal filtr menenej. Cerpadlo starsi ale vycisteny saci kos. Svicky novy.
Golf 4 2.8
Golf 4 2.8
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 23.02.2018 11:55
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
vadná zapalovací cívka či káblík nic jiného v tom nebude ale spíše cívka
vw polo 6n1 1.4 44kw
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
to si myslím, že by nezdechlo spíš by haprovalo to šlo na méně válců, když to zdechne většinou je zatím hallův snímač otáček klika nebo vačka
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Tony210
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 05.07.2012 08:44
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
Zdravím ,rád bych se na něco zeptal měřil jsem zapalovací Cívku na golfa 4 1,6 AKL. po odejmutí toho modulu pzapalovaní.
odpor primární a sekundární vinuti je v pořádku.
Pak jsem zkoušel měřit obě vinutí proti té kovové kostře,
Vysokonapěťový vedení není propojená stou kovovou kostrou, Ale to druhé vinutí to co má odpor 0,5 ohmů tam, jsem proti té kovové kostře naměřil asi 100 kohmů.
To mě přijde divný ,to by znamenalo že je proražený.
Ale nejsem si jistej tak se radši ptám abych zbytečně nevyhodil cívku.
Dekuji
odpor primární a sekundární vinuti je v pořádku.
Pak jsem zkoušel měřit obě vinutí proti té kovové kostře,
Vysokonapěťový vedení není propojená stou kovovou kostrou, Ale to druhé vinutí to co má odpor 0,5 ohmů tam, jsem proti té kovové kostře naměřil asi 100 kohmů.
To mě přijde divný ,to by znamenalo že je proražený.
Ale nejsem si jistej tak se radši ptám abych zbytečně nevyhodil cívku.
Dekuji
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
Vysokonapěťový výstup nemůže být přece spojen s kostrou, to by vám jiskřilo už na modulu.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- Tony210
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 05.07.2012 08:44
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
Taky si myslím takže ta cívka je vadná.
Jinak jsem myslel že to má odpor proti Trafoplechum ,ne proti kostře jako takové.
Dík
Jinak jsem myslel že to má odpor proti Trafoplechum ,ne proti kostře jako takové.
Dík
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
Nevím jak ty nové moduly v golfech, ale ty staré kulaté cívky to tak měly, že byl jeden výstup a druhý byl spojený s kostrou. Však svíčka má prostřední elektrodu odizolovanou od kostry a druhou na kostře. Takže jiskra pálí mezi elektrodou a kostrou, jako by jste měl dva dráty vedle sebe a mezi nimi lítaly jiskry.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vynechavani auta, skubani, chcipani prosim o radu
startni auto a přilož tam ruku,dostaneš inpuls