Problém se startem 1.8t AGU

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Oky_Lister
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.11.2016 09:26

Problém se startem 1.8t AGU

Příspěvek od Oky_Lister »

Ahoj,
původně jsem zde založil téma týkající se problému se startem. Měl jsem podezření na zvláštní problém s IMO ale myslím že je to vyvráceno kvůli tomu že nesvítí klíček na palubce. Každopádně zpět k problému. Jedná se o problém se studeným startem (auto stojí více než cca 3 hod). Auto chytne ale když padá na volnoběh místo toho propadne a chcípne. To se opakuje tak asi 2 starty poté už zůstane držet. Co se týče diagu na motoru vysí už delší dobu (i týdny před výskytem téhle chyby)chyba na vyhřívání lambdy + bohatá směs KÓD 00561. Pokud chci nastartovat napoprvé stačí lehounké přidání plynu a zůstane držet. Poslední dny jsem si začal všímat i lehkého kolísání volnoběhu (slyšitelné ale pohyb rafičky max +- 50 otáček/min). Nějaké nápady a tipy na co kouknout? Jedná se o 1.8t AGU 110kW.
Předem díky
Stříbrný VW GOLF IV 1.8 20V 92kW + Černý VW GOLF IV 1.8t 110kW + Šedá VW Bora 1.9TDI 85kW

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Problém se startem 1.8t AGU

Příspěvek od VWMysak »

Tak jako první bych vyřešil problém který udává diagnostika. Pak se může řešit dát. Hodně dělá i blbé čidlo teploty vody.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Problém se startem 1.8t AGU

Příspěvek od majrek001 »

začal bych vyčištěním klapky a základním nastavením - kolísání může dělat i ta zmiňovaná lambda + cokoliv jiného
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“