Ahoj
Nemám moc zkušenosti s tímto motorem, ale dotaz. U 1,4 16V rok 98 najeto cca 179 000km je spotřeba oleje cca 0,5l na 1000km a kouří z výfuku. Je to u těchto motorů běžné, nebo jaké popř. můžou být závady. Kouří i po zahřátí. Říkám si buď kroužku, nebo ventily, ale tzřeba je u toho motoru ještě něco.
Díky všem
Motor 1,4 16V rok 1998 bere olej
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07.10.2008 14:33
- Bydliště: Sudkov ( Šumperk )
- Kontaktovat uživatele:
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Motor 1,4 16V rok 1998 bere olej
Tak zkus pohledat je tady o 1.4 napsáno dost
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Motor 1,4 16V rok 1998 bere olej
při takové spotřebě to bude zapečený na spodku - gufirka na ventilech jsou tak do cca 2,5l na 15 000km - nějaká spotřeba oleje normální u každého benzínu mě třeba 1.6 začala žrát kolem 200 - 220tkm a bere teď tak 1,5 - 2l na 15 000km
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Motor 1,4 16V rok 1998 bere olej
jak je studený tak nekouří?
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Motor 1,4 16V rok 1998 bere olej
Já si nechal dělat komplet repas hlavy a nové pístní kruhy s tím, že dneska nedolévám nic. A to tam dávám plnou syntetiku od Shellu (0W30 - náhrada za 5W30/40), kterou mám možnost získat.
Předtím jsem měl spotřebu 1.3litrů/800km (!) a byly 2 pístní kruhy prasklé. Najeto mám už 216tis km, po repasi 22tis km. Ten olej přímo prskal z výfuku, takže kat a lambda byly mrtvé. Co jsem se dozvěděl, tak životnost píst.kruhů je 150tis km a guférka na ventilech budou na tom podobně. Společně se "super" předpisem na výměnu oleje co 30tis km nebo 2 roky to spolehlivě nepomůže těmto motorovým dílům.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Předtím jsem měl spotřebu 1.3litrů/800km (!) a byly 2 pístní kruhy prasklé. Najeto mám už 216tis km, po repasi 22tis km. Ten olej přímo prskal z výfuku, takže kat a lambda byly mrtvé. Co jsem se dozvěděl, tak životnost píst.kruhů je 150tis km a guférka na ventilech budou na tom podobně. Společně se "super" předpisem na výměnu oleje co 30tis km nebo 2 roky to spolehlivě nepomůže těmto motorovým dílům.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- patrabus
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21.11.2015 12:51
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,4 16V rok 1998 bere olej
Můj už má za sebou taky podobnou opravu, od níž najeto asi 80k, nyní 324k a dolévám minimálně(5w40 olej od vw)
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;