1.8T po výměně ic menší tlak turba

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Lukasbu
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 28.05.2017 01:25

Re: 1.8T po výměně ic menší tlak turba

Příspěvek od Lukasbu »

:good: to natlakování vyzkouším

Lukasbu
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 28.05.2017 01:25

Re: 1.8T po výměně ic menší tlak turba

Příspěvek od Lukasbu »

Tak únik tam nebude vyzkoušeno u kámoše. Teď to třeba jezdilo v pohodě a dnes zas netlačí. Když se to stane tak je cítit že to něco utne auto má snahu jed ale něco ten tlak omezí. Vag stále nic. Napadá mě N75 ale ten by asi Vag napsal. Jinak už nevím. Váha vzduchu je půl roku stará ta je snad ok.

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 1.8T po výměně ic menší tlak turba

Příspěvek od swenak »

Už jsem se snad ptal, ale na tom motoru nejde logovat hodnoty?

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/" onclick="window.open(this.href);return false;

To oříznutí může být přetlak, zavře se klapka, protože turbo tlačí moc. Ale to je vše hádání.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Lukasbu
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 28.05.2017 01:25

Re: 1.8T po výměně ic menší tlak turba

Příspěvek od Lukasbu »

No tu diag má kámoš netuším jestli to umí ale snad jo zeptám se. To je nějaký graf v reálném čase jestli to chápu dobře?

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 1.8T po výměně ic menší tlak turba

Příspěvek od swenak »

Graf ne, ale záznam vybraných hodnot, ze kterých jde vyčíst chování. Pak v Excelu klidně udělat i graf, pokud to pomůže lepšímu pochopení, ale některé věci jsou zjevné už z hodnot. Bude tady popsáno, jak se správně loguje a jaké hodnoty, na goapar a nejenom tam jsou pak pro vcds i konfiguráky.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“