Jakou motorizaci vybrat..

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

VolkswagenT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 12.11.2017 21:04

Jakou motorizaci vybrat..

Příspěvek od VolkswagenT »

Dobrý den,

jsem student a delší dobu uvažuji o koupi auta. Líbí se mi strašně Octavia I rs 132kw, bohužel prý docela dost žere a nejsou zrovna levné. Dívám se tedy po alternativách a nejlepší pro mě bude asi golf iv v benzínové variantě.
Kámoš má Golf IV 1.4 jezdí docela svižně, a má nějakých 9l/100 což mi příjde dost na 55kw. Celkově tento motor není podle recenzí co jsem četl moc spolehlivý a tudiž také odpadá. 1.6 je prý v podstatě to stejné.
Jediná motorizace co zbývá je tedy 1.8 a 1.8T a dost lidí doporučuje 1.8T GTI 110kW a dle recenze dokáže prý jet i za 5,5-6l. Což by bylo super. Ale příjde mi to nereálné nevím. Naopak 1.8 bez turba žere prý více.

Jinak budu jezdit 12 km tam a 12 km zpět (cca 8 km mimo město)

Co by jste doporučili ?

Děkuji.

milan000
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 05.06.2012 12:50

Re: Jakou motorizaci vybrat..

Příspěvek od milan000 »

1,8t žere podle toho jak jezdíš. Syn má agu základ a jezdí s tím 7 - 8,5l/100 ( 150ps ). Já mám taky agu a jezdím s tím 8 - 12l/100 ( 200ps ). Syn jezdí jak "důchodce", já mám zas rád svižnou a sportovnější jízdu ( a to mi je 53 ).
Tenhle motor se nekupuje na spotřebu - to si kup naftu rotačku. A musíš se o tenhle motor starat, pak ale budeš mít stálej úsměv na tváři a úžasnou radost z každého kilometru za volantem.

Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
patrabus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.11.2015 12:51
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou motorizaci vybrat..

Příspěvek od patrabus »