Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem - |VYŘEŠENO|

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

EGR jsem měl venku a čistil jsem ho cca 3 měsíce zpět, + jsem čistil tu trubku, co k němu vede.

Nyní jsem s ním nedělal nic.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od 11mAjA11 »

Takze ta klapka byla 100% funkcni a zavrena?
Tohle chovani je hodne podivne, nejake prisavani falesneho vzduchu nebo neco..
Takhle kdyz u toho nikdo nebude to nejspis nikdo nevyresi..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Dá se ten EGR nějak otestovat ? Zdál se OK, ale je mi divný, že by to dělal takhle náhodně.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od xerxes »

otestuješ pomocí akčního členu

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

ale jestli těsní netestuješ leda to na chvíli zaslepit.. Vyzkoušej od něj odpojit konektor co to bude dělat
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Banány
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.03.2018 16:23

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Banány »

One_Zero píše:Ahoj, tak už fakt nevím, ale včera jedu a opět. Škube při sundání nohy z plynu, při prřidání škubne taky. při zpomalení auto zdechlo, přes kvalt zase naskočilo. Rozsvítila se kontrolka ABS, takže to v pondělí odvezu na VAG.

Ovšem auto po tomhle všem drželo otáčky a v pohodě jelo. Dříve to po téhle chybě bez držení plynu zdechlo a auto se dusilo.

Po chípnutí a nastartování vše ok, otáčky v poho a ABS nesvítí.
Jak seš na tom se spotřebou oleje? Mě to tohle skákání otáček a přidušování dělalo když mi praskl ten pístní kroužek. Co diagnostika? Ta samozřejmě tuhle vadu neukáže, stejně jako jsme nanašli nic my, ještě před tou generálkou. Měl jsem to na 3 diagnostikách. Ovšem to se jednoduše pozná, když ti to hulí jak svině :D
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, olej to žere furt, na jaře se chystám na přetěsnění, v tejhle zimě se to dělat nedá. Ale olej to žralo i předtím a jezdilo to.

cca 0,8-1 oleje /1000km.

na diag se teprve chystám, ovšem myslím si, že to neukáže nic, stejně, jako předtím.

Teď s autem normálně jezdím a nedělá to nic, jezdí, jak má.

majrek001: Myslíš odpojit konektor od EGR v době, kdy to začne zlobit, nebo ho mam odpojit a zkusit jezdit s odpojeným ? díky
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
Banány
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.03.2018 16:23

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Banány »

One_Zero píše:Ahoj, olej to žere furt, na jaře se chystám na přetěsnění, v tejhle zimě se to dělat nedá. Ale olej to žralo i předtím a jezdilo to.

cca 0,8-1 oleje /1000km.

na diag se teprve chystám, ovšem myslím si, že to neukáže nic, stejně, jako předtím.

Teď s autem normálně jezdím a nedělá to nic, jezdí, jak má.

majrek001: Myslíš odpojit konektor od EGR v době, kdy to začne zlobit, nebo ho mam odpojit a zkusit jezdit s odpojeným ? díky
Netroufám si říct, čím konkrétně to je, ale jestli ti to žere 0,8-1 litr/1000km tak to jsi na tom dost bledě, stejně jako jsem byl já. A troufám si říct, že je to tím. Moje teorie byla, že se (ne)spalováním oleje zanese nějaké čidlo a ŘJ začne špatně dávkovat vzduch nebo palivo.
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak jsem tady zpět.

Přezul jsem kola na letni VW Montreal R16 a auto si zas dělá co chce. Nechápu, jakou to má spojitost s koly, ale nic jiného mě nenapadá, přes zimu, když bylo auto na plechových R15 byl naprostej klid.

problém je naprosto shodný s problémem popsaným zde:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=351806" onclick="window.open(this.href);return false;

Poprosil bych i to cislo dilu cidla posilovace. Nebo mě taky napadly čidla , co jsou i kol, že by byly špatný ?

Díky za vaše rady.

Nicméně problém se objevil pouze jednou a auto teď jezdí OK.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak jsem se akorát vráil s autem z práce a po cestě se problém opakoval. Při silnějším přibrzdění před obcí auto cuklo a věděl jsem , že je zle, držel jsem auto v otáčkách a dojel skoro domů, ovšem na křižovatce při brždění auto zdechlo, přes kvalt zas naskočilo a tohle bylo několikrát. Před domem auto zdechlo uplně, vypnul jsem teda zapalování a zkusil znovu nastartovat, autu se moc nechtělo, ale po přidání plynu nakonec chytlo. Poté kontrolka ABS zhasla a auto drželo otáčky i volnoběh krásně.

Už fakt nevím, kde pátrat...

Měněno bylo :
senzor otáček klikové hřídele
zapalovací modul
MAP Senzor
Svíčky
EGR se zdá být ok
Škrtící klapka také
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Graun »

Nevím, zda se to kontrolovalo, ale jak vypadá ta pojistkovka na baterii? Nemáš tam nějaké ztráty a nevyhřívá se to?
Jak píšeš o tom ABS, tak je tam i pojistka pro ni a pokud tam budou nějaké ztráty, tak to dělá také problémy.
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Na pojistkovou skříň na baterce jsem se byl podívat a vypadá ok, žádná oxidace, ale je dost možné, že problém bude někde v elektrice, stává s to, až po ujetí 10+ km, když se auto ohřeje a stalo se mi to dnes, když jsem si poprvé pustil po zimě klimatizaci, která taky nějakej odběr má.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Graun »

Ono by to chtělo proměřit, protože zdání klame. Jsou uvnitř kontakty, které se vyhřejou a pak to dělá problémy.
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

ok, proměřím, díky za tip.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak gufera ventilů vyměněny. Tak jsem zvědav, zda to pomůže k nižší spotřebě oleje...
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“