Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem - |VYŘEŠENO|

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Jo takhle, no v mem pripade byl egr cisty.

Kazdopadne vcera se mi povedlo nasimulovat chybu znova s tím, že jsem s tim zkoušel jet dál. Chyba se projeví pri ohratem motoru a kdyz ho vyzenu vic do otacek, tak kolem 4000+, pote uberu, tak Opet cukani. Rekl jsem si, ze s tim proste dojedu domu, protoze sem nemel cas nekde stat na zastavce a cekat, az se auto zas umoudri.

Hnal jsem auto teda dál i za cenu toho, ze se mu to nelíbí a situace je nasledujici: kdyz ho potom drzim v otackach, cca alespon kolem 2 tisic, kdyz v obci jedu 50km/h, tak to jeste jde a dá se s tím jet, jakmile padne niz, je cukani vetsi. Rekl jsem si, ze mu dam kouř a jel jsem na trojku asi 6000 otáček a už od nějakých 3000 se cukani uplne srovnalo, ze bylo nepozorovatelne, ovsem pri dalsim zpomalenim pred obci zaclo opet s tim rozdilem, ze ted už jsem musel drzet cca 3000 otacek na to, aby se s autem dalo jet a necukalo to nejak extremne.

Potom jsem auto vytocil tak na 6000 jeste jednou a pote mi to do prudke zatacky pri zpomaleni a odboceni zdechlo, ovsem auto pote slo nastartovat a pokud jsem ho drzel v otackach, tak nezdechlo, jakmile nohu z plynu tak chcip, pote se opakovalo to same co predevcirem, auto toci, chytne divne, nereaguje na plyn a zdechne. Po cca 5 minutach chytne normálně


Zacal jsem tez pozorovat horsi studene starty, auto dele toci, ale vzdy chytne, pokud ho chcipnu a natocim znova, jde uz nab rnk
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tlak paliva , vstriky , plynovy pedal ?
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Objednal jsem VAG a začnu to vše testovat, díky za rady
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
Banány
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.03.2018 16:23

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Banány »

hele např. já jsem dělal GO motoru za XY tisíc a ve finále se přišlo na to, že byl pouze prasklej pístní kroužek. Takže jestli to ti žere takhle hodně, (mělo by to i hulit, když jedeš dlouho bez plynu a pak sešlápneš), gufera ti nepomůžou. Jinak kolama to nebude, to bude spíš počasím, měl jsem to stejně, přes zimu to šlo a jak zalčo jaro, začalo se to sr*t. Jinak už jste to psal ale VAG nic nenajde, byli jsme bezradní. Klapkou ani EGR to nebylo, taky jsme čistili/nastavovali. Já jsem si celkem jistý tím, že se to vyřeší jakmile odstraníš závadu žraní oleje, mám takovej pocit, že se tím spalováním oleje zanáší nějaké čidlo, možná i ten EGR a začně to špatně - dávkovat/spalovat....Tomu přidává i fakt, že pokud je auto studený - nestane se to - jede na "sytič", jakmile spadne na "autořízení" začně to hopsat
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ted sleduju olej, zda se to zlepsilo, ovsem je mi divny, ze by to byly postní kroužky, když ten motor má tlaky na 15bar
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

a když to cuká tak to vynechává zapalování na válci? nemáš jen vadnou (prasklou) zapalovací cívku?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Zapalovací cívka je tam nová pár měsíců
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

to až tak moc neznamená - na diagnostice je vidět vynechání zapalování nebo je to vpořádku?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4768
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od srotty »

Zapalovací cívky jsou tam přece 4,takže pokud jsi vyměnil jen jednu,může zlobit druhá. Ale jak píše majrek001,na diagnostice se dá poznat,který válec vynechává.

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Pokud vím, tak u ATN je zapalovací modul jen jeden, ne ? Taková ta kostka...

Nicméně na diagnostiku stále čekám, takže ji ještě nemám k dispozici.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4768
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od srotty »

Jo,sorry,přehlídl jsem ,že máš ATN. Tam je opravdu jen jedna.

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, posílám výpis z VAGu, všechny závady jsme vymazali.

Udělali základní nastavení škrtící klapky a EGR, vše ok. Koukali jsme též na čidlo teploty - též OK. Pak jsme byli auto kousek projet a OK, ovšem při cestě domů se závada projevila několikrát znova.

Akorát změna je, že jde auto potom ihned nastartovat.
Přílohy
IMG_20190521_143719.jpg
IMG_20190521_144038.jpg
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Pokud jsem googlil dobře, tak P1443 a P1440 je EGR a P1181 a P1196 je lambda ? Ovšem nejsem si jist, která z nich.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
Banány
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.03.2018 16:23

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Banány »

Dokud neodstraníte příčinu žravosti oleje, auto vám nepojede. Všechno toto jsem řešil a ničím z toho to nebylo. EGR jsem tedy neměnil.
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Tak s odpojenou lambdou před katem jsem chvíli jezdil, ovšem problém to nevyřešilo, auto dělalo bordel dál. Lambdu jsem připojil zpět a odpojil čidlo teploty, auto sice žere, ale zatím jezdí skvěle, bez cukání.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“