Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem - |VYŘEŠENO|
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Jo takhle, no v mem pripade byl egr cisty.
Kazdopadne vcera se mi povedlo nasimulovat chybu znova s tím, že jsem s tim zkoušel jet dál. Chyba se projeví pri ohratem motoru a kdyz ho vyzenu vic do otacek, tak kolem 4000+, pote uberu, tak Opet cukani. Rekl jsem si, ze s tim proste dojedu domu, protoze sem nemel cas nekde stat na zastavce a cekat, az se auto zas umoudri.
Hnal jsem auto teda dál i za cenu toho, ze se mu to nelíbí a situace je nasledujici: kdyz ho potom drzim v otackach, cca alespon kolem 2 tisic, kdyz v obci jedu 50km/h, tak to jeste jde a dá se s tím jet, jakmile padne niz, je cukani vetsi. Rekl jsem si, ze mu dam kouř a jel jsem na trojku asi 6000 otáček a už od nějakých 3000 se cukani uplne srovnalo, ze bylo nepozorovatelne, ovsem pri dalsim zpomalenim pred obci zaclo opet s tim rozdilem, ze ted už jsem musel drzet cca 3000 otacek na to, aby se s autem dalo jet a necukalo to nejak extremne.
Potom jsem auto vytocil tak na 6000 jeste jednou a pote mi to do prudke zatacky pri zpomaleni a odboceni zdechlo, ovsem auto pote slo nastartovat a pokud jsem ho drzel v otackach, tak nezdechlo, jakmile nohu z plynu tak chcip, pote se opakovalo to same co predevcirem, auto toci, chytne divne, nereaguje na plyn a zdechne. Po cca 5 minutach chytne normálně
Zacal jsem tez pozorovat horsi studene starty, auto dele toci, ale vzdy chytne, pokud ho chcipnu a natocim znova, jde uz nab rnk
Kazdopadne vcera se mi povedlo nasimulovat chybu znova s tím, že jsem s tim zkoušel jet dál. Chyba se projeví pri ohratem motoru a kdyz ho vyzenu vic do otacek, tak kolem 4000+, pote uberu, tak Opet cukani. Rekl jsem si, ze s tim proste dojedu domu, protoze sem nemel cas nekde stat na zastavce a cekat, az se auto zas umoudri.
Hnal jsem auto teda dál i za cenu toho, ze se mu to nelíbí a situace je nasledujici: kdyz ho potom drzim v otackach, cca alespon kolem 2 tisic, kdyz v obci jedu 50km/h, tak to jeste jde a dá se s tím jet, jakmile padne niz, je cukani vetsi. Rekl jsem si, ze mu dam kouř a jel jsem na trojku asi 6000 otáček a už od nějakých 3000 se cukani uplne srovnalo, ze bylo nepozorovatelne, ovsem pri dalsim zpomalenim pred obci zaclo opet s tim rozdilem, ze ted už jsem musel drzet cca 3000 otacek na to, aby se s autem dalo jet a necukalo to nejak extremne.
Potom jsem auto vytocil tak na 6000 jeste jednou a pote mi to do prudke zatacky pri zpomaleni a odboceni zdechlo, ovsem auto pote slo nastartovat a pokud jsem ho drzel v otackach, tak nezdechlo, jakmile nohu z plynu tak chcip, pote se opakovalo to same co predevcirem, auto toci, chytne divne, nereaguje na plyn a zdechne. Po cca 5 minutach chytne normálně
Zacal jsem tez pozorovat horsi studene starty, auto dele toci, ale vzdy chytne, pokud ho chcipnu a natocim znova, jde uz nab rnk
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Tlak paliva , vstriky , plynovy pedal ?
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Objednal jsem VAG a začnu to vše testovat, díky za rady
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- Banány
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.03.2018 16:23
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
hele např. já jsem dělal GO motoru za XY tisíc a ve finále se přišlo na to, že byl pouze prasklej pístní kroužek. Takže jestli to ti žere takhle hodně, (mělo by to i hulit, když jedeš dlouho bez plynu a pak sešlápneš), gufera ti nepomůžou. Jinak kolama to nebude, to bude spíš počasím, měl jsem to stejně, přes zimu to šlo a jak zalčo jaro, začalo se to sr*t. Jinak už jste to psal ale VAG nic nenajde, byli jsme bezradní. Klapkou ani EGR to nebylo, taky jsme čistili/nastavovali. Já jsem si celkem jistý tím, že se to vyřeší jakmile odstraníš závadu žraní oleje, mám takovej pocit, že se tím spalováním oleje zanáší nějaké čidlo, možná i ten EGR a začně to špatně - dávkovat/spalovat....Tomu přidává i fakt, že pokud je auto studený - nestane se to - jede na "sytič", jakmile spadne na "autořízení" začně to hopsat
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Ted sleduju olej, zda se to zlepsilo, ovsem je mi divny, ze by to byly postní kroužky, když ten motor má tlaky na 15bar
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
a když to cuká tak to vynechává zapalování na válci? nemáš jen vadnou (prasklou) zapalovací cívku?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Zapalovací cívka je tam nová pár měsíců
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
to až tak moc neznamená - na diagnostice je vidět vynechání zapalování nebo je to vpořádku?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Zapalovací cívky jsou tam přece 4,takže pokud jsi vyměnil jen jednu,může zlobit druhá. Ale jak píše majrek001,na diagnostice se dá poznat,který válec vynechává.
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Pokud vím, tak u ATN je zapalovací modul jen jeden, ne ? Taková ta kostka...
Nicméně na diagnostiku stále čekám, takže ji ještě nemám k dispozici.
Nicméně na diagnostiku stále čekám, takže ji ještě nemám k dispozici.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Jo,sorry,přehlídl jsem ,že máš ATN. Tam je opravdu jen jedna.
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, posílám výpis z VAGu, všechny závady jsme vymazali.
Udělali základní nastavení škrtící klapky a EGR, vše ok. Koukali jsme též na čidlo teploty - též OK. Pak jsme byli auto kousek projet a OK, ovšem při cestě domů se závada projevila několikrát znova.
Akorát změna je, že jde auto potom ihned nastartovat.
Udělali základní nastavení škrtící klapky a EGR, vše ok. Koukali jsme též na čidlo teploty - též OK. Pak jsme byli auto kousek projet a OK, ovšem při cestě domů se závada projevila několikrát znova.
Akorát změna je, že jde auto potom ihned nastartovat.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Pokud jsem googlil dobře, tak P1443 a P1440 je EGR a P1181 a P1196 je lambda ? Ovšem nejsem si jist, která z nich.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- Banány
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.03.2018 16:23
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Dokud neodstraníte příčinu žravosti oleje, auto vám nepojede. Všechno toto jsem řešil a ničím z toho to nebylo. EGR jsem tedy neměnil.
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem
Tak s odpojenou lambdou před katem jsem chvíli jezdil, ovšem problém to nevyřešilo, auto dělalo bordel dál. Lambdu jsem připojil zpět a odpojil čidlo teploty, auto sice žere, ale zatím jezdí skvěle, bez cukání.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)