Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem - |VYŘEŠENO|
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
To uz se mi stalo nekolikrat, ze jsem si myslel, ze vyreseno a zas to zdechlo, aktualne najeto přes 700 km bez zavady, otacky nekolisaji, jede to super.
Já to mysle, tak, že tohle jsem právě řešil. Minus kabel od baterky upadl a plusovej byl volnej. A čidlo sacího potrubí jsem měnil.
Olej to žere už od koupě, motor se bude dělat teď v zimě.
Já to mysle, tak, že tohle jsem právě řešil. Minus kabel od baterky upadl a plusovej byl volnej. A čidlo sacího potrubí jsem měnil.
Olej to žere už od koupě, motor se bude dělat teď v zimě.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- Banány
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.03.2018 16:23
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
No tak to vypadá, že to bude tím olejem. V mém případě to bylo. Jak jsem psal, mám jen takovou teorii, že spalování toho oleje zasere nějaké čidlo a na základě těchto špatných údajů z něj začně motor blbnout.One_Zero píše:To uz se mi stalo nekolikrat, ze jsem si myslel, ze vyreseno a zas to zdechlo, aktualne najeto přes 700 km bez zavady, otacky nekolisaji, jede to super.
Já to mysle, tak, že tohle jsem právě řešil. Minus kabel od baterky upadl a plusovej byl volnej. A čidlo sacího potrubí jsem měnil.
Olej to žere už od koupě, motor se bude dělat teď v zimě.
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Je to dost možný, kolik jsi dával za opravu motoru ? A kolik ti to žere oleje teď ? Díky.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Doporučuji nechat udělat i pístní kruhy, nejen ty gufera na vodítkách. Mně to žralo přes litr oleje na tisíc km. Po opravě už olej nedolévám mezi výměnama. Při opravě se musí vyměnit plno dalších těsnění na sání a určitě je vhodné dát i nové pevnostní šrouby. Já to měl za nějakých 12k.
Jinak tím olejem se zasere nejen lambda, ale i katalyzátor. Tehdy mi olej prskal z výfuku při přidání plynu.
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
Jinak tím olejem se zasere nejen lambda, ale i katalyzátor. Tehdy mi olej prskal z výfuku při přidání plynu.
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Banány
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.03.2018 16:23
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Dělali jsme toho víc, ale samotný motor vyšel na 11k - ventily -sací i výfukový, těsnění pod hlavu, vodítka + hydroštosy, pístní kroužky, simeringy - kliky, vačka.One_Zero píše:Je to dost možný, kolik jsi dával za opravu motoru ? A kolik ti to žere oleje teď ? Díky.
Abych pravdu řekl, stala se jedna věc - pod opravě mi to asi po 100 km chcíplo a začalo to zase brutálně hulit, to už jsem byl zoufalej, jelo to do servisu a prý praskl jeden pístní kroužek - na to mi ale nezávisle další mechanik řekl, že to není možný aby novej křouzek po 100km praskl, že ho tam buď musel nasadit blbě, nebo už byl naprasklej. Takže nejvíc to dělají (žraní oleje) pístní křoužky. Je tu spousta lidí, kteří vůbec nedoporučujou dělat cokoliv na hlavě, protože to nemá smysl a žere to olej furt. Musí se otevřít motor.
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, tak jsem si dneska nechal změřit tlaky a vypadá to ok. Všechny 4 mají 15 bar s miniálními rozdíly. To by mělo být v pořádku, ne ?
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Tlaky jsou ok. Podle servisních hodnot je hraniční tlak 7bar, normální stav 10-15barů, takže těch zmíněných 15barů je horní hodnota tolerance - zřejmě už byl motor dělaný (těsnění).
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, tak jsem tady (buhužel) zpět.
Do teď byl víceméně klid, ovšem včera se závada projevila znova.
popis:
Auto cukalo, nepravidelné otáčky, musel jsem držet pod plynem, jinak by auto zdechlo, vynechával posilovač řízení - dost nepříjemná věc. ...atd.
S autem jsem dojel domů, ráno jsem ještě dokázal nastartovat , auto drželo +- 1100 otáček, ale bylo vidět, že cuká a chod není plynuý.
Teď asi po 2 hodinách auto nejde nastartovat vůbec.
Chybu na displeji to nehodilo žádnou.
Zkoušel jsem vypnout ESP na palubce, ovšem bez rozdílu.
Už jsem z toho opravdu na prášky...
Všiml jsem si, že dost blikají světla, jak se auto dusí, to nevím, zda je nějaká příznak toho, co by s tím mohlo být.
Napadá někoho něco ?
Díky.
Do teď byl víceméně klid, ovšem včera se závada projevila znova.
popis:
Auto cukalo, nepravidelné otáčky, musel jsem držet pod plynem, jinak by auto zdechlo, vynechával posilovač řízení - dost nepříjemná věc. ...atd.
S autem jsem dojel domů, ráno jsem ještě dokázal nastartovat , auto drželo +- 1100 otáček, ale bylo vidět, že cuká a chod není plynuý.
Teď asi po 2 hodinách auto nejde nastartovat vůbec.
Chybu na displeji to nehodilo žádnou.
Zkoušel jsem vypnout ESP na palubce, ovšem bez rozdílu.
Už jsem z toho opravdu na prášky...
Všiml jsem si, že dost blikají světla, jak se auto dusí, to nevím, zda je nějaká příznak toho, co by s tím mohlo být.
Napadá někoho něco ?
Díky.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Pokles otacek vzdycky znmena pohasinani svetel, to kolisani a duseni muze byt cidlo chladici kapaliny, skrtici klapa, vstriky, EGR, MAP senzor, netesnosti v sani, nizky tlak paliva..chce to vycist zavady a postupovat dal..
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Tak jsme přišli na to, že neleze elektrika ze zapalovacího modulu, tak ho zkusím vyměnit,
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, tak zapalovací modul vyměněn, nový už jiskru hází, ale auto stále nenaskočí, i když má snahu.
Pokračujeme výměnou snímače klikovky.
Pokračujeme výměnou snímače klikovky.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
díval ses jestli jsou všechy moduly good?
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, dnes jsme vymenili snimac klikovky a auto jede.
Zda se, ze to byla kombinace vadneho snimace a zapalovaciho modulu.
Po vymene snimace jsme zkusili dat zpet stary modul a auto horko tezko chytlo na 2 valce.
Takze novy zapalovaci modul a novy snimac a auto zda se beha v pohode.
Ovsem musim rict, ze k tomu snimaci je pristup jak k penezum...
Zda se, ze to byla kombinace vadneho snimace a zapalovaciho modulu.
Po vymene snimace jsme zkusili dat zpet stary modul a auto horko tezko chytlo na 2 valce.
Takze novy zapalovaci modul a novy snimac a auto zda se beha v pohode.
Ovsem musim rict, ze k tomu snimaci je pristup jak k penezum...
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, tak už fakt nevím, ale včera jedu a opět. Škube při sundání nohy z plynu, při prřidání škubne taky. při zpomalení auto zdechlo, přes kvalt zase naskočilo. Rozsvítila se kontrolka ABS, takže to v pondělí odvezu na VAG.
Ovšem auto po tomhle všem drželo otáčky a v pohodě jelo. Dříve to po téhle chybě bez držení plynu zdechlo a auto se dusilo.
Po chípnutí a nastartování vše ok, otáčky v poho a ABS nesvítí.
Ovšem auto po tomhle všem drželo otáčky a v pohodě jelo. Dříve to po téhle chybě bez držení plynu zdechlo a auto se dusilo.
Po chípnutí a nastartování vše ok, otáčky v poho a ABS nesvítí.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Divali ste se do toho EGR ventilu ???