Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem - |VYŘEŠENO|
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Podle to výpisu to vypadá na vadné čidlo rychlosti. Pokud tam máš to kombinované čidlo - senzor zrychlení pro ESP, tak to je raketa. Cena 15k CZK, co jsem se díval na netu. Otázkou je, zda jsou příčinou vadné kontakty ve spojích, poškozené dráty (přelomené, překousané hlodavcem), oxidace nebo vadné čidlo jako takové.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ou, tak to jsi mě nepotěšil. Můžeš mi sem poslat o jaký se jedná díl ? díky.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Já nevím, zda to je i na mk4, ale našel jsem to pro oct1. Já to na autě nemám, tak ani nevím, kde bych to hledal. Jak píšu, nejsem si jistý, zda to je i ve tvém mk4.
https://www.cc-autodily.cz/kombi-senzor-zrychleni" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak jsem i našel jiné čidlo zrychlení, které na mk4 je. Zda je to pro ESP se tam nepíše.
https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/a ... -2006.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
https://www.cc-autodily.cz/kombi-senzor-zrychleni" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak jsem i našel jiné čidlo zrychlení, které na mk4 je. Zda je to pro ESP se tam nepíše.
https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/a ... -2006.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, díky za link.
Tak jsem dneska s autem ujel přes 80 km dlouhou trasu na jeden zátah, bylo to dost do kopce a pak z kopce, vůbec jsem ho nešetřil, různě řadil, zkoušel hodně zpomalovat, zrychlovat atd, prostě navodit situaci, kdy by mělo auto zdechnout....
Samozřejmě auto jelo celou cestu krásně bez jediné chybičky.
Jěště vyměním snímač klikové a vačkové hřídele a pokud nepomůže, budu řešit dál.
Ale nikde nemůžu najít snímače přesně na můj motor, nevíte prosím někdo přesné označení 1jxxx ? Díky moc,.
Tak jsem dneska s autem ujel přes 80 km dlouhou trasu na jeden zátah, bylo to dost do kopce a pak z kopce, vůbec jsem ho nešetřil, různě řadil, zkoušel hodně zpomalovat, zrychlovat atd, prostě navodit situaci, kdy by mělo auto zdechnout....
Samozřejmě auto jelo celou cestu krásně bez jediné chybičky.
Jěště vyměním snímač klikové a vačkové hřídele a pokud nepomůže, budu řešit dál.
Ale nikde nemůžu najít snímače přesně na můj motor, nevíte prosím někdo přesné označení 1jxxx ? Díky moc,.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
pro ATN
snímač kliky 030 957 147 F
snímač vačky 036 907 601 E
pokud je chceš měnit dej tam originál díly ne druhovýrobu
snímač kliky 030 957 147 F
snímač vačky 036 907 601 E
pokud je chceš měnit dej tam originál díly ne druhovýrobu
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Díky moc za čísla dílů. No já už ani nevím, co měnit, jsem bezradnej
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
tyto hallovi snímače toho umí hodně - zdechání při vyřazení, problém se startem např až 10-tý pokud, zdechání za jízdy.. když je špatný na klice tak to ani nenastartuje a když na vačce tak to jde vytočít do cca 3500ot je to jak zdechlé - na benzínech odchází docela často
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
To cukání, hlavně pak na volnoběh, umí dělat cívka. Ale je pravda, že se většinou přizná a vyhodí chybu na diagnostice.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
ATN má jednu centrální a ty moc neodchází (já mám pořád původní už 18let 280tkm) - hlavně bych spíš koukal na kabely jestli nejsou opálené konatakty a jak táhnout při nasazení
jinak ještě pocukávání na volnoběh umí pěkně EGR ventil - zkusil bych odpojit konektor normálně za chodu co to bude dělat
jinak ještě pocukávání na volnoběh umí pěkně EGR ventil - zkusil bych odpojit konektor normálně za chodu co to bude dělat
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Díky moc všem za rady, vyměním snímač klikovky, jen pořádně nevím, kde ho hledat, na internetu jsem googlil a na ATN jsem nenašel nic,
Můžete mě prosím nasměrovat ? Díky moc
Můžete mě prosím nasměrovat ? Díky moc
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Myslím si, že tady máš kandidáta.
https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/a ... -2005.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/a ... -2005.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Díky moc , myslel jsem to tak, kde to čidlo hledat na motoru , mělo by bejt prej někde vedle MAP sensoru. Díky.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Snímač kliky je dole na motoru, blízko přiruby k převodovce. Předpokládám, že to bude přístupné zepředu od chladiče (pod cívkou) - bohužel neznám ten motor a jen odhaduji.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Nedávno mi motor zdechal když jsem jel z kopce a brzdil motorem,jak jsem šlápl na spojku,tak motor hned zdechnul.Současně mi občas dost kolísaly otáčky cca 300ot.!chvilku ok,a pak zase kolísaly. Může odcházet snímač kliky??
Jinak teď je zase delší dobu klid a motor šlape krásně.
Jinak teď je zase delší dobu klid a motor šlape krásně.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
One_Zero: snímač kliky je zezadu motoru mezi stěnou a motorem zhruba uprostřed vede od měrky oleje kabel k němu je za takovou gumovou ucpávkou zastrčený v motoru - je to všechno po hmatu a je na imbusu
tady je trošku ten kabel vidět jak vede k setrváku
tady je trošku ten kabel vidět jak vede k setrváku
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu