Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem - |VYŘEŠENO|
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Sonny: těžko říct mě to třeba nepsalo nic všechno vypadalo dobře a jednou týdně to za jízdy zdechlo jak tam byl kvalt, tak se zase nastartoval..
to kolísání bych osobně viděl spíš na EGR až ti to bude dělat zkus odpojit konektor od egr jestli se to srovná
to kolísání bych osobně viděl spíš na EGR až ti to bude dělat zkus odpojit konektor od egr jestli se to srovná
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Díky moc za fotku, ještě vydržím, zda to udělá zas, pokud ano, pak koupím senzor na klikovku, zatím to jezdí krásně. Byl volnej minus kabel u baterky, tak jestli to nedělalo to.
Odpojit EGR zkusim, ale ten je komplet vyčištěnej, i s trubkou k němu, ověem to neznamená, že neni vadnej.
U mě byl největší problém rychlý brždění , to začlo cukat a pokud jsem vyřadil a dal nižší převodový stupeň, tak byl konec.
To, že přestal jít posilovač přisuzuji tomu, že motor opravdu na to cukání zdechnul a přes kvalt zase naskočil, aniž bych to zpozoroval.
Odpojit EGR zkusim, ale ten je komplet vyčištěnej, i s trubkou k němu, ověem to neznamená, že neni vadnej.
U mě byl největší problém rychlý brždění , to začlo cukat a pokud jsem vyřadil a dal nižší převodový stupeň, tak byl konec.
To, že přestal jít posilovač přisuzuji tomu, že motor opravdu na to cukání zdechnul a přes kvalt zase naskočil, aniž bych to zpozoroval.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
EGR mi mechanik vyměnil a chvilku před tím vyčistil klapku a vše přes kompl nastavil,tak nevím ...Prý by to mohlo být nějaký el.ovládání klapky.ještě to budem řešit.
Jen pro info..Za den po Brně najedu 20-50km a za poslední dva týdny to snad jen jednou na moment zakolísalo ale jinak krásně drží volnoběh.
Dík za tip s tím Egrem.
Jinak musím zaťukat..za 100tis.km žádná vážná závada na motoru.(jen cívka a teď EGR)
Jen pro info..Za den po Brně najedu 20-50km a za poslední dva týdny to snad jen jednou na moment zakolísalo ale jinak krásně drží volnoběh.
Dík za tip s tím Egrem.
Jinak musím zaťukat..za 100tis.km žádná vážná závada na motoru.(jen cívka a teď EGR)
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
já mám nový egr cca půl roku - bohužel jsem nevzal originál, ale nakonec druhovýrobu Pierburg a už začínají občas kolísat otáčky - po výměně byl tak půl roku klid takže příště už jen original
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Já dal nový Pierburg a starý byl taky takový a já s ním problém neměl.Takže minimálně 100tis.km měl a nekolísal.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
starý jsem měl originál takže ten nejspíš 280tkm a pak začal kolísat.. druhoška začala haprovat trošku dříve a jak ho odpojím je hned klid
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
majrek001 pokud ale odpojíš egr tak se otáčky zvednou cca 1000ot/min takže tim nic nezjistí
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
xerxes: tak to mě ne na atn - drží to krásně volnoběh nějakých 650ot jako se zapojeným jen to nelítá
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Aha tak atn jsem myslel že je stejný jak azd,bcb
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
tak jednotka asi bude jiná jelikož bcb a azd už nemají centrální cívku zapalovací - atn má ještě jednu cívku a kabely
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, tak příčína možná zjištěna, byla volná kostra u baterky, chyběl dokonce jeden šroubek - vyřešeno a od tý doby klid, tak uvidím, co se bude dít dál. Kéž by to bylo ono a dál to nedělalo bordel.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, musím se s vámi podělit o včerejší kuriozní závadu, která se projevila opět po skoro přesně ujetých 250km.
Jedu do města, auto jede krásně, necuká, prostě paráda, až jsem si řekl, že je až neuvěřitelný, jak skvěle jede... jenže jsem to zakřikl...
Po 2 hodinách cesta zpět, sednu do auta, otočím klíčkem a nic, ani ťuk, motor vůbec netočil. Světla svítily, rádio šlo, prostě vše, říkám si, že je to snad až neuvěřitelný, s jakou pravidelností se vyskytne nějaká závada, ovšem s tím, že by auto ani neškytlo jsem se setkal včera poprvé.
Příčinu závady po chvíli mechanik odhalil a byl to upadlý kabel od startéru, musel už bejt teda načatej z předtím a těď držel asi jen na 3 vláknech.
Nebylo to vidět, protože je kolem baterky takový ten textilní kryt...
Přidržel jsem kabel u kontaktu baterky a auto ihned naskočilo a jelo opět skvěle.
Jestli tohle byla přičina všech problémů s autem, to netušim, ale kéž by, někteří tvrdí, že ano...
Ovšem sehnat v čechách nový kabel ( 1J0 971228 E) je nadlidský úkol. A napojovat to přes nějakou spojku mi nepřijde jako nejlepší řešení.
Jedu do města, auto jede krásně, necuká, prostě paráda, až jsem si řekl, že je až neuvěřitelný, jak skvěle jede... jenže jsem to zakřikl...
Po 2 hodinách cesta zpět, sednu do auta, otočím klíčkem a nic, ani ťuk, motor vůbec netočil. Světla svítily, rádio šlo, prostě vše, říkám si, že je to snad až neuvěřitelný, s jakou pravidelností se vyskytne nějaká závada, ovšem s tím, že by auto ani neškytlo jsem se setkal včera poprvé.
Příčinu závady po chvíli mechanik odhalil a byl to upadlý kabel od startéru, musel už bejt teda načatej z předtím a těď držel asi jen na 3 vláknech.
Nebylo to vidět, protože je kolem baterky takový ten textilní kryt...
Přidržel jsem kabel u kontaktu baterky a auto ihned naskočilo a jelo opět skvěle.
Jestli tohle byla přičina všech problémů s autem, to netušim, ale kéž by, někteří tvrdí, že ano...
Ovšem sehnat v čechách nový kabel ( 1J0 971228 E) je nadlidský úkol. A napojovat to přes nějakou spojku mi nepřijde jako nejlepší řešení.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Být Tebou tak si ten kabel vyrobím, pokud teda není delší a nešel by zakrátit. Koupit nové kabelové očko a zapájet cínem.
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
náhrada je za to 1J0971228B né že by to bylo o moc lepší
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj,
majrek001, Graun, Díky.
Kabel jsem nakonec napojil, a mám z ebay objednaný jeden použitý, který potom vyměním.
Nicméně jsem včera s autem jezdil a po ujetí cca 10 km se opět objevilo občasné cukání. Nebylo to nic hrozného, ale cítit to bylo , po ujetí cca 22 km se opět rozsvítila chyba : Motor, do dílny! a rozsvítila se opět kontrolka ESP. Auto hůře táhlo ,ale nechcíplo a jelo dál. Takže chyba přetrvává dále. Dnes jedu na VAG a hodím sem protokol.
majrek001, Graun, Díky.
Kabel jsem nakonec napojil, a mám z ebay objednaný jeden použitý, který potom vyměním.
Nicméně jsem včera s autem jezdil a po ujetí cca 10 km se opět objevilo občasné cukání. Nebylo to nic hrozného, ale cítit to bylo , po ujetí cca 22 km se opět rozsvítila chyba : Motor, do dílny! a rozsvítila se opět kontrolka ESP. Auto hůře táhlo ,ale nechcíplo a jelo dál. Takže chyba přetrvává dále. Dnes jedu na VAG a hodím sem protokol.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)