Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem - |VYŘEŠENO|

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

Sonny: těžko říct mě to třeba nepsalo nic všechno vypadalo dobře a jednou týdně to za jízdy zdechlo jak tam byl kvalt, tak se zase nastartoval..

to kolísání bych osobně viděl spíš na EGR až ti to bude dělat zkus odpojit konektor od egr jestli se to srovná
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Díky moc za fotku, ještě vydržím, zda to udělá zas, pokud ano, pak koupím senzor na klikovku, zatím to jezdí krásně. Byl volnej minus kabel u baterky, tak jestli to nedělalo to.

Odpojit EGR zkusim, ale ten je komplet vyčištěnej, i s trubkou k němu, ověem to neznamená, že neni vadnej.

U mě byl největší problém rychlý brždění , to začlo cukat a pokud jsem vyřadil a dal nižší převodový stupeň, tak byl konec.

To, že přestal jít posilovač přisuzuji tomu, že motor opravdu na to cukání zdechnul a přes kvalt zase naskočil, aniž bych to zpozoroval.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Sonny »

EGR mi mechanik vyměnil a chvilku před tím vyčistil klapku a vše přes kompl nastavil,tak nevím ...Prý by to mohlo být nějaký el.ovládání klapky.ještě to budem řešit.
Jen pro info..Za den po Brně najedu 20-50km a za poslední dva týdny to snad jen jednou na moment zakolísalo ale jinak krásně drží volnoběh.
Dík za tip s tím Egrem.

Jinak musím zaťukat..za 100tis.km žádná vážná závada na motoru.(jen cívka a teď EGR)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

já mám nový egr cca půl roku - bohužel jsem nevzal originál, ale nakonec druhovýrobu Pierburg a už začínají občas kolísat otáčky - po výměně byl tak půl roku klid takže příště už jen original
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Sonny »

Já dal nový Pierburg a starý byl taky takový a já s ním problém neměl.Takže minimálně 100tis.km měl a nekolísal.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

starý jsem měl originál takže ten nejspíš 280tkm a pak začal kolísat.. druhoška začala haprovat trošku dříve a jak ho odpojím je hned klid :)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od xerxes »

majrek001 pokud ale odpojíš egr tak se otáčky zvednou cca 1000ot/min takže tim nic nezjistí :roll:

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

xerxes: tak to mě ne na atn - drží to krásně volnoběh nějakých 650ot jako se zapojeným jen to nelítá
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od xerxes »

Aha tak atn jsem myslel že je stejný jak azd,bcb

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

tak jednotka asi bude jiná jelikož bcb a azd už nemají centrální cívku zapalovací - atn má ještě jednu cívku a kabely
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak příčína možná zjištěna, byla volná kostra u baterky, chyběl dokonce jeden šroubek - vyřešeno a od tý doby klid, tak uvidím, co se bude dít dál. Kéž by to bylo ono a dál to nedělalo bordel.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, musím se s vámi podělit o včerejší kuriozní závadu, která se projevila opět po skoro přesně ujetých 250km.

Jedu do města, auto jede krásně, necuká, prostě paráda, až jsem si řekl, že je až neuvěřitelný, jak skvěle jede... jenže jsem to zakřikl...

Po 2 hodinách cesta zpět, sednu do auta, otočím klíčkem a nic, ani ťuk, motor vůbec netočil. Světla svítily, rádio šlo, prostě vše, říkám si, že je to snad až neuvěřitelný, s jakou pravidelností se vyskytne nějaká závada, ovšem s tím, že by auto ani neškytlo jsem se setkal včera poprvé.

Příčinu závady po chvíli mechanik odhalil a byl to upadlý kabel od startéru, musel už bejt teda načatej z předtím a těď držel asi jen na 3 vláknech.


Nebylo to vidět, protože je kolem baterky takový ten textilní kryt...

Přidržel jsem kabel u kontaktu baterky a auto ihned naskočilo a jelo opět skvěle.

Jestli tohle byla přičina všech problémů s autem, to netušim, ale kéž by, někteří tvrdí, že ano...

Ovšem sehnat v čechách nový kabel ( 1J0 971228 E) je nadlidský úkol. A napojovat to přes nějakou spojku mi nepřijde jako nejlepší řešení.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Graun »

Být Tebou tak si ten kabel vyrobím, pokud teda není delší a nešel by zakrátit. Koupit nové kabelové očko a zapájet cínem.

Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

náhrada je za to 1J0971228B né že by to bylo o moc lepší
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj,

majrek001, Graun, Díky.

Kabel jsem nakonec napojil, a mám z ebay objednaný jeden použitý, který potom vyměním.

Nicméně jsem včera s autem jezdil a po ujetí cca 10 km se opět objevilo občasné cukání. Nebylo to nic hrozného, ale cítit to bylo , po ujetí cca 22 km se opět rozsvítila chyba : Motor, do dílny! a rozsvítila se opět kontrolka ESP. Auto hůře táhlo ,ale nechcíplo a jelo dál. Takže chyba přetrvává dále. Dnes jedu na VAG a hodím sem protokol.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“