1.6 SR - pocukavání motoru za jizdy.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12.02.2018 08:31
1.6 SR - pocukavání motoru za jizdy.
Ahoj, potřebuju radu. Mám motor 1.6SR a auto mírně pocukává, nejznatelněji to je, když jedu do kopce. Nebo v rozmezí 2000 otáček. Měněno: kabely, svíčky, lambda. Diagnostika nehlásí chybu. Mám podezření na cívku, klapku. Volnoběh je normální. Motor je po častečné GO( gufera, kroužky, těsnení pod hlavou, šály). Co si myslíte? Jak nejlépe poznám co to dělá.
Mockrát dikky.
Mockrát dikky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 28.02.2016 15:01
Re: 1.6 SR - pocukavání motoru za jizdy.
Ahoj. Na motor se vyprdni. Na 99 procent jsou volne nyty na diferaku. Tudiz prevodovka ko.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12.02.2018 08:31
Re: 1.6 SR - pocukavání motoru za jizdy.
Jo, o tom jsem taky slyšel. Moc jsi mě nepotěšil, ale dík
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12.02.2018 08:31
Re: 1.6 SR - pocukavání motoru za jizdy.
Jo, o tom jsem taky slyšel. Moc jsi mě nepotěšil, ale dík.
Ještě bych jenom dodal, že když sundám nohu z plynu, tak to s autem škubne, a když naopak plyn přidám, tak to také škubne jinak v poho.
Ještě bych jenom dodal, že když sundám nohu z plynu, tak to s autem škubne, a když naopak plyn přidám, tak to také škubne jinak v poho.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: 1.6 SR - pocukavání motoru za jizdy.
Mě to taky trošku dělá. Ale jen když jedu při studeném motoru kolem těch 2000ot./min. Jinak to je v pohodě. Při jízdě do kopce se to musí hold více točit. Tohle je benzínový motor, né diesel.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 1.6 SR - pocukavání motoru za jizdy.
to škubání je u benzínu v jisté míře normální
projdi si všechny podtlakové hadičky, vyčisti škrtící klapku (a nastav ji přes diagnostiku) a těsnost sání + zkontroluj váhu vzduchu (na zkoušku se dá opojit jako to pojede v nouzovém nastavení jestli to bude taky pocukávat)
projdi si všechny podtlakové hadičky, vyčisti škrtící klapku (a nastav ji přes diagnostiku) a těsnost sání + zkontroluj váhu vzduchu (na zkoušku se dá opojit jako to pojede v nouzovém nastavení jestli to bude taky pocukávat)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: 1.6 SR - pocukavání motoru za jizdy.
Když se dělala ta GO, tak se měnily i ty těsnění v sání (příruby v sacím potrubí)? Pokud to tam přisává falešný vzduch, tak to rozhodí chod motoru.
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.6 SR - pocukavání motoru za jizdy.
jak psal výše lopez1 to je blbost kdyby volné nýty na diferu tak už nejezdiš,mrkni na homokynetáky a silenbloky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 28.02.2016 15:01
Re: 1.6 SR - pocukavání motoru za jizdy.
tak jak píše vwmaniak že nýty na převodovce jsou blbost tak to bohuzel blbost není. měl jsem tu vuz který škubal dva roky, bohužel pak pár metru pred mou dílnou se roztrhla celá špajska. tyto prevodovky jsou tím zname od vyroby, mam dojem ze je to DDU. ma to jak octavka tak vw