G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
caspeerko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 05.09.2018 13:02

G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh

Příspěvek od caspeerko »

Zdravím, potřeboval bych poradit..
Mám G4 1.6 77kw 00, pokud s autem jedu, je vše v pohodě, ale jakmile zastavím na víc jak 10 vteřin třeba, rozbliká se kontrolka motoru, auto ztratí tah a tak divně jako "prdí" do vejfuku. Přijde mi, že i dost padnou otáčky na takových 700 asi? A trošku kolísají... Ale jakmile stojím a motor tůruju, ať trochu nebo málo, ale když pořád trošku přišlapuju plyn, tak je to v pohodě, žádná kontrolka se neobjeví a auto jede pak dál jak má, jen na semaforu vypadám jak nějakej dementní závoďák co vyzývá na sprint toho co stojí vedle mne.. :D Děkuju za každou radu! :)
Cívky, svíčky měněny, vstřiky prohozeny.. Bylo mi poraděno, že to může být palivové čerpadlo, nebo váha vzduchu.. Ale každá další rada dobrá, děkuju.
A přiložil jsem chybu, kterou mi napsala diagnostika.
Přílohy
43059082_1113940862094516_5925837301086158848_n.png

Uživatelský avatar
Banány
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.03.2018 16:23

Re: G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh

Příspěvek od Banány »

Zdravím, jen pro info, ATN nemá váhu vzduchu ale pouze digitální čidlo průtoku vzduchu. To jenom kdyby vám něko radil jí odpojit a a vy jste jí hledal :D Mimochodem, dělalo mi to to samý, jen s tím, že na neutrál to začalo házet otáčkama nahoru-dolu, po chvilce to chcíplo (takže jsem taky mnohdy stál na světlech a tůroval motor manuálně :D). U mě to bylo nejspíš tím, že to žralo hodně oleje a zanášeli se nějaká čidla, která pak ukazovali špatné hodnoty a špatně to dávkovalo/spalovalo. Vyřeršilo to GO motoru. Zatím 3,5 tisíce km a bez problému.
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh

Příspěvek od 11mAjA11 »

Dle výpisu "čínské uni diagnostiky" je zaznamenáván výpadek zapalování na válci 4.
Takže bych to napíchl na VAG diagnostiku, s někým kdo ví co má kde hledat, to auto napíchnuté projel a pak řešil co s tím dále.
Může se jednat o vynechávání zapalování z různých příčin.
Na LPG to náhodou není ?
Kolik to má najeto ?
Komprese válců ?
Historie servisu ? mimo vypsané , svíčky, cívky, vstřiky..

Trochu bych tipoval podpálené ventily na tom 4. válci..
Po přehození svíčky a cívky ze 4. válce na jiný se závada přesune nebo zůstává na tom 4. ?
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh

Příspěvek od majrek001 »

občas zlobí i vstřiky - takže bych do přehazovaní přidal i vstřikovač

2000 rok bude asi ATN tedy zkusit jinou společnou cívku případně kabely jiný
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh

Příspěvek od 11mAjA11 »

Joo samo sebou i vstriky, ja ze dvou sad udelal horko tezko jednu aby fungovala hezky.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“