Zdravím, potřeboval bych poradit..
Mám G4 1.6 77kw 00, pokud s autem jedu, je vše v pohodě, ale jakmile zastavím na víc jak 10 vteřin třeba, rozbliká se kontrolka motoru, auto ztratí tah a tak divně jako "prdí" do vejfuku. Přijde mi, že i dost padnou otáčky na takových 700 asi? A trošku kolísají... Ale jakmile stojím a motor tůruju, ať trochu nebo málo, ale když pořád trošku přišlapuju plyn, tak je to v pohodě, žádná kontrolka se neobjeví a auto jede pak dál jak má, jen na semaforu vypadám jak nějakej dementní závoďák co vyzývá na sprint toho co stojí vedle mne.. Děkuju za každou radu!
Cívky, svíčky měněny, vstřiky prohozeny.. Bylo mi poraděno, že to může být palivové čerpadlo, nebo váha vzduchu.. Ale každá další rada dobrá, děkuju.
A přiložil jsem chybu, kterou mi napsala diagnostika.
G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 05.09.2018 13:02
- Banány
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.03.2018 16:23
Re: G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh
Zdravím, jen pro info, ATN nemá váhu vzduchu ale pouze digitální čidlo průtoku vzduchu. To jenom kdyby vám něko radil jí odpojit a a vy jste jí hledal Mimochodem, dělalo mi to to samý, jen s tím, že na neutrál to začalo házet otáčkama nahoru-dolu, po chvilce to chcíplo (takže jsem taky mnohdy stál na světlech a tůroval motor manuálně ). U mě to bylo nejspíš tím, že to žralo hodně oleje a zanášeli se nějaká čidla, která pak ukazovali špatné hodnoty a špatně to dávkovalo/spalovalo. Vyřeršilo to GO motoru. Zatím 3,5 tisíce km a bez problému.
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh
Dle výpisu "čínské uni diagnostiky" je zaznamenáván výpadek zapalování na válci 4.
Takže bych to napíchl na VAG diagnostiku, s někým kdo ví co má kde hledat, to auto napíchnuté projel a pak řešil co s tím dále.
Může se jednat o vynechávání zapalování z různých příčin.
Na LPG to náhodou není ?
Kolik to má najeto ?
Komprese válců ?
Historie servisu ? mimo vypsané , svíčky, cívky, vstřiky..
Trochu bych tipoval podpálené ventily na tom 4. válci..
Po přehození svíčky a cívky ze 4. válce na jiný se závada přesune nebo zůstává na tom 4. ?
Takže bych to napíchl na VAG diagnostiku, s někým kdo ví co má kde hledat, to auto napíchnuté projel a pak řešil co s tím dále.
Může se jednat o vynechávání zapalování z různých příčin.
Na LPG to náhodou není ?
Kolik to má najeto ?
Komprese válců ?
Historie servisu ? mimo vypsané , svíčky, cívky, vstřiky..
Trochu bych tipoval podpálené ventily na tom 4. válci..
Po přehození svíčky a cívky ze 4. válce na jiný se závada přesune nebo zůstává na tom 4. ?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh
občas zlobí i vstřiky - takže bych do přehazovaní přidal i vstřikovač
2000 rok bude asi ATN tedy zkusit jinou společnou cívku případně kabely jiný
2000 rok bude asi ATN tedy zkusit jinou společnou cívku případně kabely jiný
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: G4 1.6 77kw 00 - Problém na volnoběh
Joo samo sebou i vstriky, ja ze dvou sad udelal horko tezko jednu aby fungovala hezky.