1.6 74kw divné klapání

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Rudoslav
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 18.11.2018 20:41

1.6 74kw divné klapání

Příspěvek od Rudoslav »

čau, chtěl by jsem se poradit , mám golfa 1.6 74kw a motor nějak divně klape , jako by to byl nafťák ,nevíte náhodou čím by to mohlo být ?
navíc při jízdě rafička teploty nestoupne na 90 , jen když stojím motor je nastartovaný a mám klimu naplno, tak rafička na těch 90 stoupne ale při jízdě zase klesne ...
je možné že to má nějakou spojitost ? budu rád za každou radu nebo zkušenost ...
popřípadě jestli někdo nezná nějakého mechanika na Benešovsku který se v těhle autech hrabe.. a je rád za každý kšeft :D

Rudoslav
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 18.11.2018 20:41

Re: 1.6 74kw divné klapání

Příspěvek od Rudoslav »

.... Mám tam lpg

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: 1.6 74kw divné klapání

Příspěvek od Graun »

Tak ten popis je celkem obecný, ale bez dalších informací těžko identifikovatelný.
Je třeba doplnit informace ke stavu km, spotřebě oleje jeho výměnách a typu, jízdních trasách, zda se ty pazvuky objevují za tepla i za studena, jestli tam nejsou další obtíže.
Jinak ta teplota je spojena s termostatem. Nezáleží, zda je tam lpg nebo pouze benzín. Propouští a proto nedrží. Určitě se však podívat na teplotní čidlo vody, zda nelže - častá závada. To má vliv na ukazatel teploty na palubce a info do ŘJ.
To popisované klapání může mít spoustu příčin. Neumím to z toho popisu určit, ale můžou to být opotřebené ventilové zdvihátka nebo hydroštely.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: 1.6 74kw divné klapání

Příspěvek od 11mAjA11 »

Nebo taky klepou LPG vstřikovače což je normální projev..záleží co tam je za LPG a jaké jsou jeho komponenty, především vstřikovače..

Teplota motoru je závislá na stavu termostatu a na napojení ohřevu reduktoru pro LPG, když to nikdo neuvidí přímo, tak těžko soudit z nejasného popisu...

Skoro bych se vsadil, že když vypneš LPG, tak to bude znít úplně jinak..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“