1.8t agu+chip--> Problém s motorem ( cukání při větší zátěži)
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13.12.2018 08:35
1.8t agu+chip--> Problém s motorem ( cukání při větší zátěži)
Zdravím všechny. Potřeboval bych poradit. Mám golfa IV 1.8t 110kw (agu) a je chipovanej na 142kw rv. 1997. Od doby co jsem auto pořídil, se mi projevuje stále jedna a ta samá závada. Při výraznějším sešlápnutí plynového pedálu se motor začne zvláštně klepat a cukat jako by buďto vynechával nebo by byla špatná směs. Výrazně se sníží výkon, když na tom cukání plynový plyn podržím déle/nechám konstantní otáčky nebo ještě přidám, motor zrychluje úplně minimálně a celé auto se chvěje. Musím popustit plynový pedál a sešlápnout ho plynuleji. Pak se závada neprojeví. Startování za studena nic moc, občas chcípne--> výrazný kolísání otáček. I když třeba jedu a musím zastavit na semaforech, tak ten přestup z vyšších otáček na volnoběh probíhá tak že motor skoro chcípne a pak se horko těžko sbírá. Na začátku hlásila špatná váha tak byla vyměněna za úplně novou váhu ze škodárny pro 110 a 132 kw--> problem přetrval. I když za běhu motoru odopjím váhu tak se nic nestane ( motor nezdechne). Včera jsem vyndal svíčky a klapku a všechno sem pročistil a prostříkal kontakty--> problem přetrval . Diag. nic neukazuje. Prosím o jakoukoli radu. Díky díky
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1.8t agu+chip--> Problém s motorem ( cukání při větší zátěži)
Tipnul bych palivový čerpadlo...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13.12.2018 08:35
--> vtuni
Myslíš ? Právě že když zabírám plyn pomaličku tak můžu točit do kolika chci a jede to .. jen když je zatížení z niičeho nic tak to začne... Kamarád říkal nějaké nastavení škrtící klapky že by to mohlo být. A každopádně přidávám info že když sem vyndával svíce tak byli černý jak bota ( bohata směs)
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.8t agu+chip--> Problém s motorem ( cukání při větší zátěži)
nazdár Andre65 scela to vysvětluje problém,sežen někoho kdo ti proměří tlak paliva mohlo by to být ono....
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 1.8t agu+chip--> Problém s motorem ( cukání při větší zátěži)
V Praze není test tlaku problém.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13.12.2018 08:35
Re: 1.8t agu+chip--> Problém s motorem ( cukání při větší zátěži)
U nás v MB celkem ano. Měnil jsem teď komplet všechny svíčky za lepší. Problém přetrvává. Skoro bych řekl že to cukání zní jako by jel motor jen na 3 válce. Kluci z autoservisu radí Moduly.. je to možné ? . Čerpadlo řeším právě teď a mám na vás další otázku. Vyplatí se do něj koupit čerpadlo který má tlak 4bary a 95l/h ? je drahý ale pokud se vyplatí a mohlo by to vyřesit problém úplně tak to rád objetouji.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.8t agu+chip--> Problém s motorem ( cukání při větší zátěži)
pokud by to byly moduly tak by ti psalo chybu válcu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13.12.2018 08:35
Re: 1.8t agu+chip--> Problém s motorem ( cukání při větší zátěži)
To nepíše. Takže moduly tedy vynechám a zaměřím se na to čerpadlo. Bude lepší tedy to silnější ? nebo mám dát to obvyklé 3barové. Jen chci vědět jestli ten tlak nemůže něco poškodit v motoru.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13.12.2018 08:35
Re: 1.8t agu+chip--> Problém s motorem ( cukání při větší zátěži)
PROBLÉM SNAD VYŘEŠEN. Dělal to přívod od regulátoru tlaku paliva do lišty. Byl tam nalomenej takovej ten čuflík na který se nasune hadička. Při větší zátěži to tam začalo podfukovat. Děkuji všem za rady