Zdravim vsechy, predem omlouvam jestli se to tu probiralo ale nenasel jsem odpoved. V pondeli jsem videl zaparkovaneho golfa u domu v nasi ctvri s ceduli na prodej: 1999, 188000 km, AU$ 1250. Byl jsem se na to podivat, porad puvodni majitel (koupil si novou Audi) , tak jsem si ho koupil (takova impulsivni koupe, vzycky se mi libil -taky ziju v zemi kde se nemusi delat kazdorocni technicke a benzin je stale levny, ale je to spise toyota land nez VW ...).
Rano jsem jel do prace a vsechno super, ale odpoledne mi to jednou zdechlo na krizovatce a chova se to divne. Otacky na volnobeh kolisaji kolem 1500-2000 (dost vysoko myslim) a pak jdou dolu a zdechne to. Pri plynule jizde pri otackach kolem 2000-3000 rpm to obcas cuka. Nevite co by to mohlo byt (nejake cidlo - lambda, rozdelovac ???) .
Jinak jsem technik ale spise IT / AV, ale kdyz musim tak i neco spravim (hlavni auto je Forester a to se moc nekazi). Predem diky moc za radu .
https://ibb.co/N38KzjR
Motor 1.6 AKL cuka, volnobeh kolisa kolem 1500-2000 rpm
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29.05.2019 11:57
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Motor 1.6 AKL cuka, volnobeh kolisa kolem 1500-2000 rpm
Udělat diagnostiku V.A.G. možná to rovnou napoví co s tím.
Jinak vyčistit škrtící klapku sání, udělat přes diagnostiku základní nastavení.
A možná trochu tady v tématu pohledat.
Určitě tady najdeš řešení.
http://www.vw-club.cz/search.php?keywor ... %5B0%5D=72" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak vyčistit škrtící klapku sání, udělat přes diagnostiku základní nastavení.
A možná trochu tady v tématu pohledat.
Určitě tady najdeš řešení.
http://www.vw-club.cz/search.php?keywor ... %5B0%5D=72" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29.05.2019 11:57
Re: Motor 1.6 AKL cuka, volnobeh kolisa kolem 1500-2000 rpm
Dekuji moc za odpoved. Tu diagnostiku V.A.G. si muzu udelat same nebo v servisu ? Nejake info jak se to pouziva (jaky senzor koupit) atd. ?
Jeste zkusenost ze dneska - rano jsem jel do prace bez sebemensich problem (asi 25 km), celeou dobu byla teplota na budiku na 80C (zkusel jsem jak to jede, plynule 130 kmh a jelo by to i vice ale v AU je to o ridicak), no jako zanovni auto...
Odpoledne jsem jel domu, dostal jsem se do dopravni zacpy, jel jsem pomalu, asi 30 km/h, teplota vylezla na 90C, pak auto najednou cuklo a skoro nejelo => jako kdyby jely jenom nektere valce, auto se rozjizdelo na jednicku strasne pomalu, prejet krizovatku trvalo asi 20 second, z vetrani venvitr sel bily kour, smrdelo to a pri podrazovani na dvojku se ozyvaly z motoru rany. Vratil jsem se do prace (vsichni na me troubili protoze se to vic nez 70kmh na dalnici nerozlejo). Vypnuj jsem to, nechal na chvili, zkusil znovu a pak to jelo podstatne lepe (asi porad jen tak na 75% vykonu), ale stejne jsem to tam nechal, prijel jsem domu sluzebnim (pro jistotu). Zkusim zitra prijet domu a pres vikend se na to podivat...
Nejake rady co by to mohlo byt nebo najit nekoho s VAG diagnostikou. Myslim ze je to nejaky senzor, protoze rano a chvilku odpoledne to jelo uplne super a pak to skoro nejelo (skokova zmena) ...
Dekuji moc za jakoukoliv radu (trochu me mrzi ta impulsivni koupe, akorat si pridelavam praci ...).
Jeste zkusenost ze dneska - rano jsem jel do prace bez sebemensich problem (asi 25 km), celeou dobu byla teplota na budiku na 80C (zkusel jsem jak to jede, plynule 130 kmh a jelo by to i vice ale v AU je to o ridicak), no jako zanovni auto...
Odpoledne jsem jel domu, dostal jsem se do dopravni zacpy, jel jsem pomalu, asi 30 km/h, teplota vylezla na 90C, pak auto najednou cuklo a skoro nejelo => jako kdyby jely jenom nektere valce, auto se rozjizdelo na jednicku strasne pomalu, prejet krizovatku trvalo asi 20 second, z vetrani venvitr sel bily kour, smrdelo to a pri podrazovani na dvojku se ozyvaly z motoru rany. Vratil jsem se do prace (vsichni na me troubili protoze se to vic nez 70kmh na dalnici nerozlejo). Vypnuj jsem to, nechal na chvili, zkusil znovu a pak to jelo podstatne lepe (asi porad jen tak na 75% vykonu), ale stejne jsem to tam nechal, prijel jsem domu sluzebnim (pro jistotu). Zkusim zitra prijet domu a pres vikend se na to podivat...
Nejake rady co by to mohlo byt nebo najit nekoho s VAG diagnostikou. Myslim ze je to nejaky senzor, protoze rano a chvilku odpoledne to jelo uplne super a pak to skoro nejelo (skokova zmena) ...
Dekuji moc za jakoukoliv radu (trochu me mrzi ta impulsivni koupe, akorat si pridelavam praci ...).
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Motor 1.6 AKL cuka, volnobeh kolisa kolem 1500-2000 rpm
To skoro vypada na pridreny motor, nebo kolaps chladici soustavy, pripadne kolaps tesneni hlavy valcu nebo prasknuti hlavy valcu.
Sam s tim nejspise nic nevyresis..
Jinak na netu je spousta diagnostik VAGcom staci pohledat.
Sam s tim nejspise nic nevyresis..
Jinak na netu je spousta diagnostik VAGcom staci pohledat.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29.05.2019 11:57
Re: Motor 1.6 AKL cuka, volnobeh kolisa kolem 1500-2000 rpm
Tak to byl senzor G28, otacky motoru a poloha 1. valce. Vymeneno (Rumunsky Bosch) a zda se vsechno OK (majeto asi 300 km),