Servis po 60 000

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
pelo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Servis po 60 000

Příspěvek od pelo »

Zdravim vsechny klubaky,
jezdim obcas na aute me pritelkyne a jelikoz ma uz par kilaku nabehano, ceka me servis po 60 000. Nakolik nejsem levej a navic ty tzv. autorizovany servisy, ve kterych vam precedi stary olej a nalijou zpatky apod. nemam moc rad, tak se to chystam provest vlastnimi silami. Momentalne ale namam moc casu nazbyt abych hledal vsechny potrebne udaje a specifikace na netu, prosim Vas o cenne rady co vsechno vymenit, co k tomu potrebuju pripadne nejake zaludnosti...

Takze me napadaji nasledovne veci:
vzduchovy filtr -zatim seriovy, casem mozna neco propustnejsiho
olej 10W40 plna syntetika -akorat nevim specifikaci (xxx.xxx.xxx.xxx) a mnozstvi
olej do prevodovky -taky nevim typ a specifikaci
-kde je vypustny sroub a hrdlo...
olejovy filtr o.c.
svicky -nevim presne jaky typ je nejvhodnejsi pro tento motor
-taky presne nevim, jak se k nim dostanu, jestli se musi sundat cely ten plast pod
civkami, nebo jdou nejakym nenasilnym zpusobem vyndat samostatne
brzdy -pokud budou kotouce v pohode, tak jenom brzdovy desticky Lucas
-brzdovka -taky nevim specifikaci
-odvzdusneni
chladici kapalina
pokud Vas napadnou dalsi veci, tak sem s nima...pripadne foto...

Palivovy filtr mam uz vymeneny, kabinovy filtr vymeneny a klima vydezinfikovana.
Na VAG-u jsem uz byl, vsechno pry v pohode. Posledne jsem ale natankoval na jedne levne cerpaci stanici(Jurki) a mel jsem problem se startovanim a volnobehem, proste to uplne blblo, tak doufam, ze az ho vyjezdim, tak bude po problemu(predtim jsem tam netankoval a bez problemu, takze to bude asi tim benzinem)

Nektere veci se vam mozna budou zdat uplne banalni, ale ja ted vazne nemam moc casu vsechno zjistovat, co kde je, co je treba a tak, cas mam akorat o vikendu, tak to chci udelat co nejrychlejc...

Dik za rady...

Uživatelský avatar
hornet
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 226
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: štírky-sev.morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis po 60 000

Příspěvek od hornet »

no nejsem buhvi jaky odbornik ,ale auta zasadně do servisu nedávam ,,jen když není fakt už zbytí nebo čas ...pokud ti teda mužu poradit napiš typ ,obsah ,auto a nejake specifika auta .1,6??1,4??
vzduch filtr stači obyč od propustnější zazraky nečekej ,,osobně vyzkoušeno
olej 10W40 je polosyntetika ,stači ..mam vyzkoušen ,magnatec castrol ,shell helix ..oba v pohodě
napln převodovky je celoživotni
hrdlo na olej je shora -je na něm ikona olejničky ,vypust je dole na vaně ...myslim že tam je inbus12??
chladici medium ,vypoušti se dole na chladiči je takovy kohoutek ,potočís ,povytahneš ..vypustiš .. dej tam takovou normu jaka je na nadobce asi G12..
brzdovku dej normu ktera je zasse napsana na vičku nadobky ,,asi DOT4 nebo DOT5
odvzdušnění to tu někde najdeš ,,snadne ....
svičky co ti poradi ,bosch ,beru,ngk ..všechny jsou ok ,u 1,6 74kw to byl porod je vyměnit ..ale jde to při troše dobre vule ...

jinak mam vyzkoušeno že co funguje nechat ...někdy si člověk naděla vic starosti :wink:

Uživatelský avatar
pelo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis po 60 000

Příspěvek od pelo »

sorry, zapomel jsem napsat coto je zac...

golf IV 1.4 16V, 55kW, rok vyroby 2003, najeto 60000

ten filtr jsem tam jednou na zkousku mel(bavlneny noname), zadnej vliv na vykon jsem ani necekal, snad na spotrebu, ale zvysil se hluk motoru, co mi dost vadilo. Takze filtr pude origo.

Olej chci dat plnou syntetiku 10W40 asi Castrol magnatec(shani mi to jeji bratranec). Neni to az tak stary motor, aby to delalo problemy s dekarbonizovanim a zvetsenim vuli. Z osobni zkusenosti vim, jaky je rozdil mezi oleji u modelarskych motoru tak by to melo byt podobny... A kolik ho potrebuju?

Olej v prevodovce menit netreba?
Kolik kapaliny do chladice, kolik brzdovky?
Odvzdusneni neni problem, pokud nezavzdusnim cerpadlo...kdyz tak pudu na VAG...

A jak na ty svicky? Jak se k nim dostat?

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Servis po 60 000

Příspěvek od molczik »

pelo píše:sorry, zapomel jsem napsat coto je zac...

golf IV 1.4 16V, 55kW, rok vyroby 2003, najeto 60000

ten filtr jsem tam jednou na zkousku mel(bavlneny noname), zadnej vliv na vykon jsem ani necekal, snad na spotrebu, ale zvysil se hluk motoru, co mi dost vadilo. Takze filtr pude origo.

Olej chci dat plnou syntetiku 10W40 asi Castrol magnatec(shani mi to jeji bratranec). Neni to az tak stary motor, aby to delalo problemy s dekarbonizovanim a zvetsenim vuli. Z osobni zkusenosti vim, jaky je rozdil mezi oleji u modelarskych motoru tak by to melo byt podobny... A kolik ho potrebuju?

Olej v prevodovce menit netreba?
Kolik kapaliny do chladice, kolik brzdovky?
Odvzdusneni neni problem, pokud nezavzdusnim cerpadlo...kdyz tak pudu na VAG...

A jak na ty svicky? Jak se k nim dostat?
Pokud ti to řadí zlehka, tak bych olej v převodovce neměnil. VW udává celoživotní náplň. Já to sice měnil, ale jenom proto, že šlo řadit ztuha.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
pelo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis po 60 000

Příspěvek od pelo »

OK. Takze olej a filtr v motoru mam uz vymeneny. Sehnal jsem Castrol TXT 5W-30 plna syntetika. Davali mi ho tam uz predtim, takze s rozpustenym karbonem by nemel byt problem. V tom starym oleji byl ale uz fakt peknej humus. Se nedivim, ze motoru uz moc nechutnal. Po vymene se uplne stisil, ma hladsi akceleraci a celkove je to poznat...

Brzdy mam taky zkontrolovany. Jsou skoro novy, mlada asi vubec nebrzdi, nebo co, jsou opotrebeny jen minimalne. Takze me ceka jeste vymena brzdovky a taky G12 kdyz ji uz mam koupenou. Loziska, tlumice a homokinetaky taky v poho...

Jeste k tem svickam. Na netu jsem nasel nejakej specialni nastrol na vytahnuti civek, melo to takovy 2 hacky, kterymi se civka podebrala a vytahla. Daji se vytahnout i bez nej? Treba zahnutym dratem nebo tak nejak?
Jeste jsem se nepodival na EGR ventil. Cekam, ze asi bude pekne zasranej, co? Jinak, kdyz ho sundam, musim pak vymenit to tesneni, nebo tam muzu vratit to stary?

Taky by se hodil postup, jak odvzdusnit chladici okruh po vymene kapaliny(kde je odvzdusnovaci ventil)...

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis po 60 000

Příspěvek od Toxyz »

pelo píše:OK. Takze olej a filtr v motoru mam uz vymeneny. Sehnal jsem Castrol TXT 5W-30 plna syntetika. Davali mi ho tam uz predtim, takze s rozpustenym karbonem by nemel byt problem. V tom starym oleji byl ale uz fakt peknej humus. Se nedivim, ze motoru uz moc nechutnal. Po vymene se uplne stisil, ma hladsi akceleraci a celkove je to poznat...

Brzdy mam taky zkontrolovany. Jsou skoro novy, mlada asi vubec nebrzdi, nebo co, jsou opotrebeny jen minimalne. Takze me ceka jeste vymena brzdovky a taky G12 kdyz ji uz mam koupenou. Loziska, tlumice a homokinetaky taky v poho...

Jeste k tem svickam. Na netu jsem nasel nejakej specialni nastrol na vytahnuti civek, melo to takovy 2 hacky, kterymi se civka podebrala a vytahla. Daji se vytahnout i bez nej? Treba zahnutym dratem nebo tak nejak?
Jeste jsem se nepodival na EGR ventil. Cekam, ze asi bude pekne zasranej, co? Jinak, kdyz ho sundam, musim pak vymenit to tesneni, nebo tam muzu vratit to stary?

Taky by se hodil postup, jak odvzdusnit chladici okruh po vymene kapaliny(kde je odvzdusnovaci ventil)...
cívky u 1.6 16v jdou v pohodě šroubovákem, po lehkém zapáčení :wink:
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Uživatelský avatar
pelo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis po 60 000

Příspěvek od pelo »

Dik, zkusim to. Doufam, ze neco neulomim, potom to dostanes k nahrade... :D
Jinak nemate zkusenosti se svickami Bosch 4(maj 4 elektrody)? Jestli se vubec vyplati tam davat jine nez original...
Motor 1.4, 16V

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis po 60 000

Příspěvek od Toxyz »

pelo píše:Dik, zkusim to. Doufam, ze neco neulomim, potom to dostanes k nahrade... :D
Jinak nemate zkusenosti se svickami Bosch 4(maj 4 elektrody)? Jestli se vubec vyplati tam davat jine nez original...
Motor 1.4, 16V
nejlepší jsou NGK :wink:
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Uživatelský avatar
pepajosef
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis po 60 000

Příspěvek od pepajosef »

Toxyz píše:
pelo píše:Dik, zkusim to. Doufam, ze neco neulomim, potom to dostanes k nahrade... :D
Jinak nemate zkusenosti se svickami Bosch 4(maj 4 elektrody)? Jestli se vubec vyplati tam davat jine nez original...
Motor 1.4, 16V
nejlepší jsou NGK :wink:
Tome nerikej mi, ze jsi je uz vsechny odzkousel:?! ze vyzdvihujes NGK:)..origo Bosche na nase motory plne dostacuji..

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis po 60 000

Příspěvek od Toxyz »

pepajosef píše:
Toxyz píše: nejlepší jsou NGK :wink:
Tome nerikej mi, ze jsi je uz vsechny odzkousel:?! ze vyzdvihujes NGK:)..origo Bosche na nase motory plne dostacuji..
jasne že jsem je nevyzkoušel, jen je všichni chvali a žadnou negativni reakci sem nečetl, sem s nima abolutně spokojen a co sem slyšel NGK se též dávaly od výroby

BOSH je samo kvalitni značka a jak říkáš "postačují" :wink:
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“