Stránka 3 z 3

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 16.08.2011 18:28
od tomakecTD
Sonny píše:Mě to dělá taky :? motor AZD 11/2000. A nijak to nejde vyřešit,bohužel elektronika.těžko si na to zvykám,i na celkový projev motoru.Ty benzíny u VW stojí fakt za prd :roll: ,teda kromě 1.8T.

Asi ano... :?

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 16.08.2011 20:46
od syselgt
falko1983 píše:Určitě jsi si dal tu práci a trochu si to tady prolezl že?!Těch věcí co to můžou způsobovat je spousta.Pokud chceš aby ti auto šlapalo tak se tomuto motoru musíš věnovat.Do začátku bych udělal techto pár úkonů.
1.vyměnil bych veškeré filtry (pokud 100% nevíš že jsou měněné)
2.vyčistit klapku+ EGR + základní nastavení
3.zkontrolovat zapalovací soustavu svíčky,kabely/cívky (to dle typu motoru ty novější měli cívky na každém válci zvlášť)
4.zkontrolovat čidlo chladící kapaliny+lambdasody (častá závada)
díky moc zkusím to vše hned vyměnit..... :yahoo: jo a co je to ten EGR? :pleasantry:
jo klapka byla zajebaná tak ji budu čistit, ale jak se delá to základní nastavení...?

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 17.08.2011 10:46
od falko1983
Postup na základní nastavení klapky najdeš ve FAQ.Samo sebou potřebuješ k tomu VAG(autodiagnostika) nenastavuje se to mechanicky ale elektronicky.EGR je ventil zpětného vedení výfukových plynů,probíralo se to tu tolikrát že nebudeš mít moc práce s popisem kde to najdeš atd byli tu i fotky.

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 17.08.2011 20:35
od tomakecTD
Hele, když je ten egr zanesenej a propouští, jaké to má projevy v motoru?? Poradí někdo?

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 20.08.2011 14:38
od pinda
Ahoj, tak já jsem také udělal jako majrek 001 zaslepení toho otvoru na sacím hrdle(náporové chlazení) a navíc jsem si změřil jednotlivé půměry, tak že : průměr škrtící klapky je 58mm a průměr sání má v nejmenším místě něco kolem 48mm, navedlo mě to k tomu že do filtr boxu jsem vyvrtal 2 otvory o průměru 25mm(pod filtrem) a výsledek je ten že auto reaguje daleko lépe na plyn a i když 2 a 3 rozjíždím od 2000ot tak motor vůbec nezahoupe jako před tím kolem 2500ot a hlavně to jde mnohem lépe do otáček, mám s touto úpravou zatím najeto cca 1500km a i spotřeba šla cca 0,5 l dolů, pravda je ta že ten motor byl docela dýchavyčnej.Jinak jedná se o Toledo II 1,6 16v r.v.2002 - AUS.

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 20.08.2011 16:19
od majrek001
čau a dělal jsi i něco s tou klapkou teplý/studený vzduch to ovládání nejvíc zužuje průměr? já to ovládání vyřezal pryč a klapku dal trvale na studený. tak si říkám jestli mám ještě zkusit přidat pár dír? ale už teď nejde poznat jestli mám zapojený/odpojený egr ventil a před tím to bylo dost poznat jak to začlo tahat od spodu

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 20.08.2011 20:03
od syselgt
To je v prdeli to auto nemá výkon vezl sem kamoše a mel 66kw forda ,že to škubalo sedačku ...já na 2 plny plyn a nic moc se tak vysmál, že tam bude asi katalyzator v haj... tak newim v pondeli to dam do servisu už na to nemam nervy.

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 20.08.2011 20:13
od pinda
Jo, mám jí vykuchanou, a demontoval jsem i tu hadici na teplý vzduch, takže z obou otvorů mi to saje studený vzduch, ale i tak průměr toho sání má jen cca 50mm a průměr škrtící klapky je 58mm, odstranění klapky na teplý vzduch bylo hodně znát, ale až navrtání děr do air boxu tomu dalo ten správný říz.

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 20.08.2011 20:46
od tomakecTD
Mno je to pravda. Ale řekněte mi, proč to z výroby takhle "udusili"? Já odstranil průchodku vzduchu v sání, která byla uprostřed a taky tu hlavní na pravé straně motoru- hlavní stup vzduchu do sání. Taky jsem pernamentně klapku v sání dal na studený vzduch. Samozřejmě že to bylo znát. Jinak otvory jsem tam nevyvrtal, ale je to dobrej nápad asi to taky zkusím. Jinak to auto výkon má. Okolo těch 2tis kdyby si dal plnej s vw motorem a s fordem, vyhraje ford. Ale od 4tis si troufám říct, že ten náš motor opravdu výkon má solidní. Jeďte někdy do pořádnýho kopce rovnýho dlouhýho, dejte 2ku od 1500 ot a plný plyn. Od 3500 ot jakoby u motoru seplo turbo :D Teď to přeháním, ale opravdu to v otáčkách letí velmi slušně. Ale třeba pro mě když sem jezdil hlavně s naftou to byl šok ty nízký otáčky..... :good:

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 23.08.2011 11:10
od tomakecTD
http://www.youtube.com/watch?v=_vw1g6zF ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Zdá se, že prodlevu na plynu nemá žádnou!! Má tam více videí a otáčky mu hbitě bez prodlevy jdou za plynem! :good:

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 23.08.2011 12:27
od VW.R32
Kluci a nemate foto jak kdo to z vas ma udelane???myslim ze by to spoustu lidi ocenilo :wink:

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 23.08.2011 12:49
od tomakecTD
nyni jsem šel ven a natočil můj motor :lol: Jen tak ze srandy aby jste viděli a zhodnotili tu prodlevu, jestli ji máte větší/menší. Vždy šlápnu na plyn, zasyčení, pak otáčky. Otázka tak max půl sekundy. Jak se video zastaví a znovu startuji, oddělal jsem celý filtrbox. Jinak po startu se mi vždy zdá, že to reaguje normálně. Za tepla hůř.

Video :

Jinak mám volnoběh cca 650ot. Z těch ty otáčky blbě jdou nahoru. Co takhle volnoběh zvýšit na 900ot za tepla, bylo by to lepší. Jinak za jízdy tam pocituji jen opravdu malou prodlevu....

Mrkněte a řekněte jak to vidíte :)

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 31.07.2018 10:02
od Banány
Ahoj, dovolím si ještě jednou otevřít toto téma. Mám taky ATN a z toho nevytáčení jsem celkem taky "vytočený" :D
Má tedy cenu řešit sání? Jaké máte zkušenosti se zaslepením EGR ventilu? Díky.

Re: Opožděná reakce plynu - dá se nějak řešit?

Napsal: 31.07.2018 19:56
od majrek001
egr nezaslepíš jednotka si ho hlídá - mě odstavila plynový pedál na ATNku, odezva plynu se dá řešit přemapováním - dělal mi to motorpower..

sání TDI/GTI má určitě smysl řešit - jelikož se dost zlepší průběh od 2000 - 3500ot