Zdravím pánové,
menší problemek s mym Golfem IV. 1.4 16V - když vyřadím a chci přeřadit na menší stupeň tak mi sem tam zhasne motor. Čím to může být? Mám už vyměněné rozvody, novoou baterii, vyměněné svíčky i kabely k zapalování. Tento problém nenastane vždy. Čím to může být? Pomůže někdo?
Díky za názory..
Zhasínání motoru při vyřazení
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- sammi.k
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 26.09.2007 10:01
- Bydliště: Severní Morava, Mosty u Jabl.
- Kontaktovat uživatele:
- vlenko
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lipt. Mikulas SK
Re: Zhasínání motoru při vyřazení
Mam ten isty motor a ten isty problem, obcas to spravi a neviem co s tym.
Skuste pomoct.
Dik
Skuste pomoct.
Dik
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Zhasínání motoru při vyřazení
Ach jaj, FAQ - skrtiaca klapka, ako tu uz bol dva krat pisane. Nabuduce staci jeden post, nemusis pisat tri rovnake na rozne miesta.. Ak teda nenajdem este nejake dalsie..
- H8me
- VWagenista
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 13.10.2007 21:36
- Bydliště: Šumperk (49°N, 16°E)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zhasínání motoru při vyřazení
Stejnej problem - dnes jdu do VW na kontrolu po 15 000, vymenu oleje + filtru a vycisteni klapky, tak jsem zvedav!
Loud pipes save lifes
- GolfinoIV
- VWsenior
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Žilina
Re: Zhasínání motoru při vyřazení
potom napis co zistiliH8me píše:Stejnej problem - dnes jdu do VW na kontrolu po 15 000, vymenu oleje + filtru a vycisteni klapky, tak jsem zvedav!
Golf IV 1,6SR
Audi A4 B7 2.0TDI
Audi A4 B7 2.0TDI
- H8me
- VWagenista
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 13.10.2007 21:36
- Bydliště: Šumperk (49°N, 16°E)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zhasínání motoru při vyřazení
Tak hosi, nakonec jsem si klapku cistil sam - klapka vali, jak ma - ovsem problem byl jinde - viz fotky - mel jsem "diru" v privodni hadici oleje do klapky - no dira to moc neni - uz to drzelo na kousicku - bylo to "vymlety" vibracema od motoru, takze trubicka na druhe fotce pri demontazi upadla od saciho potrubi - spravne to ma byt v jednom celku, jako nerozebiratelna soucastka - takze proto kolisaji otacky a zdecha motor - zalepil jsem to zatim provizorne vulkanickou gumou a motor se chova, jak ma - vubec nekolisaj otacky, celkove je ten chod motoru lepsi - takze fotky tu!
Loud pipes save lifes
- snoopy
- Jezdec
- Příspěvky: 397
- Registrován: 28.10.2007 23:12
- Bydliště: SeVWerni MoraVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zhasínání motoru při vyřazení
Me to delala zaprasena klapa..vycistil,nastavil pomoci diagnostitky zakladni nastaveni klapky a je to ok..
Lepší je být mrtvý než druhý
dily na G IV: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=106055" onclick="window.open(this.href);return false;
dily na G IV: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=106055" onclick="window.open(this.href);return false;