Necitlivý plyn

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Necitlivý plyn

Příspěvek od MPavel »

Zdravím. Golf IV 1.6 16V 77kw. Mam nějaký problém na plynovém pedálu. Co mě nejvíce trápí. Brzdím motorem a následně při sešlápnutí plynového pedálu auto s sebou škubne. Někdy i vícekrat rychle po sobě jak kdyby motor nevěděl zda má brzdit nebo jet. Jednoduše řečeno přechod z brždění motorem do záběru není plynulý bez škubání. Přechod ze záběru do brždění motorem je plynulý. V čem může být problém? Další co mě trápí je, že ovládání plynového pedálu je celkem necitlivé. Někdy mam pocit, že si motor trošičku sám přidá i když pedál držím ve stále stejné poloze. Dále co jsem ještě vypozoroval je, že při mírném sešlápnutí plynu motor nic nedělá, nepřidá. Je tam prostě hluché místo.
Myslím si, že celý tento problém s plynem bude mít nastarosti nějaké čidlo, ale jaké? Ještě mě napadá vzduchový filtr, který je dost zanesený a chystám se ho vyměnit. Škrticí klapka je jinak čistá, jen mě udivilo, že ta klapka je mírně nakřivo. Nemůže se jednat také o špatné nastavení? Něco jsem o tom zde četl.

Díky.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
vwberni
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4 Modrany
Kontaktovat uživatele:

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od vwberni »

MPavel píše:Zdravím. Golf IV 1.6 16V 77kw. Mam nějaký problém na plynovém pedálu. Co mě nejvíce trápí. Brzdím motorem a následně při sešlápnutí plynového pedálu auto s sebou škubne. Někdy i vícekrat rychle po sobě jak kdyby motor nevěděl zda má brzdit nebo jet. Jednoduše řečeno přechod z brždění motorem do záběru není plynulý bez škubání. Přechod ze záběru do brždění motorem je plynulý. V čem může být problém? Další co mě trápí je, že ovládání plynového pedálu je celkem necitlivé. Někdy mam pocit, že si motor trošičku sám přidá i když pedál držím ve stále stejné poloze. Dále co jsem ještě vypozoroval je, že při mírném sešlápnutí plynu motor nic nedělá, nepřidá. Je tam prostě hluché místo.
Myslím si, že celý tento problém s plynem bude mít nastarosti nějaké čidlo, ale jaké? Ještě mě napadá vzduchový filtr, který je dost zanesený a chystám se ho vyměnit. Škrticí klapka je jinak čistá, jen mě udivilo, že ta klapka je mírně nakřivo. Nemůže se jednat také o špatné nastavení? Něco jsem o tom zde četl.

Díky.
to pocukavani je normalni taky mi to dela :( chce to trochu vyladit spojkou . je to lidovka :) a melej obsah nesmis to tak brat :)

Uživatelský avatar
vandal666
Řidič
Řidič
Příspěvky: 131
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od vandal666 »

hluché miesto mám tiež, ale to iba preto, že plynové lanko nemám dotiahnuté, resp. natiahnuté celkom a mám asi 2cm také hluché miesto....

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od MPavel »

Oukej. Dle vašich odopovědí to nebudu řešit. Motor jinak šlape bezvadně. Nevynechává na volnoběh, za studena nechcípá, jezdí pěkně.
To s Peugeotem jsem si užil. Měl jsem ho rok a musel jsem ho urychleně prodat. Peněz co jsem do něj nasypal... Nejspíš jsem narazil na špatný kus, ale francouzský auto už opravdu nechci.
to vandal666: Kde se nastavuje lanko od plynu? Chtěl jsem se na něj podívat, ale u škrtící klapky jsem nic nenašel. Je to tam všechno schovaný a zafačovaný, že ani nevím, co z toho je plynový lanko? Nemáš nějaký návod? Díky.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4766
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od srotty »

MPavel píše:Oukej. Dle vašich odopovědí to nebudu řešit. Motor jinak šlape bezvadně. Nevynechává na volnoběh, za studena nechcípá, jezdí pěkně.
To s Peugeotem jsem si užil. Měl jsem ho rok a musel jsem ho urychleně prodat. Peněz co jsem do něj nasypal... Nejspíš jsem narazil na špatný kus, ale francouzský auto už opravdu nechci.
to vandal666: Kde se nastavuje lanko od plynu? Chtěl jsem se na něj podívat, ale u škrtící klapky jsem nic nenašel. Je to tam všechno schovaný a zafačovaný, že ani nevím, co z toho je plynový lanko? Nemáš nějaký návod? Díky.
Ty na svém motoru žádné lanko nemáš,plyn je ovládám elektronicky.Proto je tam i ta prodleva po přidání plynu,říd.jednotka si to musí přepočítat a pak teprve otevře škrtící klapku.A když jsme u klapky ,tak je v pořádku ,že je trochu naklopená.

Uživatelský avatar
vwberni
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4 Modrany
Kontaktovat uživatele:

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od vwberni »

srotty píše:
MPavel píše:Oukej. Dle vašich odopovědí to nebudu řešit. Motor jinak šlape bezvadně. Nevynechává na volnoběh, za studena nechcípá, jezdí pěkně.
To s Peugeotem jsem si užil. Měl jsem ho rok a musel jsem ho urychleně prodat. Peněz co jsem do něj nasypal... Nejspíš jsem narazil na špatný kus, ale francouzský auto už opravdu nechci.
to vandal666: Kde se nastavuje lanko od plynu? Chtěl jsem se na něj podívat, ale u škrtící klapky jsem nic nenašel. Je to tam všechno schovaný a zafačovaný, že ani nevím, co z toho je plynový lanko? Nemáš nějaký návod? Díky.
Ty na svém motoru žádné lanko nemáš,plyn je ovládám elektronicky.Proto je tam i ta prodleva po přidání plynu,říd.jednotka si to musí přepočítat a pak teprve otevře škrtící klapku.A když jsme u klapky ,tak je v pořádku ,že je trochu naklopená.

jeste aby chcipal to by teda bylo 8O :lol:

za kolikpak jezdis schvalne :)?

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od MPavel »

to srotty: To jsem si myslel, že to bude přes ŘJ. Včera jsem našel fakturu ze servisu z minulýho roku, kde byla nastavena škrtící klapka do základní polohy takže to bude zřejmě vše v pořádku. Díky za info.

Za kolik jezdím? No ještě ani přesně nevím, protože auto mam necelých 14 dní. Zatím dle palubního počítače se pohybuji kolem 7.3 litrech. Ježdění po okreskách, Praha a menší úseky dálnic. Není ale problém se dostat při plynulé jízdě na 6,7 litrů. Za kolik jezdíte ostatní?
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
vwberni
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4 Modrany
Kontaktovat uživatele:

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od vwberni »

MPavel píše:to srotty: To jsem si myslel, že to bude přes ŘJ. Včera jsem našel fakturu ze servisu z minulýho roku, kde byla nastavena škrtící klapka do základní polohy takže to bude zřejmě vše v pořádku. Díky za info.

Za kolik jezdím? No ještě ani přesně nevím, protože auto mam necelých 14 dní. Zatím dle palubního počítače se pohybuji kolem 7.3 litrech. Ježdění po okreskách, Praha a menší úseky dálnic. Není ale problém se dostat při plynulé jízdě na 6,7 litrů. Za kolik jezdíte ostatní?
dlouhodoba cca 2000 km prevazne mesto nekdy vytaceni do 5000 podrazovani 8,2 s 17 alu pri kratky popojizdce nabo porad dalnice palice neni problem 9,2 i 10,5 jinak pri trochu premysleni ne extreme usporne ani brutalni jizde tak nejaka kombinace 7,5 . tak kdy se sejdeme ? :) chci se s tebou svezt s tim 1,8t

jo pajinko jak si sem dostal ten obrazek u jmena ja na to nemuzu prijit jak je to tu novy zas dik Berni

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od MPavel »

vwberni píše:
MPavel píše:to srotty: To jsem si myslel, že to bude přes ŘJ. Včera jsem našel fakturu ze servisu z minulýho roku, kde byla nastavena škrtící klapka do základní polohy takže to bude zřejmě vše v pořádku. Díky za info.

Za kolik jezdím? No ještě ani přesně nevím, protože auto mam necelých 14 dní. Zatím dle palubního počítače se pohybuji kolem 7.3 litrech. Ježdění po okreskách, Praha a menší úseky dálnic. Není ale problém se dostat při plynulé jízdě na 6,7 litrů. Za kolik jezdíte ostatní?
dlouhodoba cca 2000 km prevazne mesto nekdy vytaceni do 5000 podrazovani 8,2 s 17 alu pri kratky popojizdce nabo porad dalnice palice neni problem 9,2 i 10,5 jinak pri trochu premysleni ne extreme usporne ani brutalni jizde tak nejaka kombinace 7,5 . tak kdy se sejdeme ? :) chci se s tebou svezt s tim 1,8t

jo pajinko jak si sem dostal ten obrazek u jmena ja na to nemuzu prijit jak je to tu novy zas dik Berni
He zdravím. Já jsem si říkal, kdy tě tady potkám a teď jsem si pořádně přečetl tvůj nick a došlo mi to... :D
Dneska večer jedu za Hrubým ohledně výměně stabilizátorů. V noci už to nemá cenu a po práci jsem většinou odrovnanej takže bych to viděl na některý den o víkendu. Co ty na to?

S tou 1,8t někam zajedem, ale nejspíš opět o víkendu, protože než se někam dostanu po práci tak mají všichni zavřeno. Apropo na tu 1,8 v turbu se připrav. Neustále si vmlacuj do hlavy, že na ní nesmíš šlapat jak na 1,6 jinak skončíme hned v první škarpě.... :D

Obrázek vložíš jednoduše. Uživatelský panel - záložka Profil - Avatar a vložiš obrázek.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
vwberni
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4 Modrany
Kontaktovat uživatele:

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od vwberni »

MPavel píše:
vwberni píše: dlouhodoba cca 2000 km prevazne mesto nekdy vytaceni do 5000 podrazovani 8,2 s 17 alu pri kratky popojizdce nabo porad dalnice palice neni problem 9,2 i 10,5 jinak pri trochu premysleni ne extreme usporne ani brutalni jizde tak nejaka kombinace 7,5 . tak kdy se sejdeme ? :) chci se s tebou svezt s tim 1,8t

jo pajinko jak si sem dostal ten obrazek u jmena ja na to nemuzu prijit jak je to tu novy zas dik Berni
He zdravím. Já jsem si říkal, kdy tě tady potkám a teď jsem si pořádně přečetl tvůj nick a došlo mi to... :D
Dneska večer jedu za Hrubým ohledně výměně stabilizátorů. V noci už to nemá cenu a po práci jsem většinou odrovnanej takže bych to viděl na některý den o víkendu. Co ty na to?

S tou 1,8t někam zajedem, ale nejspíš opět o víkendu, protože než se někam dostanu po práci tak mají všichni zavřeno. Apropo na tu 1,8 v turbu se připrav. Neustále si vmlacuj do hlavy, že na ní nesmíš šlapat jak na 1,6 jinak skončíme hned v první škarpě.... :D

Obrázek vložíš jednoduše. Uživatelský panel - záložka Profil - Avatar a vložiš obrázek.
bezva ty jsi tak sikovnej uz mi to jde :) .. .

jj ok to by slo ..

o vikendu nevim jestli bude nejakej bazar mit otevreno ale v aaa by mozna mohli co ? neboj ja se mam taky rad pojedeme romantiku :)

ja budu muset taky na olej , svicky a asi dam radsi i pal filtr . neco mi cvakne obcas ve dverich ale to hruby asi nebude resit i kdyz by mohl protoze me to sere

vcera jsem vylovil ze zastavky nejakou danielu :) je servirka 23 blond takova sladoucka golf se ji moc libil :) ale stejne ho prodam :)

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od MPavel »

V áčkách mají každý den do desíti a většína ostatních bazarů mají přes všední den do pětí resp. do šesti a o víkendech mají dopoledne. V neděli otevřeno skoro nikdo nemá.

Svíčky mam hotové, vzduchový filtr taky a olej mě čeká v listopadu. Vyprší jeho životnost. S dveřmama si poradíš sám, ne? Rozeber to a uvidíš... :)

Pošli mi nějaký fotky toho golfu na pavel.merka@commerzbank.cz
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
vwberni
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4 Modrany
Kontaktovat uživatele:

Re: Necitlivý plyn

Příspěvek od vwberni »

MPavel píše:V áčkách mají každý den do desíti a většína ostatních bazarů mají přes všední den do pětí resp. do šesti a o víkendech mají dopoledne. V neděli otevřeno skoro nikdo nemá.

Svíčky mam hotové, vzduchový filtr taky a olej mě čeká v listopadu. Vyprší jeho životnost. S dveřmama si poradíš sám, ne? Rozeber to a uvidíš... :)

Pošli mi nějaký fotky toho golfu na pavel.merka@commerzbank.cz
oh pan commerzbank :) to se mi libi nevezmou me tam k vam ? me tam protlac me by se v bance libilo prachy mam rad ale jako vazne . rozeberu je ale tam je neco jako nevim asi pant ?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“