Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 100 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 01.01.2011 19:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.08.2009

Příspěvky:

10

Zdravim panove. Cetl sem vasi konverzaci a mam podobny problem auto se na volnobech ohreje ale pri normalni jizde mi teplota pada k nule a hlavne kdyz jedu z kopce se zarazenym kvaltem. Jestli vas muzu pozadat o foto kde najdu termostat mam 1.6 SR.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 05.01.2011 17:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

25

Bydliště:

České Budějovice

chico píše:
pred 2 dny jsem koupil g4 a vsiml jsem si ze kdyz jedu teplota klesne pod 90 na odhad 75- rucicka se zastavi mezi 90 a takoym plnym polem vlevo- kapaliny je dost a neunika- topit taky topi, spotreba dle PC cca 6-7 l prumer je ta teplota normalni nebo s tim mam neco udelat?

urcite je to termostat-vymen a mas klid

_________________
Tak dlouho o něm člověk sní,až si ho pořídí...GIV je prostě mazlík :)

_________________
VW Golf IV 1,6 74kW


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 08.01.2011 19:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.12.2010

Příspěvky:

42

zdravím..mám asi podobný problém na mojem G4 2.0 85kw.Teplota za cca 6-7km stoupne na 90 a pak zpátky klesne na asi 75, sem tam se zase zvedne.Navíc když stojím a nechám běžet motor, tak se jakoby celý klepe a dělá zvuk jak kdyby chtěl zdechnout :-)
bude to taky tím termostatem?
díky za radu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 08.01.2011 20:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Buď termostat nebo čidlo chladící kapaliny.Čidlo bych nalogoval na Vagu a pokud se budou hodnoty z budíků shodovat s hodnotami pro řj motoru bude vadný termostat :wink:

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 10.01.2011 12:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

239

Bydliště:

Špk

Tak mám stejnej problém, normálka na volnoběh to má pěkně 90, ale jak vyjedu tak to klesá na 75, takže termostat. Jen přemýšlím jestli si ho vyměnit sám nebo do servisu. Termostat mám jakoby trošec za alternátorem. Měnil si tu někdo termostat sám? a co to obnáší . Jde ten termostat vyměnit v poho nebo se tam s tím starým musí bojovat, abych ho vůbec vytáhl? :)

_________________
OOOO Audi TT, ex G2 1.6(t)D Prodám blow off ventil: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=189544


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 10.01.2011 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2009

Příspěvky:

64

Bydliště:

Frýdek-Místek

cetl jsem ze na 1.8T s climatronikem se pri vymene termostatu musi odelat remen co je v levo kdyz se divam do motoru...proc?a jak se k tomu termostatu dostanu vim kde je ale nevim co vsechno odelat abych se k nemu dostal...

_________________
VW GOLF IV 1.8T GTI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 10.01.2011 22:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.12.2010

Příspěvky:

42

falko1983 píše:
Buď termostat nebo čidlo chladící kapaliny.Čidlo bych nalogoval na Vagu a pokud se budou hodnoty z budíků shodovat s hodnotami pro řj motoru bude vadný termostat :wink:


takže když má to auto skoro dvojnásobnou spotřebu a docela dost se kouří z výfuku,tak to má za vinu jedna z těhle věcí jo? :oops:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 16.01.2011 21:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.01.2011

Příspěvky:

2

chico píše:
pred 2 dny jsem koupil g4 a vsiml jsem si ze kdyz jedu teplota klesne pod 90 na odhad 75- rucicka se zastavi mezi 90 a takoym plnym polem vlevo- kapaliny je dost a neunika- topit taky topi, spotreba dle PC cca 6-7 l prumer je ta teplota normalni nebo s tim mam neco udelat?



tak máš nejspíš špatnej termostat taky jsem ho měnil a klesne ti i spotřeba když se auto bude dobře zahřívat na 90 stupnu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 16.01.2011 21:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.01.2011

Příspěvky:

2

CHOZEgti píše:
cetl jsem ze na 1.8T s climatronikem se pri vymene termostatu musi odelat remen co je v levo kdyz se divam do motoru...proc?a jak se k tomu termostatu dostanu vim kde je ale nevim co vsechno odelat abych se k nemu dostal...





mam sice 1.8 ale bez turba taky climatronic a jo musiš sundat řemen protože termostat je pod alternátorem


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 17.01.2011 10:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.12.2010

Příspěvky:

42

falko1983 píše:
Buď termostat nebo čidlo chladící kapaliny.Čidlo bych nalogoval na Vagu a pokud se budou hodnoty z budíků shodovat s hodnotami pro řj motoru bude vadný termostat :wink:


tak jsem nalogoval cidlo na Vag a ukazoval mi teplotu 75stupnu, na budiku bylo 90stupnu...takze na vine je cidlo? :oops:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 17.01.2011 20:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Takový rozdíl mezi hodnotami by být neměl čidlo bude určitě chycený,zkoušel jsi si dát graf a jak se to chová za jízdy ne jen koukat na číslo když auto stojí?Hlavně se zaměřit na to když začne padat ručička jestli ty stejný info dostává i jednotka motoru.Určitě nějaký vliv na spotřebu to má,nějaká jiná závada na Vagu?Zkoušel jsi takový ty základní věci jako vyměnit filtry,svíčky,vyčistit klapku atd?Co lambda sonda ta se taky může na spotřebě dost projevit.Jinak termostat se dá po demontáži vyzkoušet v hrnci s teplou vodou a teploměrem,musí otevřít při dosažení určitý teploty(mela by být uvedena na termostatu) :wink:

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 18.01.2011 18:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Pozor fesaci, budik je urobeny tak aby od cca 70 do 110 ukazoval stale 90°. Treba pozriet hodnotu z rj motora a porovnat s hodnotou z rj budikov. Iba vtedy vies ze je cidlo KO. Rozdiel teplot by nemal byt viac ako 3°. Inak budik vyslovene klame..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 18.01.2011 19:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.12.2010

Příspěvky:

42

takze kdyz si otevru VAG, vyberu ridici jednotku 01(motor) a pak vyberu moznost measuring blocks a tam mi to ukazuje 75 stupnu...divam se dobre? :D omlouvam se z ty blbe dotazy, ale jsem uplny zacatecnik :oops:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 18.01.2011 22:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Spíš se podívej na graf tam to hezky uvidíš jaký byl průběh těch teplot.Je to Vag Scope musíš tam dát live data abude ti to zobrazovat ty data,který budeš mít otevřený v měřených hodnotách z hlavy myslím že to může být 12 logovaných hodnot najednout.Už jsi zkusil vyndat ten termostat a vyzkoušet jak sem ti radil?

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: teplota pod 90°
PříspěvekNapsal: 18.01.2011 22:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Ano, pozeras sa spravne. Potom treba spravit to iste, len nevyberies 01(motor), ale tusim 16, alebo 17 (instruments). Tam ti tiez ukaze teplotu (neviem uz presne ktore pole, ale to uvidis) a rozdiel tychto dvoch udajov by nemal byt vecsi ako 3°. Tym otestujes ci mas dobre cidlo. Ak ano, tak potom daj logovat udaje ako ti radi falko1983. Najlepsie zacat logovat so studenym motorom a poriadne ho zahriat a pojazdit s tym. Graf by mal potom pekne stupat az po hodnotu ked ti otvara termostat (neviem pri kolkych stupnoch otvara na tvojom motore, niektore tusim 86, ine inak) a potom by mala viac menej oscilovat ako termostat otvara a zatvara. Ak ti to skace a nevie sa zahriat na 80°, tak je v prdeli termostat.

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 100 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group