BLOW OFF a přídavné budíky do interiéru

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: BLOW OFF a přídavné budíky do interiéru

Příspěvek od vtuni »

na sloupek se vlezou tři... :mrgreen:
-talk turba
-tlak oleje
-teplota oleje

a máš po problému
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
speed7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 135
Registrován: 09.10.2007 12:54
Bydliště: tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: BLOW OFF VENTIL

Příspěvek od speed7 »

MareeqGTI píše:
bear píše:No to právě nemám :( a hledal jsem budík na turbínu ale nenaěel jsem žádnej hezkej. :(
Asi budu muset počkat až se potkám s někým s vagem. :(
Jo a teď mi ten blow odfukuje dřiv a hlasitěji ale stejně je pořád potichu :D

Já už jsem myslel že se nikdo neozve, už jsem si vázal lano za parapet :D
To víš tady má každej dehet nebo půlverunu, o dospěláckej motor tu nezavadíš :)

Ale pořád jsi mi neřekl, jakej ten ventil máš. Ale hlavně, tím že se v něm budeš rejpat, nezvedneš hlasitost!
Chcípá Ti to auto tedka? Pocítil jsi úbytek výkonu, hlavně ve vyšších otáčkách? Zvětšila se turbodíra?

ahoj je mozny ze to dela blow off?mam mkII twin port a kdyz jsem auto koupil (spis vymenil) tak se mi zdalo ze to jede i tahne pekne porad.a pak jsem se v tom trochu hrabal a steloval blow a driv mi dvojka dala 115km/h a ted sotva 90km/h a hrozna doba nez to tam dostanu,3x uz jsem kontroloval hadice a vsechno poutahoval a porad stejny,uz nevim co s tim

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: BLOW OFF a přídavné budíky do interiéru

Příspěvek od R@ZOR »

Muze ti uchazet tlak pres ten bov. Ale pokud ti to natlaci aspon tech 0.5, tak bych rek ze by to melo bejt ok. Nejjednoduzsi mas tam vratit z5 origo a zkusit a hned vis na cem jsi..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
speed7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 135
Registrován: 09.10.2007 12:54
Bydliště: tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: BLOW OFF a přídavné budíky do interiéru

Příspěvek od speed7 »

no kdyz tomu salpu a tak od tretiho rychlostiho stupne tak budik splasene lita mezi 0,4-0,6 jako kdyby ten tlak nakej spoj neudrzel,nebo se mi obcas zda ze kdyz zase pri slapani na podlahu a nasledne trochu uberu a drzim pedal treba v zatacce tak na 3/4 jako by bov nejen odfoukl ale zustal trochu pootevrenej a foukal treba 5 vterin.je to mozny?

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: BLOW OFF a přídavné budíky do interiéru

Příspěvek od DworiBak »

co ho takhle promazat

Uživatelský avatar
speed7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 135
Registrován: 09.10.2007 12:54
Bydliště: tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: BLOW OFF a přídavné budíky do interiéru

Příspěvek od speed7 »

dneska to udelam

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“