1.4 16V jak na vykon

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
bauic
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 30.12.2007 19:45
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od bauic »

Co říkáte na toto: http://www.rychlajizda.cz/tuning.htm ....článek Sprintmaster tuning..možná pomoc pro naše rakety...

Uživatelský avatar
tazi
Profík
Profík
Příspěvky: 1075
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od tazi »

no me to prijde proste jak sytic :-)
Stěrače BOSCH AEROTWIN - Sportovní filtry KN - Brzdové kotouče za nejlepší ceny
http://www.tuningstyle.cz E-shop s tuningovými díly a autodoplňky
TUNING a NÁHRADNÍ DÍLY na všechny vozy

Uživatelský avatar
Skrat-G4
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3525
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od Skrat-G4 »

tazi píše:no me to prijde proste jak sytic :-)
Ještě tam nenapsaly, co ten SPRINTMASTER dokáže

Uživatelský avatar
valec1
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.11.2007 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od valec1 »

jedno je jiste. prijdes o nejakych 4500kc :D a ted zalezi jestli to pomuze jen jim nebo i auticku

Uživatelský avatar
mono
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Slivenec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od mono »

jednoduchá rada vykašli se na čip...zahoď ten počítač dej tam webery, vylešti kanály, udělej svody vejfuck jen z pruchoďákama, ostrá vačka,.... a budeš se divit kolik psů je v 1.4ce :wink:

Uživatelský avatar
MaF
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1463
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od MaF »

mono píše:jednoduchá rada vykašli se na čip...zahoď ten počítač dej tam webery, vylešti kanály, udělej svody vejfuck jen z pruchoďákama, ostrá vačka,.... a budeš se divit kolik psů je v 1.4ce :wink:
presne moje rec... udelas tech 25 koni rekneme... budes tam mit 100hp, ale sezere ti to i travu kolem cesty... ja mam kit sani+upraveny komplet potrubi (krom svodu, ty jsou v planu sirsi) a uz je to o 0.5l vic spotreba...
OOOO A4 3.0TDI

Uživatelský avatar
mono
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Slivenec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od mono »

MaF píše:
mono píše:jednoduchá rada vykašli se na čip...zahoď ten počítač dej tam webery, vylešti kanály, udělej svody vejfuck jen z pruchoďákama, ostrá vačka,.... a budeš se divit kolik psů je v 1.4ce :wink:
presne moje rec... udelas tech 25 koni rekneme... budes tam mit 100hp, ale sezere ti to i travu kolem cesty... ja mam kit sani+upraveny komplet potrubi (krom svodu, ty jsou v planu sirsi) a uz je to o 0.5l vic spotreba...
tím co sem napsal jde zísdkat víc jak100koní...tím jde se dostat daleko za hranici 100hp...než dělat čip dat za to 10 až 15tisíc a stejně to prd pojede...dam za stejnou cenu karburatory a hned je to o něčem jiném...a ve výsledku to zastak neni drahé...starší 40ky se daj sehnat do deseti tisíc,sani par korun na material a trocha toho hraní, leštění a lícování kanálu..dlouhé zimní večery,vačka a pružyny no to bude individuelní ale to bude jedna z nejdraších investic...,svody přiruba se necha vypálit pak trocha materialu a zručné ruce.....

Uživatelský avatar
Mafox
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od Mafox »

hehe horší my co jezdíme i kotouče měnit do servisu :lol: :lol: :lol:
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.

Uživatelský avatar
mono
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Slivenec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od mono »

Mafox píše:hehe horší my co jezdíme i kotouče měnit do servisu :lol: :lol: :lol:
od toho sou tu silnější auta nebo hodný lidi co to udělaj za tebe :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Type-17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od Type-17 »

Nazdar draci, nedavno jsem se v obchodaku koukal do nejakeho tunningu a byla tam nejaka stranka o navyseni vykonu. moc si uz nepamatuji podrobnosti tak jen strucne. psaly ze vymenily remenice klinaku ( na fotu byly duralove a jeste prevrtavane) , tak mi to porad lita hlavou.
co myslite? zvysi to kroutak-tocivy moment? myslim ze to auti co tam bylo melo turbo, tak nevim jestli by to melo stejny efect i bez turba. pokud mate nekdo ten casak, jsou tam stranky vyrobce tak sem hodte adresu.

Uživatelský avatar
valec1
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.11.2007 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od valec1 »

Type-17 píše:Nazdar draci, nedavno jsem se v obchodaku koukal do nejakeho tunningu a byla tam nejaka stranka o navyseni vykonu. moc si uz nepamatuji podrobnosti tak jen strucne. psaly ze vymenily remenice klinaku ( na fotu byly duralove a jeste prevrtavane) , tak mi to porad lita hlavou.
co myslite? zvysi to kroutak-tocivy moment? myslim ze to auti co tam bylo melo turbo, tak nevim jestli by to melo stejny efect i bez turba. pokud mate nekdo ten casak, jsou tam stranky vyrobce tak sem hodte adresu.
jo odlehcene kladky a setrvak by pomohly ale kde je vemes? jen tak utocit na soustruhu a odvrtat (odlehcit)to nebude to prave. myslim ze to nemuz byt jen tak jak te napadne i ten material musi neco vydrzet a byt co nejlehci

Uživatelský avatar
Type-17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od Type-17 »

prave ze v tom casaku byl odkaz na fyrmu ktera se tyhle vecicky dela. nejak me nenapadlo si ji napsat a rikal jsem si ze jsi ji zapamatuju ale nejak mi to vypadlo.

Uživatelský avatar
Jurgen2000
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 17.09.2019 00:46

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od Jurgen2000 »

MaF píše:netusi nekdo jaky zrychleni papirove ma ten motor z 0-100?


14 sekund je papírově.. Mám to samí a Někde jsem četl že někdo zkoušel dávat tam sání a klapku z 1.8t, což nevím jestli je to vůbec možné.. A prý to mělo navýšit výkon sice ne o moc ale bylo to znát.. Tak nevím, samotnýho by mě to zajímalo..

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od majrek001 »

nejvíc udělá filtrbox z TDI/GTI to tomu motoru trošku pomůže, že to není tolik mrtvé - klapka to už je spíš taková třešnička na dortu spíš ve vyšších otáčkách
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
sedli01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 118
Registrován: 11.11.2015 21:14
Bydliště: Brno

Re: 1.4 16V jak na vykon

Příspěvek od sedli01 »

Zdarec, nečetl jsem předchozí příspěvky, ale když vidím tohle téma, tak přidím čerstvou zkušenost.

Mám 1.4 16V v kombíku, najeto 190.000 km, olej nežere. Sériový stav. Auto je samozřejmě lenivý vzhledem k tomu, že má 75 koní.

Nějaký chiptuning je naprostá kravina.

Chtěl jsem si udělat radost. Koupil jsem otevřené sání KN - hříbek s přiloženou trubicí na přívod vzduchu. Celej systém původního sání jsem hodil do háje, najedou místa v motorovým prostoru jako by zmizela půlka motoru.

Po montáží KN filtru při řazení zajímavý zvuk jako bloww off ventil, ale po dvou dnech ustalo, zřejmě si ŘJ upravila směs. Každopádně. V nízkých otáčkách nepoznáš změnu, auto se chová stejně, tahá stejně, zní stejně. Co ale funguje a proč jsem to i chtěl - ve vyšších otáčkách - nad 3.000 km táhne cca o 30% lépe. Auto prostě zabere, jako by mě někdo zezadu tlačil. Oceňuju hlavně na rychlostních silnicích, při připojování, při předjíždění. Jindy jsem dal plyn na podlahu při předjíždění kamionu a velmi dlouho trvalo, než auto začalo lehce zrychlovat a už jsem hlídal zadní zrcátko, abych nezpomalil auta za sebou a zařadil se. Teď hned po ťuknutí do pedálu okamžitá reakce a auto přidává plyn a táhne. Za mě super.

Navíc nad 3500 otáček hezký zvuk, už ne uřvanej, ale pěknej od filtru. Hlasitost možná trošku vyšší, ale když musím a přidám víc a auto zabere, dokýže mi auto konečně s nudným motorem aspoň udělat úsměv na tváři.

Pro rejpaly : Auto je pro mě přibližovadlo, proto i ta motorizace, můj život je motorka ).

Samo jsem i zkusil maximální rychlost, na stejným úseku kde jsem jel 165 km/h tacho, jsem nyní auto dostal na 180 km/h, ale to jen pro zajímavost, jezdím max 140, už tak auto točí dost.

Čekal jsem vysokou spotřebu, ve finále je o dvě deci menší, čili žádný rozdíl.
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“