Tah 1,8T

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Deliquente
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Tah 1,8T

Příspěvek od Deliquente »

Prosím o zkušenost, radu , napad....

řeším ted drobnost ,která mi leze na nervy :)
- Když zrychluju a zašlápnu plyn na podlahu auto plynule akceleruje a táhne... vše ok.
- Když pomaličku a plynule plyn přidávám tak auto jemně škupe, jako by chvíli byl výkon a chvíli ne , někdy to jde citit více ,někdy méně, ale já o tom vím a štve mě to :(

Lambdy obě nové, svíčky taky, filtry všechny nové, turbo zahřívám a dochlazuju ,turbo tlačí - dle odezvy BOV ventilu, Vaha má hodnoty v normě.

Tušíte někdo čím by to mohlo být ??
Objem ničím nenahradíš ...

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od bear »

taky mi to něco obdobného dělá, asi je to normál :D
př. když jedu po městě 50km/h na tempomat a je kopeček tak si tempomat pomalu přidává a pocituji takové lehke pocukávání, ale dá se to skousnout :D
Pokud je to ovšem to co to dělá tobě

Uživatelský avatar
ivco85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 131
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od ivco85 »

ja by som este vyskusal premerat cievky...alebo ci sa ti neflaka jeden valec..

Uživatelský avatar
Kempes
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: stará dobrá Ostravwa :)

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od Kempes »

Kluci asi mi to dělá to samý, co Vám a to mám naftu, je to možný? :mrgreen: když na to pořádně dupnu, tak to jede jak ciiip, ale když držím plyn v konstantní poloze, tak to taky tak lehce zaškubává, nic hroznýho, ale cítím to .. :roll: takže to bude asi nějaká věc, co maj oba motory .. :roll:

Uživatelský avatar
Deliquente
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od Deliquente »

Kempes píše:Kluci asi mi to dělá to samý, co Vám a to mám naftu, je to možný? :mrgreen: když na to pořádně dupnu, tak to jede jak ciiip, ale když držím plyn v konstantní poloze, tak to taky tak lehce zaškubává, nic hroznýho, ale cítím to .. :roll: takže to bude asi nějaká věc, co maj oba motory .. :roll:

Přesně !!!
Když šlapneš naplno tak letí krásně ,ale pomalu a konstatní zrychlování jemně škube.... to mě žere fakt ! :)

bear : taky podobné..
Objem ničím nenahradíš ...

Uživatelský avatar
suchyra
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od suchyra »

Deliquente píše:Prosím o zkušenost, radu , napad....

řeším ted drobnost ,která mi leze na nervy :)
- Když zrychluju a zašlápnu plyn na podlahu auto plynule akceleruje a táhne... vše ok.
- Když pomaličku a plynule plyn přidávám tak auto jemně škupe, jako by chvíli byl výkon a chvíli ne , někdy to jde citit více ,někdy méně, ale já o tom vím a štve mě to :(

Lambdy obě nové, svíčky taky, filtry všechny nové, turbo zahřívám a dochlazuju ,turbo tlačí - dle odezvy BOV ventilu, Vaha má hodnoty v normě.

Tušíte někdo čím by to mohlo být ??
ty máš dvě lambdy?! já mám jenom před katem...myslím..
GVII Alltrack 1.8TSI DSG 4M[/size]
GVII GTE

Uživatelský avatar
Deliquente
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od Deliquente »

BlackRacer píše:
Deliquente píše:Prosím o zkušenost, radu , napad....

řeším ted drobnost ,která mi leze na nervy :)
- Když zrychluju a zašlápnu plyn na podlahu auto plynule akceleruje a táhne... vše ok.
- Když pomaličku a plynule plyn přidávám tak auto jemně škupe, jako by chvíli byl výkon a chvíli ne , někdy to jde citit více ,někdy méně, ale já o tom vím a štve mě to :(

Lambdy obě nové, svíčky taky, filtry všechny nové, turbo zahřívám a dochlazuju ,turbo tlačí - dle odezvy BOV ventilu, Vaha má hodnoty v normě.

Tušíte někdo čím by to mohlo být ??
ty máš dvě lambdy?! já mám jenom před katem...myslím..
Ano jsou dvě.
Objem ničím nenahradíš ...

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od peppa »

BlackRacer píše:
Deliquente píše:Prosím o zkušenost, radu , napad....

řeším ted drobnost ,která mi leze na nervy :)
- Když zrychluju a zašlápnu plyn na podlahu auto plynule akceleruje a táhne... vše ok.
- Když pomaličku a plynule plyn přidávám tak auto jemně škupe, jako by chvíli byl výkon a chvíli ne , někdy to jde citit více ,někdy méně, ale já o tom vím a štve mě to :(

Lambdy obě nové, svíčky taky, filtry všechny nové, turbo zahřívám a dochlazuju ,turbo tlačí - dle odezvy BOV ventilu, Vaha má hodnoty v normě.

Tušíte někdo čím by to mohlo být ??
ty máš dvě lambdy?! já mám jenom před katem...myslím..
u některych typu motorů je jsou 2 jeden před a druhej za katem :wink:

co škrtící klapka?? vyčištěná? zakladní nastavení?? :?:

Uživatelský avatar
Deliquente
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od Deliquente »

peppa píše:
BlackRacer píše: ty máš dvě lambdy?! já mám jenom před katem...myslím..
u některych typu motorů je jsou 2 jeden před a druhej za katem :wink:

co škrtící klapka?? vyčištěná? zakladní nastavení?? :?:
Koukal jsem a vypadá čistě, ale přes víkend to vyzkouším ... není ted moc dobré počasí :)
Jinak jsem ted vyměnil altík , baterku , udělal rozvody, vyčistil váhu vzduchu, proměřil cívky , zkontroloval svíčky a filtry a nevím jestli to je jen psychologický efekt ,ale zdá se mi že to dělá méně :lol: a někdy vůbec :lol:
Objem ničím nenahradíš ...

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od fakieVW »

Já myslím,že to dělá normálně. Pokud máš ten plyn v konstantni poloze a pozvolna přidáš tak se ta klapka natáčí a někdy trochu škubne. Dělaa ta i octavie RS. Máš tam plynové lanko nebo ne bo máš plyn na snímač? Pokud máš na snímač tak bych bral,že to je origo. Možná bych hledal chybu i v te klapce pokud do dělá moc. Jsou tam samé spínače motorky.

Uživatelský avatar
rombo
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1947
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od rombo »

no ja vam nevim ale me to nic takovyho nedela :wink: .. BOV nemam.. to co popisujete mi to dela akorat ted v te kose treba -2°C kdyz nenecham motor zahrat ani chvili.. to mi zas klesaji otacky volnobehu a nekdy to i chcipne :roll: .. kdyz to necham zahrat treba minutku tak v poho.. kdyz bylo teplo tak to nedelalo.. jinak auto normalne krasne tahne a vyse zminenej problem nepocituju.. motor je AUM 150ps, zadnej chip

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od bear »

fakieVW píše:Já myslím,že to dělá normálně. Pokud máš ten plyn v konstantni poloze a pozvolna přidáš tak se ta klapka natáčí a někdy trochu škubne. Dělaa ta i octavie RS. Máš tam plynové lanko nebo ne bo máš plyn na snímač? Pokud máš na snímač tak bych bral,že to je origo. Možná bych hledal chybu i v te klapce pokud do dělá moc. Jsou tam samé spínače motorky.
Podle mě na to plynovej pedál nemá vliv, protože mi to dělá i když jedu na tempík, ale spíš do kopce nebo i z kopce.
Takové jemné poskakování jako kdybych měl malé boule na kolech. :P
nechám vyčistit tu klapku a uvidím, ale je pravda že se to začalo projevovat až když teplota klesla k nnižším teplotám cca 8C a níž.

Uživatelský avatar
Ondrej
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od Ondrej »

"Deliquente" kolik máš najeto? jak vypadá spojka setrvačník? Pedály bych vyloučil. Palivovej filtr si měnil. Co čerpadlo?

Uživatelský avatar
Deliquente
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od Deliquente »

Ondrej píše:"Deliquente" kolik máš najeto? jak vypadá spojka setrvačník? Pedály bych vyloučil. Palivovej filtr si měnil. Co čerpadlo?
Tak od té doby vyčištěná klapa, čidlo nasaváného vzduchu, svíčky origo , nový altík a baterka (drobný pokles napětí), nové rozvody komplet. přeměřené cívky a váha vzduchu.
Myslím ,že už to nedělá když je auto zahřáté ,ale nevím, protože ho ted ani pořádně skoro nezahřeju :)

Spojku a setrvačník nevím ... Ale bude už načatá jemně poškubává při rozjezdu. najeto 150tkm origo servis. Palivák měněn.
Auto jede perfektně ,ale jsem puntičkář prostě no :roll:
Objem ničím nenahradíš ...

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Re: Tah 1,8T

Příspěvek od MareeqGTI »

A jak moc kvalitní máš čip? Resp. jak moc nafoukaný turbo?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“