asi máš dost penez na nové turbo co??Deliquente píše:Na foto vypadá zapojení standartně ... ALe máš mechanickou klapu ještě.deckard píše:Čau,tak já jsem do mého GTI instaloval od Bidrina MkIII Conus a jsem s ním myslím spokojen.Pomáhal mi s tím kamarád,který ladí svoje auto už nějakej čas a je dost úspěšnej,takže se instalace i naladění povedla na poprvé.Spokojenej jsem byl okamžitě i z tou očekávanou absencí turbo díry,která prakticky zmizela a to když mi ještě ukázal,jak se dá přidat tlak turba odpojením jedné hadičky...!!No na jaře mě čeká turbo booster,instalace,nejlépe někam do interiéru,abych si ho mohl dle libosti štelovat...Samozřejmě že existují i lepší BOW,ale je to o financích.Třeba takovej Turbosmart z Austrálie...)To je ale fakt trochu mimo oje finanční prostředky.
Co je to zazračné zvýšení tlaku jestli mohu vědět ?
princip je, že se odpojí hadička z ventilu N75 co vede k turbu,,, turbo pak neni regulovano, a jde od spoda až na do max otaček v plném vykonu,,,,, na hoře neni nopznat rozdíl protože to turbo neni tak velké aby to ve velkych otačkach ufoukalo,, ale dole to dělá děsnej bordel:)))
prostě to zatahuje jako prase ale je to na ukor životnosti turba,,,
ještě poznámka, rozdíl na hoře, neni poznat u čipnutého auta, ale u seriie by to znat byt mělo, ale u seriie by vas to mělo hodit do nouzaku, protože překročíte max plníci tlak turba