Sportovni vyfuk versus emise a spotreba

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
k0be
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 26.09.2007 08:57
Bydliště: Bratislava

Re: Sportovni vyfuk versus emise a spotreba

Příspěvek od k0be »

teraz ma tak napadlo,ked som si vsimol,ze mas motor 1,4...duplex chces mat funkcny,alebo len aby to vyzeralo? ak to ma byt funkcne,tak by som si na tvojom mieste zistil jednu vec...niekde som cital,ze niektorym motorom duplex moc neprospeje....pokial nemas dostatocny vykon,tak ti to bude motor skor dusit,ako by mu to pomahalo... ako presne to funguje ti nepoviem :( ale niekto tu by sa v tom vyznat mohol a pripadne sa k tomu vedel aj vyjadrit :)

Uživatelský avatar
tazi
Profík
Profík
Příspěvky: 1075
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovni vyfuk versus emise a spotreba

Příspěvek od tazi »

no nevim ale myslim ze je jedno jestli to je duplex nebo single. navic u laytingu to upravuji pro kazdy typ motoru takze to nebude zadny univerzal.
No a pak to spis chci pro vzhled...vykonu tomu moc nedam ani kdybych to dal komplet od svodu. :)
Stěrače BOSCH AEROTWIN - Sportovní filtry KN - Brzdové kotouče za nejlepší ceny
http://www.tuningstyle.cz E-shop s tuningovými díly a autodoplňky
TUNING a NÁHRADNÍ DÍLY na všechny vozy

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“