Motory 1.8 a výš
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Motory 1.8 a výš
Začínám uvažovat, že bych si pořídil nové vozítko, tak se chci poptat na zkušenosti s motorama od 1.8 do 2.3 (V6 je krásná ale už je to moc).
Dost se rozhoduju mezi 2.0 a 2.3 1.8T je taky fajn, ale pořizovací ceny jsou hodně jinde + krátké popojíždění pro něj asi nebude.
1.6 jsem zavrhnul, protože je to slabé a celkem se to kazí a já potřebuju auto co vydrží jezdit denně a celkem dost. Do práce je to skoro 30kiláků, většinou mimo město, nějaké to pojíždění po okolí a celkem dost dálkových vyjížděk.
TDi je taky volba, ale benzín s přestavbou LPG je levnější na nákup (zvlášť nad dva litry) a provoz je OK
BTW jaký je rozdíl (kromě čumáku a kufru) mezi Golfem a Borou a mezi oběma kombajnama?
Dost se rozhoduju mezi 2.0 a 2.3 1.8T je taky fajn, ale pořizovací ceny jsou hodně jinde + krátké popojíždění pro něj asi nebude.
1.6 jsem zavrhnul, protože je to slabé a celkem se to kazí a já potřebuju auto co vydrží jezdit denně a celkem dost. Do práce je to skoro 30kiláků, většinou mimo město, nějaké to pojíždění po okolí a celkem dost dálkových vyjížděk.
TDi je taky volba, ale benzín s přestavbou LPG je levnější na nákup (zvlášť nad dva litry) a provoz je OK
BTW jaký je rozdíl (kromě čumáku a kufru) mezi Golfem a Borou a mezi oběma kombajnama?
Golf real car, real fast
- Deliquente
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Motory 1.8 a výš
Myslím, že jsis sám odpověděl....Žížal píše:Začínám uvažovat, že bych si pořídil nové vozítko, tak se chci poptat na zkušenosti s motorama od 1.8 do 2.3 (V6 je krásná ale už je to moc).
Dost se rozhoduju mezi 2.0 a 2.3 1.8T je taky fajn, ale pořizovací ceny jsou hodně jinde + krátké popojíždění pro něj asi nebude.
1.6 jsem zavrhnul, protože je to slabé a celkem se to kazí a já potřebuju auto co vydrží jezdit denně a celkem dost. Do práce je to skoro 30kiláků, většinou mimo město, nějaké to pojíždění po okolí a celkem dost dálkových vyjížděk.
TDi je taky volba, ale benzín s přestavbou LPG je levnější na nákup (zvlášť nad dva litry) a provoz je OK
BTW jaký je rozdíl (kromě čumáku a kufru) mezi Golfem a Borou a mezi oběma kombajnama?
TDi nebo 2,3 na LPG. Já bych volil TDi 66kw.
Objem ničím nenahradíš ...
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory 1.8 a výš
2.3 je dobrá volba, ale nejsou tak často k sehnání - hodně se objevuje dvoulitr 85kW - nemá s ním někdo zkušenosti? Ideálně ve srovnání s 2.3 a 1.8 20V?
Golf real car, real fast
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Motory 1.8 a výš
Srovnání?Mezi 2.3 a 1.8T 20V?No první co mě napadá,je pojistka Protože pak už je to skoro to samý.Mám pocit(teď před sebou nemám tabulku),že mají stejně kilowat a možná že se lišív krouťáku.To jen asi tak na první pohled,ale jinak nevím.30km do práce je docela dost,proto bych vůbec neváhal pořídit to vozítko GTI,to si myslím využiješ...
- al capone
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 20.11.2007 22:29
- Bydliště: Svidnik SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory 1.8 a výš
Ja mam 2.3 variant 110 kW a ide to celkom slušne ale potrebujem este spravit motor lebo mechanikovy sa nezda.
e-shop.pctechnika.sk
- Mr. Death
- Profík
- Příspěvky: 1135
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: Motory 1.8 a výš
Dvoulitry většinou žerou víc nebo míň oleje. Některý už mají v prdeli motor úplně a žerou litr na 1000km nebo i víc. Jiný žerou třeba 3-4 litry na 15.000km, to se celkem dá. Obecně asi nejhorší motor v GIV/Bora/Octavia a podobně. Kód motoru AQY. Jednoznačně bych doporučil 1.8T, ale ty zase bývají hodně vylítaný, ale 2,3 a 2,8 zas tak moc nežerou, pokud na ně zbytečně nešlapeš. Ve městě to zázrak není, spotřeba tak 10-14 litrů normální jízdy, mimo město celkem slušných 7-8 litrů...
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory 1.8 a výš
nebo musíš narazit na nějakej dobrej kup u te 1.8T i když do auta nikdy nevidíšMr. Death píše:Dvoulitry většinou žerou víc nebo míň oleje. Některý už mají v prdeli motor úplně a žerou litr na 1000km nebo i víc. Jiný žerou třeba 3-4 litry na 15.000km, to se celkem dá. Obecně asi nejhorší motor v GIV/Bora/Octavia a podobně. Kód motoru AQY. Jednoznačně bych doporučil 1.8T, ale ty zase bývají hodně vylítaný, ale 2,3 a 2,8 zas tak moc nežerou, pokud na ně zbytečně nešlapeš. Ve městě to zázrak není, spotřeba tak 10-14 litrů normální jízdy, mimo město celkem slušných 7-8 litrů...
- Ondrej
- Pilot
- Příspěvky: 700
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory 1.8 a výš
Mám 2,3 125kw spotřebu teď v zimně mám 11,1 (80% jízda Praha). Točím to tak mezi 1800-2500 ot. semtam na to dubnu při předjíždění, ale jinak jezdím víceméně dle předpisů. Dálnice se dá při 140ti za 7 litrů. Nadruhou stranu když na to dupeš tak si to umí vzít vpohodě i 16náct. Olej to nežere v zimně nedolévám vůbec a v létě třeba když jsem to honil po dálnici tak sem musel trochu dolít ale tak 2deci za celé léto. Na ježdění po městě to moc není, v malejch otáčkách to moc sílu nemá (na to že to má 170hp) motor má plynulou gradaci bez nějakého kopance navíc pěknej zvuk. Mám najeto už 180tis a na motoru se pokazili jen zapalovací cívky. Na ten dvoulitr jsem slyšel vítky ohledně spotřeby oleje.
- Ondrej
- Pilot
- Příspěvky: 700
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory 1.8 a výš
Už od začátku to má spojku jak kámen a po výměně za novej spojkovej set je to ještě horší, prostě do města nic moc.Ondrej píše:Mám 2,3 125kw spotřebu teď v zimně mám 11,1 (80% jízda Praha). Točím to tak mezi 1800-2500 ot. semtam na to dubnu při předjíždění, ale jinak jezdím víceméně dle předpisů. Dálnice se dá při 140ti za 7 litrů. Nadruhou stranu když na to dupeš tak si to umí vzít vpohodě i 16náct. Olej to nežere v zimně nedolévám vůbec a v létě třeba když jsem to honil po dálnici tak sem musel trochu dolít ale tak 2deci za celé léto. Na ježdění po městě to moc není, v malejch otáčkách to moc sílu nemá (na to že to má 170hp) motor má plynulou gradaci bez nějakého kopance navíc pěknej zvuk. Mám najeto už 180tis a na motoru se pokazili jen zapalovací cívky. Na ten dvoulitr jsem slyšel vítky ohledně spotřeby oleje.
- jery
- Závodník
- Příspěvky: 567
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Motory 1.8 a výš
za kolik se tak dá koupit motor s převodovkou 2,0 nebo 2,3 orientačně,nevíte někdo
- vento
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: LiBereC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory 1.8 a výš
mam 1.8 20V v Avantu je to takove zvlastni svezeni ten motor ma silu a klidne by zvládl i 6stupnovou prevodovku ale bohuzel ....co se tyka spotreby jezdil jsem v lete za 10 mesto (nejezdim podle predpisu) dal jsem Lpg (výhoda ze se da namontovat stary system tzn.pořizovačka 17 tis) ted v zime jezdim za 14 Lpg mesto.Ale osobne bych sel do 1.8 T ale je to o penezich a stavu auta ktere kupujes.já kdyz hledal auto tak zadna kloudna 1.8T nebyla tak jsem koupil bez turba ale stim ze je 100% O.K.a nelituju.jinak já jezdim do prace cca 4Km ty ktery jedes dalku budes mit spotrebu urcite lepsi
http://www.baterky-levne.cz Přivezu vám autodoplnky z DE ,nakupuji také na e-Bay