Motory 1.8 a výš

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Motory 1.8 a výš

Příspěvek od Žížal »

Začínám uvažovat, že bych si pořídil nové vozítko, tak se chci poptat na zkušenosti s motorama od 1.8 do 2.3 (V6 je krásná ale už je to moc).
Dost se rozhoduju mezi 2.0 a 2.3 1.8T je taky fajn, ale pořizovací ceny jsou hodně jinde + krátké popojíždění pro něj asi nebude.
1.6 jsem zavrhnul, protože je to slabé 8) a celkem se to kazí a já potřebuju auto co vydrží jezdit denně a celkem dost. Do práce je to skoro 30kiláků, většinou mimo město, nějaké to pojíždění po okolí a celkem dost dálkových vyjížděk.
TDi je taky volba, ale benzín s přestavbou LPG je levnější na nákup (zvlášť nad dva litry) a provoz je OK

BTW jaký je rozdíl (kromě čumáku a kufru) mezi Golfem a Borou a mezi oběma kombajnama?
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Deliquente
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Motory 1.8 a výš

Příspěvek od Deliquente »

Žížal píše:Začínám uvažovat, že bych si pořídil nové vozítko, tak se chci poptat na zkušenosti s motorama od 1.8 do 2.3 (V6 je krásná ale už je to moc).
Dost se rozhoduju mezi 2.0 a 2.3 1.8T je taky fajn, ale pořizovací ceny jsou hodně jinde + krátké popojíždění pro něj asi nebude.
1.6 jsem zavrhnul, protože je to slabé 8) a celkem se to kazí a já potřebuju auto co vydrží jezdit denně a celkem dost. Do práce je to skoro 30kiláků, většinou mimo město, nějaké to pojíždění po okolí a celkem dost dálkových vyjížděk.
TDi je taky volba, ale benzín s přestavbou LPG je levnější na nákup (zvlášť nad dva litry) a provoz je OK

BTW jaký je rozdíl (kromě čumáku a kufru) mezi Golfem a Borou a mezi oběma kombajnama?
Myslím, že jsis sám odpověděl....
TDi nebo 2,3 na LPG. Já bych volil TDi 66kw.
Objem ničím nenahradíš ...

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory 1.8 a výš

Příspěvek od Žížal »

2.3 je dobrá volba, ale nejsou tak často k sehnání - hodně se objevuje dvoulitr 85kW - nemá s ním někdo zkušenosti? Ideálně ve srovnání s 2.3 a 1.8 20V?
Golf real car, real fast

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: Motory 1.8 a výš

Příspěvek od deckard »

Srovnání?Mezi 2.3 a 1.8T 20V?No první co mě napadá,je pojistka :) Protože pak už je to skoro to samý.Mám pocit(teď před sebou nemám tabulku),že mají stejně kilowat a možná že se lišív krouťáku.To jen asi tak na první pohled,ale jinak nevím.30km do práce je docela dost,proto bych vůbec neváhal pořídit to vozítko GTI,to si myslím využiješ...

Uživatelský avatar
al capone
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 20.11.2007 22:29
Bydliště: Svidnik SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory 1.8 a výš

Příspěvek od al capone »

Ja mam 2.3 variant 110 kW a ide to celkom slušne ale potrebujem este spravit motor lebo mechanikovy sa nezda.
e-shop.pctechnika.sk

Uživatelský avatar
Mr. Death
Profík
Profík
Příspěvky: 1135
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Motory 1.8 a výš

Příspěvek od Mr. Death »

Dvoulitry většinou žerou víc nebo míň oleje. Některý už mají v prdeli motor úplně a žerou litr na 1000km nebo i víc. Jiný žerou třeba 3-4 litry na 15.000km, to se celkem dá. Obecně asi nejhorší motor v GIV/Bora/Octavia a podobně. Kód motoru AQY. Jednoznačně bych doporučil 1.8T, ale ty zase bývají hodně vylítaný, ale 2,3 a 2,8 zas tak moc nežerou, pokud na ně zbytečně nešlapeš. Ve městě to zázrak není, spotřeba tak 10-14 litrů normální jízdy, mimo město celkem slušných 7-8 litrů...

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory 1.8 a výš

Příspěvek od bear »

Mr. Death píše:Dvoulitry většinou žerou víc nebo míň oleje. Některý už mají v prdeli motor úplně a žerou litr na 1000km nebo i víc. Jiný žerou třeba 3-4 litry na 15.000km, to se celkem dá. Obecně asi nejhorší motor v GIV/Bora/Octavia a podobně. Kód motoru AQY. Jednoznačně bych doporučil 1.8T, ale ty zase bývají hodně vylítaný, ale 2,3 a 2,8 zas tak moc nežerou, pokud na ně zbytečně nešlapeš. Ve městě to zázrak není, spotřeba tak 10-14 litrů normální jízdy, mimo město celkem slušných 7-8 litrů...
nebo musíš narazit na nějakej dobrej kup u te 1.8T :P i když do auta nikdy nevidíš :D

Uživatelský avatar
Ondrej
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory 1.8 a výš

Příspěvek od Ondrej »

Mám 2,3 125kw spotřebu teď v zimně mám 11,1 (80% jízda Praha). Točím to tak mezi 1800-2500 ot. semtam na to dubnu při předjíždění, ale jinak jezdím víceméně dle předpisů. Dálnice se dá při 140ti za 7 litrů. Nadruhou stranu když na to dupeš tak si to umí vzít vpohodě i 16náct. Olej to nežere v zimně nedolévám vůbec a v létě třeba když jsem to honil po dálnici tak sem musel trochu dolít ale tak 2deci za celé léto. Na ježdění po městě to moc není, v malejch otáčkách to moc sílu nemá (na to že to má 170hp) motor má plynulou gradaci bez nějakého kopance navíc pěknej zvuk. Mám najeto už 180tis a na motoru se pokazili jen zapalovací cívky. Na ten dvoulitr jsem slyšel vítky ohledně spotřeby oleje.

Uživatelský avatar
Ondrej
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory 1.8 a výš

Příspěvek od Ondrej »

Ondrej píše:Mám 2,3 125kw spotřebu teď v zimně mám 11,1 (80% jízda Praha). Točím to tak mezi 1800-2500 ot. semtam na to dubnu při předjíždění, ale jinak jezdím víceméně dle předpisů. Dálnice se dá při 140ti za 7 litrů. Nadruhou stranu když na to dupeš tak si to umí vzít vpohodě i 16náct. Olej to nežere v zimně nedolévám vůbec a v létě třeba když jsem to honil po dálnici tak sem musel trochu dolít ale tak 2deci za celé léto. Na ježdění po městě to moc není, v malejch otáčkách to moc sílu nemá (na to že to má 170hp) motor má plynulou gradaci bez nějakého kopance navíc pěknej zvuk. Mám najeto už 180tis a na motoru se pokazili jen zapalovací cívky. Na ten dvoulitr jsem slyšel vítky ohledně spotřeby oleje.
Už od začátku to má spojku jak kámen a po výměně za novej spojkovej set je to ještě horší, prostě do města nic moc.

Uživatelský avatar
jery
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Motory 1.8 a výš

Příspěvek od jery »

za kolik se tak dá koupit motor s převodovkou 2,0 nebo 2,3 orientačně,nevíte někdo

Uživatelský avatar
vento
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: LiBereC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory 1.8 a výš

Příspěvek od vento »

mam 1.8 20V v Avantu je to takove zvlastni svezeni ten motor ma silu a klidne by zvládl i 6stupnovou prevodovku ale bohuzel ....co se tyka spotreby jezdil jsem v lete za 10 mesto (nejezdim podle predpisu) dal jsem Lpg (výhoda ze se da namontovat stary system tzn.pořizovačka 17 tis) ted v zime jezdim za 14 Lpg mesto.Ale osobne bych sel do 1.8 T ale je to o penezich a stavu auta ktere kupujes.já kdyz hledal auto tak zadna kloudna 1.8T nebyla tak jsem koupil bez turba ale stim ze je 100% O.K.a nelituju.jinak já jezdim do prace cca 4Km ty ktery jedes dalku budes mit spotrebu urcite lepsi
http://www.baterky-levne.cz Přivezu vám autodoplnky z DE ,nakupuji také na e-Bay

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“