Tuning Sání 1.8T
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Czert
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník City
- Kontaktovat uživatele:
Tuning Sání 1.8T
Ahojťe páni od Gti
Táák pochlub te se jaké máte sání na vašich GTI !?
Díval jsem se po nějakých kitech no a nic moc jsem nenašel,Mám v plánu po zimě naistalovat nějaký kit,proto sosám skušenosti kde mohu!
Mám jednu zkušenost z mého kdysi bývalého Bawa ,že po nasazení Konus filtru mi houpali otáčky a chcípalo to,zřejmě váha(chtěla nastavit) To počítám u VW nenastane,že?
Líbilo by se mi totok
http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... ke-system/ nějakých 8500,-
a nebo
http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... -03-1-8-t/
tam už je cena lepší 2500,-
Tak povídejte máte nějaké foto či poznatky?
Dík Czertoslav
Táák pochlub te se jaké máte sání na vašich GTI !?
Díval jsem se po nějakých kitech no a nic moc jsem nenašel,Mám v plánu po zimě naistalovat nějaký kit,proto sosám skušenosti kde mohu!
Mám jednu zkušenost z mého kdysi bývalého Bawa ,že po nasazení Konus filtru mi houpali otáčky a chcípalo to,zřejmě váha(chtěla nastavit) To počítám u VW nenastane,že?
Líbilo by se mi totok
http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... ke-system/ nějakých 8500,-
a nebo
http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... -03-1-8-t/
tam už je cena lepší 2500,-
Tak povídejte máte nějaké foto či poznatky?
Dík Czertoslav
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Tuning Sání 1.8T
No to je zase podle mě individuální.Někomu se líbí ten zvuk,kdy je víc slyšet jak to jinak dýchá,ale pokud si něco takového pořídíš,tak nezapomeň na odstínění toho filtru od motoru.To znamená,že musíš zabránit sání horkého vzduchu od motoru.Já to mám,bohužel už takto jsem to koupil,ale sehnal jsem si opět originál air box a za chvíli budu kupovat KN vložku do toho air boxu a bude.Možnosti,jak si udělat lepší sání moc nemám,takže to budu řešit takto.Firma Sportmotor by ti k tomu taky asi řekla svý,nebo s epodívej na stránky firmy Eip tuning(USA):Tam je krásně vidět instalace sání,ale je to celé vedné až někde od nárazníku a asi to nebude levná záležitost...Ale jak říkám,je to každýho věc.
- Czert
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Sání 1.8T
Zcela souhlasím!
Jde mi i o design motorového prostoru,jelikož čím víc blískátek tím víc poníků:)
Já bych také nejraději protáhl filtr někam do nárazníku pokud to půjde a pokud ne tak si z nerezu vyrobím štít proti teplemu vzduchu a bude
Ted si dělám kryt na baterku z nerezu a vypadá to mooc hezky:)
Se pak pochlubim!
Jde mi i o design motorového prostoru,jelikož čím víc blískátek tím víc poníků:)
Já bych také nejraději protáhl filtr někam do nárazníku pokud to půjde a pokud ne tak si z nerezu vyrobím štít proti teplemu vzduchu a bude
Ted si dělám kryt na baterku z nerezu a vypadá to mooc hezky:)
Se pak pochlubim!
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Tuning Sání 1.8T
Možná že s námi třeba ostatní GTIčkaři nebudou souhlasit,protože někdo ladí výkon,někdo vzhled,nic proti tomu.Já jen že kámoš co závodí a má i nějaký ty úspěchy na sprintech,tak si nechal promluvit do duše od nějakýho dodborníka s Mladé Boleslavi a bude předělávat právě ten otebřenej kit sání na původní air box.Co mu ale přesně řekl,to nevím.Zatím jsem se ho neptal.Měl plno práce s turbem.Dával do našeho motoru jiné střiky a turbo Mitsu.Evo IX.Tak nevim kde to sice sehnal,ale je to hovado(to turbo) No a takovej motor potřebuje i dejchat,když tam jde tolik vzduchu...
- suchyra
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Tuning Sání 1.8T
už se to tu párkrát řešilo....nejlepší poměr cena/práce/výsledek je dát do origo airboxu vložku, já mám třeba Green, a z boxu vést hadicí/trubou o průměru cca 10 cm přímo do nárazníku, v mém případě do průduchu Bonrath místo těch divných mřížek, je to v podstatě pak náporový sání, fičí to rovnou dovnitř, cesta vzduchu je poměrně krátká a rychlá a nemusíš nic odstiňovat když je to v airboxu
GVII Alltrack 1.8TSI DSG 4M[/size]
GVII GTE
GVII GTE
- Ondrej
- Pilot
- Příspěvky: 700
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Sání 1.8T
Trochu mimo téma, ale zajímalo by mě jestli je to znatelnej rozdíl s tou green vložkou oproti origo. Mám 2,3 tak tam by lepší přísun vzduchu do motoru mohl být trochu znát. Uvažuju nad tím, jestli se to za ty prachy vyplatí.BlackRacer píše:už se to tu párkrát řešilo....nejlepší poměr cena/práce/výsledek je dát do origo airboxu vložku, já mám třeba Green, a z boxu vést hadicí/trubou o průměru cca 10 cm přímo do nárazníku, v mém případě do průduchu Bonrath místo těch divných mřížek, je to v podstatě pak náporový sání, fičí to rovnou dovnitř, cesta vzduchu je poměrně krátká a rychlá a nemusíš nic odstiňovat když je to v airboxu
díky
- suchyra
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Tuning Sání 1.8T
tak mělo by to mít vetší prospustnost vzduchu než origo, já ale dělal zároveň průchozejší výfuk takže samotnej flltr jestli je znatelně znát těžko říct.....každopádně se motoru líp dejchá, to je bez debat
GVII Alltrack 1.8TSI DSG 4M[/size]
GVII GTE
GVII GTE
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Tuning Sání 1.8T
KaN vložku v origo airboxu.... asi nejlepší poměr cena x výkon.... udělat jen filtr do motorovýho prostoru je podle mě blbost
a) problém s odstíněním
b) problém s dostatkem vzduchu...
řešením je kit (treba ja uvažuju o typhoon od KaN ) ale to je o dost jiná cenovka... a hlavně v těch našich motorech už zase tolik místa na vedení různých hadic a trubek není..a málokomu se chce rozebrat půl auta kvůli tomu aby tam nainstaloval nějak kloudně sání....
a) problém s odstíněním
b) problém s dostatkem vzduchu...
řešením je kit (treba ja uvažuju o typhoon od KaN ) ale to je o dost jiná cenovka... a hlavně v těch našich motorech už zase tolik místa na vedení různých hadic a trubek není..a málokomu se chce rozebrat půl auta kvůli tomu aby tam nainstaloval nějak kloudně sání....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Madi
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Sání 1.8T
Pesně něco takovýho mam v plánuBlackRacer píše:už se to tu párkrát řešilo....nejlepší poměr cena/práce/výsledek je dát do origo airboxu vložku, já mám třeba Green, a z boxu vést hadicí/trubou o průměru cca 10 cm přímo do nárazníku, v mém případě do průduchu Bonrath místo těch divných mřížek, je to v podstatě pak náporový sání, fičí to rovnou dovnitř, cesta vzduchu je poměrně krátká a rychlá a nemusíš nic odstiňovat když je to v airboxu
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Sání 1.8T
souhlasvtuni píše:KaN vložku v origo airboxu.... asi nejlepší poměr cena x výkon.... udělat jen filtr do motorovýho prostoru je podle mě blbost
a) problém s odstíněním
b) problém s dostatkem vzduchu...
řešením je kit (treba ja uvažuju o typhoon od KaN ) ale to je o dost jiná cenovka... a hlavně v těch našich motorech už zase tolik místa na vedení různých hadic a trubek není..a málokomu se chce rozebrat půl auta kvůli tomu aby tam nainstaloval nějak kloudně sání....
- Bodlak999
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Sání 1.8T
Tak se teda taky přidám já jsem svoje gteičko koupil z němec,od této firmi http://www.slstuning.de/ a mám tam danou jen vložku v airboxu a podobně svedení sání jak má asi BlackRacer.Myslím si že z otevřeneho sání je pak váha na divoko.
- MareeqGTI
- Profík
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha vychod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Sání 1.8T
Je pravdou že vložka do boxu a natažení hadice je vcelku nejlepší řešení, ale já jsem zašel ještě o kousek dál.
Mám vyzkoušeno, že za použití houby bez tepelný clony se teplota nasávanýho vzduchu za turbem zvedla o 10st oproti serii!!(ale nevím, jak to má GTI, protože Cupra má od serie sání z blatníku z oblasti bočního blinkru, takže tam je vzduch ultra studenej..) a to je na výkonu hodně poznat.
Takže jsem stále dumal, co a jak udělat a nakonce jsem pořídil kit od RaidHP kterej má svojí leštěnou nerezovou clonu (takže to se Čertíkovi v motoru bude vyjímat) a má taky přívod na hadici se studeným vzduchem odkudkoliv.
Takže mám vlastně vše dohromady - houbu, tepelnou clonu a náporový sání
A cenově to vychází nové za cca 3tis kč. (objednat možno u mě )
Foto zatím hrubě namontováno, chtěl jsem to jen vyzkoušet a už je to zase venku
Mám vyzkoušeno, že za použití houby bez tepelný clony se teplota nasávanýho vzduchu za turbem zvedla o 10st oproti serii!!(ale nevím, jak to má GTI, protože Cupra má od serie sání z blatníku z oblasti bočního blinkru, takže tam je vzduch ultra studenej..) a to je na výkonu hodně poznat.
Takže jsem stále dumal, co a jak udělat a nakonce jsem pořídil kit od RaidHP kterej má svojí leštěnou nerezovou clonu (takže to se Čertíkovi v motoru bude vyjímat) a má taky přívod na hadici se studeným vzduchem odkudkoliv.
Takže mám vlastně vše dohromady - houbu, tepelnou clonu a náporový sání
A cenově to vychází nové za cca 3tis kč. (objednat možno u mě )
Foto zatím hrubě namontováno, chtěl jsem to jen vyzkoušet a už je to zase venku