Těsnění po hlavou
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.11.2007 13:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Těsnění po hlavou
Zdravim všechny,dneska jsem odsrouboval víčko pro dolívání motorového oleje a neveřil jsem vlatním očím na vícku i v otvoru byl nejaky bežový hnus a v nadrzce na vodu jsem měl něco nad minimem:(Tipl jsem to na prdlé těsnění pod hlavou jestly tomu tak není a muže to být i něco jiného tak mě vyvedte z omylu díky.Jo a taky me to nejak žere olej tak sem si rikal že by to mohlo být tuplem to těsnění ne?
- Bodlak999
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění po hlavou
Todle tam vzniká bežne protože se např.potí blok a vše co je uvnitř a pak ty páry jdou nahoru a tam to uděla takovou emulzi ve víčku.Pokud ti to topí a teplota je o.k. a na měrce nemáš taky emulzi tak to neřeš.Ten olej buď simeringi na ventylech nebo kroužky.
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.11.2007 13:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění po hlavou
Bodlak999 píše:Todle tam vzniká bežne protože se např.potí blok a vše co je uvnitř a pak ty páry jdou nahoru a tam to uděla takovou emulzi ve víčku.Pokud ti to topí a teplota je o.k. a na měrce nemáš taky emulzi tak to neřeš.Ten olej buď simeringi na ventylech nebo kroužky.
oki super dik za odpoved uz ses třetí co to takhle diagnostikoval:)Jen budu mit asi špatné teplotní čidlo bo mě to děla to že to vyleze na 90C a pak to spadne na nulu:(
- Mr. Death
- Profík
- Příspěvky: 1135
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: Těsnění po hlavou
Co to je za motor? Pokud 2.0 AQY, tak to je klasika, že žere olej...
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: Těsnění po hlavou
kluci, mam 1.4 16V AKQ kdyz jsem ho koupil tak jsem ujel 400km a zjistil ze tam mam o litr oleje vic, tak jsem odpustil a po 2000 km jsem musel dolit 1,5l. voda je cista emise v poho a ani to moc necoudi tak nevim. ale podle toho co jsem se docetl a zjistil od mechaniku tak to pravdepodobne budou goferka ventilu. jen doufam ze ne praskla hlava.
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Těsnění po hlavou
Co to znamená moc nekouří?Type-17 píše:kluci, mam 1.4 16V AKQ kdyz jsem ho koupil tak jsem ujel 400km a zjistil ze tam mam o litr oleje vic, tak jsem odpustil a po 2000 km jsem musel dolit 1,5l. voda je cista emise v poho a ani to moc necoudi tak nevim. ale podle toho co jsem se docetl a zjistil od mechaniku tak to pravdepodobne budou goferka ventilu. jen doufam ze ne praskla hlava.
Nemusí to být jen gufírka a prasklá hlava, ale také špatné pístní kroužky, ovalita válců, zkřivená hlava. Nechci tě ale strašit.
Mimochodem spotřeba 1,5L na 2000 už je celkem slušná. Nevypustil jsi omylem víc?
- Mr. Death
- Profík
- Příspěvky: 1135
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: Těsnění po hlavou
No on je taky rozdíl měřit olej za studena a za tepla. Měl by se měřit za studena...
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: Těsnění po hlavou
a na roviněMr. Death píše:No on je taky rozdíl měřit olej za studena a za tepla. Měl by se měřit za studena...
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Těsnění po hlavou
a se správnou měrkou...alean píše:a na roviněMr. Death píše:No on je taky rozdíl měřit olej za studena a za tepla. Měl by se měřit za studena...
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Těsnění po hlavou
A aky tam mas olej? mne 1,4 16V AHW zralo skoro liter na 1000 km. presiel som na 10W-40 a odvtedy je pokoj. Od vymeny mam uz 3000 km a olej stale drzi medzi ryskami na mierke.. Zralo to vsetky od 0W-30 az po 10W-30. Prva vymena 10W-40 bola tiez bieda a uz som chcel ist na mineral, ale ukecali ma v servise aby som dal zase 10W-40 a nelutujem.Type-17 píše:kluci, mam 1.4 16V AKQ kdyz jsem ho koupil tak jsem ujel 400km a zjistil ze tam mam o litr oleje vic, tak jsem odpustil a po 2000 km jsem musel dolit 1,5l. voda je cista emise v poho a ani to moc necoudi tak nevim. ale podle toho co jsem se docetl a zjistil od mechaniku tak to pravdepodobne budou goferka ventilu. jen doufam ze ne praskla hlava.
- VW.R32
- Řidič
- Příspěvky: 148
- Registrován: 07.12.2007 15:06
- Bydliště: WEST city
Re: Těsnění po hlavou
bifur píše:A aky tam mas olej? mne 1,4 16V AHW zralo skoro liter na 1000 km. presiel som na 10W-40 a odvtedy je pokoj. Od vymeny mam uz 3000 km a olej stale drzi medzi ryskami na mierke.. Zralo to vsetky od 0W-30 az po 10W-30. Prva vymena 10W-40 bola tiez bieda a uz som chcel ist na mineral, ale ukecali ma v servise aby som dal zase 10W-40 a nelutujem.Type-17 píše:kluci, mam 1.4 16V AKQ kdyz jsem ho koupil tak jsem ujel 400km a zjistil ze tam mam o litr oleje vic, tak jsem odpustil a po 2000 km jsem musel dolit 1,5l. voda je cista emise v poho a ani to moc necoudi tak nevim. ale podle toho co jsem se docetl a zjistil od mechaniku tak to pravdepodobne budou goferka ventilu. jen doufam ze ne praskla hlava.
Na mineral?
- MaF
- VWagenista
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Těsnění po hlavou
10w40 - Castrol tusim... ted nedavno po 10 tis jsem dolival litr... za 3tis jdu an vymenu takze pohoda
OOOO A4 3.0TDI
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Těsnění po hlavou
njn, furt lepsie ako slnecnicovy..VW.R32 píše:Na mineral?
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: Těsnění po hlavou
padle stitku tam byl 10w-40, tak tam tedka mam mogul 10w-40. jsem zvedav jestli prestane no jinak srdicko dostane kompletne nove pretesneni a to co bude dost opotrebene taky at mi potom slouzi a nechcp po nejakym tom roce.
bifur píše:A aky tam mas olej? mne 1,4 16V AHW zralo skoro liter na 1000 km. presiel som na 10W-40 a odvtedy je pokoj. Od vymeny mam uz 3000 km a olej stale drzi medzi ryskami na mierke.. Zralo to vsetky od 0W-30 az po 10W-30. Prva vymena 10W-40 bola tiez bieda a uz som chcel ist na mineral, ale ukecali ma v servise aby som dal zase 10W-40 a nelutujem.Type-17 píše:kluci, mam 1.4 16V AKQ kdyz jsem ho koupil tak jsem ujel 400km a zjistil ze tam mam o litr oleje vic, tak jsem odpustil a po 2000 km jsem musel dolit 1,5l. voda je cista emise v poho a ani to moc necoudi tak nevim. ale podle toho co jsem se docetl a zjistil od mechaniku tak to pravdepodobne budou goferka ventilu. jen doufam ze ne praskla hlava.