Těsnění po hlavou

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Evok
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 25.11.2007 13:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Těsnění po hlavou

Příspěvek od Evok »

Zdravim všechny,dneska jsem odsrouboval víčko pro dolívání motorového oleje a neveřil jsem vlatním očím na vícku i v otvoru byl nejaky bežový hnus a v nadrzce na vodu jsem měl něco nad minimem:(Tipl jsem to na prdlé těsnění pod hlavou jestly tomu tak není a muže to být i něco jiného tak mě vyvedte z omylu díky.Jo a taky me to nejak žere olej tak sem si rikal že by to mohlo být tuplem to těsnění ne?

Uživatelský avatar
Bodlak999
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HK
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od Bodlak999 »

Todle tam vzniká bežne protože se např.potí blok a vše co je uvnitř a pak ty páry jdou nahoru a tam to uděla takovou emulzi ve víčku.Pokud ti to topí a teplota je o.k. a na měrce nemáš taky emulzi tak to neřeš.Ten olej buď simeringi na ventylech nebo kroužky.

Evok
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 25.11.2007 13:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od Evok »

Bodlak999 píše:Todle tam vzniká bežne protože se např.potí blok a vše co je uvnitř a pak ty páry jdou nahoru a tam to uděla takovou emulzi ve víčku.Pokud ti to topí a teplota je o.k. a na měrce nemáš taky emulzi tak to neřeš.Ten olej buď simeringi na ventylech nebo kroužky.

oki super dik za odpoved uz ses třetí co to takhle diagnostikoval:)Jen budu mit asi špatné teplotní čidlo bo mě to děla to že to vyleze na 90C a pak to spadne na nulu:(

Uživatelský avatar
Mr. Death
Profík
Profík
Příspěvky: 1135
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od Mr. Death »

Co to je za motor? Pokud 2.0 AQY, tak to je klasika, že žere olej...

Uživatelský avatar
Type-17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od Type-17 »

kluci, mam 1.4 16V AKQ kdyz jsem ho koupil tak jsem ujel 400km a zjistil ze tam mam o litr oleje vic, tak jsem odpustil a po 2000 km jsem musel dolit 1,5l. voda je cista emise v poho a ani to moc necoudi tak nevim. ale podle toho co jsem se docetl a zjistil od mechaniku tak to pravdepodobne budou goferka ventilu. jen doufam ze ne praskla hlava.

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od MPavel »

Type-17 píše:kluci, mam 1.4 16V AKQ kdyz jsem ho koupil tak jsem ujel 400km a zjistil ze tam mam o litr oleje vic, tak jsem odpustil a po 2000 km jsem musel dolit 1,5l. voda je cista emise v poho a ani to moc necoudi tak nevim. ale podle toho co jsem se docetl a zjistil od mechaniku tak to pravdepodobne budou goferka ventilu. jen doufam ze ne praskla hlava.
Co to znamená moc nekouří?
Nemusí to být jen gufírka a prasklá hlava, ale také špatné pístní kroužky, ovalita válců, zkřivená hlava. Nechci tě ale strašit.
Mimochodem spotřeba 1,5L na 2000 už je celkem slušná. Nevypustil jsi omylem víc?
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
Mr. Death
Profík
Profík
Příspěvky: 1135
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od Mr. Death »

No on je taky rozdíl měřit olej za studena a za tepla. Měl by se měřit za studena...

Uživatelský avatar
alean
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1644
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: North Moravia

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od alean »

Mr. Death píše:No on je taky rozdíl měřit olej za studena a za tepla. Měl by se měřit za studena...
a na rovině :wink:

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od MPavel »

alean píše:
Mr. Death píše:No on je taky rozdíl měřit olej za studena a za tepla. Měl by se měřit za studena...
a na rovině :wink:
a se správnou měrkou... :D
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od bifur »

Type-17 píše:kluci, mam 1.4 16V AKQ kdyz jsem ho koupil tak jsem ujel 400km a zjistil ze tam mam o litr oleje vic, tak jsem odpustil a po 2000 km jsem musel dolit 1,5l. voda je cista emise v poho a ani to moc necoudi tak nevim. ale podle toho co jsem se docetl a zjistil od mechaniku tak to pravdepodobne budou goferka ventilu. jen doufam ze ne praskla hlava.
A aky tam mas olej? mne 1,4 16V AHW zralo skoro liter na 1000 km. presiel som na 10W-40 a odvtedy je pokoj. Od vymeny mam uz 3000 km a olej stale drzi medzi ryskami na mierke.. Zralo to vsetky od 0W-30 az po 10W-30. Prva vymena 10W-40 bola tiez bieda a uz som chcel ist na mineral, ale ukecali ma v servise aby som dal zase 10W-40 a nelutujem.

Uživatelský avatar
VW.R32
Řidič
Řidič
Příspěvky: 148
Registrován: 07.12.2007 15:06
Bydliště: WEST city

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od VW.R32 »

bifur píše:
Type-17 píše:kluci, mam 1.4 16V AKQ kdyz jsem ho koupil tak jsem ujel 400km a zjistil ze tam mam o litr oleje vic, tak jsem odpustil a po 2000 km jsem musel dolit 1,5l. voda je cista emise v poho a ani to moc necoudi tak nevim. ale podle toho co jsem se docetl a zjistil od mechaniku tak to pravdepodobne budou goferka ventilu. jen doufam ze ne praskla hlava.
A aky tam mas olej? mne 1,4 16V AHW zralo skoro liter na 1000 km. presiel som na 10W-40 a odvtedy je pokoj. Od vymeny mam uz 3000 km a olej stale drzi medzi ryskami na mierke.. Zralo to vsetky od 0W-30 az po 10W-30. Prva vymena 10W-40 bola tiez bieda a uz som chcel ist na mineral, ale ukecali ma v servise aby som dal zase 10W-40 a nelutujem.




Na mineral? :158:

Uživatelský avatar
MaF
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1463
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od MaF »

10w40 - Castrol tusim... ted nedavno po 10 tis jsem dolival litr... za 3tis jdu an vymenu takze pohoda
OOOO A4 3.0TDI

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od bifur »

VW.R32 píše:Na mineral? :158:
njn, furt lepsie ako slnecnicovy.. :D :D :mrgreen: :oops:

Uživatelský avatar
Type-17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: Těsnění po hlavou

Příspěvek od Type-17 »

padle stitku tam byl 10w-40, tak tam tedka mam mogul 10w-40. jsem zvedav jestli prestane no jinak srdicko dostane kompletne nove pretesneni a to co bude dost opotrebene taky at mi potom slouzi a nechcp po nejakym tom roce.
bifur píše:
Type-17 píše:kluci, mam 1.4 16V AKQ kdyz jsem ho koupil tak jsem ujel 400km a zjistil ze tam mam o litr oleje vic, tak jsem odpustil a po 2000 km jsem musel dolit 1,5l. voda je cista emise v poho a ani to moc necoudi tak nevim. ale podle toho co jsem se docetl a zjistil od mechaniku tak to pravdepodobne budou goferka ventilu. jen doufam ze ne praskla hlava.
A aky tam mas olej? mne 1,4 16V AHW zralo skoro liter na 1000 km. presiel som na 10W-40 a odvtedy je pokoj. Od vymeny mam uz 3000 km a olej stale drzi medzi ryskami na mierke.. Zralo to vsetky od 0W-30 az po 10W-30. Prva vymena 10W-40 bola tiez bieda a uz som chcel ist na mineral, ale ukecali ma v servise aby som dal zase 10W-40 a nelutujem.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“