rozdíl 1,8T motorů

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od vtuni »

hledám veškeré info o tom v čem se liší motory typu

AGU/AQA/ARZ/AUM ... tj 1,8T 110kW
AUQ/AWP ........... tj.1,8T 132kW
BAM/APX/AMU....... tj.1,8T 164kW

zatím co víme:
- SOFTWARE
- TRYSKY
- TURBO+SVODY
- IC - verze 164kW má dva

spíše bych potřeboval vědět co unitř motoru, protože zdvih, a všechny takové ostatní technické věci co jsem našel jsou totožné..diky za každé info co vyzistíte..a ja to budu postupně přídávat sem do prvního příspěvku....do souhrnu...
Naposledy upravil(a) vtuni dne 28.01.2008 18:33, celkem upraveno 1 x.
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od Dr.Diesel »

165kW ma 2IC, pod kazdym svetlem jeden.
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od bear »

Dr.Diesel píše:165kW ma 2IC, pod kazdym svetlem jeden.
Věta víme IC :D
Spíš jde o jádro :D

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od Dr.Diesel »

bear píše:
Dr.Diesel píše:165kW ma 2IC, pod kazdym svetlem jeden.
Věta víme IC :D
Spíš jde o jádro :D
Tu tam dopsal ty pako :idea: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od bear »

Dr.Diesel píše:
bear píše: Věta víme IC :D
Spíš jde o jádro :D
Tu tam dopsal ty pako :idea: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:D

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od DworiBak »

Co hlava ta je taky jiná Jedna s hydraulickým dopínákem druhá s hydraulickým přenastavovačem sací vačky(variabilní časování)

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od bear »

ETKA :D mě to přijde stejný :D nešlo mi to nahrát sem tak jsem to nahrál na http://ukazto.com/?id=2386263&klic=hCfwttWa&overall=1

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od DworiBak »

Ježiš co si to tam hledal

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od bear »

DworiBak píše:Ježiš co si to tam hledal
Kdybych to věděl tak bych ti to řekl :D
Řekl bych že jsem se snažil porovnat čísla dílů :D

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od vtuni »

DworiBak píše:Co hlava ta je taky jiná Jedna s hydraulickým dopínákem druhá s hydraulickým přenastavovačem sací vačky(variabilní časování)
podle ETKY..z toho co jsem viděl by měla být pro 132 a 164 stejná...
(píšou tam že je pro motry AUQ (tj.132) i BAM (164)
takže jinou má možná jen 110...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od Chudej student »

rozdil je ve spouste veci...napr v jednotce,sání-vetsi a lestene,kovane pisty,jina cidla,jine turbo,jine mazani,vetsi ventily a tvrdsi pruziny,jina vacka, jine vstriky+mnoho dalsiho
Kazdopadne tohle je rozdil ze 132kw na 165kw...ze 110kw na 132kw je snad jen nastaveni R.J. a vstriky...ale nejsem si jistej...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od bear »

8O

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od vtuni »

a jsme v háji že medvěde :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od bear »

vtuni píše:a jsme v háji že medvěde :mrgreen:
V háji ne!!! V pr*eli :(

Fráňa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 08.02.2008 09:52

Re: rozdíl 1,8T motorů

Příspěvek od Fráňa »

Takže těch rozdílů by pár bylo: 164 kW motor má jinou hlavu,ta má dochlazování a je z jiných materiálů a to i ventily a pružiny,dále má sání otočené o 180 stupňů kvůli dvěma IC,má mít údajně zesílený blok,má jiné(kované) písty,zesílené ojnice,jiné svody,turbo KKK K04-23,jiný výfuk,2 katy,jiný vstřiky a jinou váhu vzduchu,pumpu sekundárního přívodu vzduchu a hromadu hadiček a podtlaků navíc. :roll: To by snad mohlo být vše :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“